Slechte acteurs/actrices die te vaak op het witte doek zijn.

Started by Oud lid, August 5, 2010, 12:36:51

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

esre

Quote from: botsen on August  6, 2010, 17:17:14
Ik was totaal niet onder de indruk van oorlogswinter. Een voor mij opvallend punt was dat nergens in de film bij de jongen enige twijfel of onzekerheid over zijn handelen naar voren komt, en ook van niemand emotionele steun nodig heeft. En dat terwijl hij bezig is met een gevaarlijke klus en om hem heen doden vallen.

Ook ik vond Oorlogswinter tenenkrommend slecht en om de waarheid te zeggen ik ben die oorlogsfilms van Nederland een beetje zat aan het worden.
Omtrent Botsens' inbreng daar kan ik mij volledig in vinden.
Nederlandse films zijn zo amateuristisch kwa script en acteren.
Er zitten pareltjes tussen maar die moet je echt zoeken.

Grindtegel

Ik heb ook helemaal niks met Nederlandse film, en dat ligt waarschijnlijk aan de belabberde scripts en "acteerprestaties" in combinatie met de waardeloze nasynch die er vrijwel altijd bij een Nederlandse film opzit (zoals al eerder begrijp ik ook helemaal niks van dit fenomeen dat een film 100% om zeep helpt).

Nicolas Cage komt vaak voor in dit topic, ben ik het eigenlijk wel mee eens al kan die man in de juiste rol toch zeer goed zijn, gisteren Lord of War gezien en in die rol is hij perfect (superfilm ook). Maar volgens mij wil Cage gewoon veel centjes verdienen (of moet hij zijn luxe leventje in stand houden) waardoor hij tegen alle rollen die hij krijgt aangeboden "ja" roept en dan meestal op de automatische piloot zijn zinnen eruit flapt.

Vin Diesel begon zijn carriere aardig maar is ook hard op weg met zijn klote films die de laatste jaren uitpoept. Robert de Niro moet ook eens stoppen met zijn desperate pogingen om een comedy acteur te worden, tergend gewoon. Irritante actrices staat Renee Zellweger al jaren op nr 1 bij mij, wat een verschrikking is die op het scherm, met d'r " he getver ik heb net een zure pruim in mijn bek" gezicht. Sandra Bollocks kan er ook wat van, wie die allemaal een blowjob heeft moeten geven om een Oscar te winnen, ik wil het niet eens weten... Julia Robberts=Sandra Bollocks


Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

Tube-freak

Renee Zellweger was anders wel oke in Empire Records.  Ik kijk verder nooi films van haar want het zijn volgens mij altijd van die wijvenfilms waar ze in speelt.

Nicolas Cage moet nog veel geld aan de belasting dienst betalen dus die speelt tegenwoordig in alle films die hij kan krijgen.  Ik vond Cage in Leaving Las Vegas en National Treasure 1 & 2 wel goed.   Nogwel meer films ook denk ik.  Alleen hij speelt in veel slechte films de laatste tijd.

Ik bedacht nog net even een paar acteurs die wel weg mogen (voorzover ze niet al afgeschreven zijn):

Richard Queer
Hugh Grant
Denzel Washington (In elke rol en in elke film loopt hij rond met zo een opgetrokken wenkbrauw, het moet dan net lijken of hij hard nadenkt maar het lijkt meer op dat hij denkt dat er iemand een scheet heeft gelaten en dat hij om zich heen kijkt waar dat vandaan komt...., of dat ie nodig moet poepen en het lukt niet helemaal...).



16th generation Disciple of the Wudang San Feng pai

Peerless Monster

QuoteNeem bijvoorbeeld Robert De Niro in Awakenings.

Top film met ongelofelijk acteer spel van De Niro.
Kan hem niet vaak genoeg zien zo...
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

Joris1971


jatich

Quote from: Joris1971 on August 12, 2010, 20:20:37
Arnold schwarznegger.  :sleepy:
.

Ja absolute nr1 op de irritatieschaal.

Rutger Hauer? Voor mij een geweldige acteur. Hij steekt zonder flauw over te komen humor, branie en zelfspot in zowat iedere rol die hij gespeeld heeft. Voor mij een persoonlijkheid zoals er weinig rondlopen in Hollywood.
Andere toppers : Morgan Freeman, Clint Eastwood, Matt Damon.

roland p

Elke film met Arnold Schwarzenegger is per definitie een topfilm!   :popcorn:
JVC DLA-HD350 - Tag Mclaren AV32R DP 100x5r - Polkaudio®

celerontje

Quote from: jatich on August 12, 2010, 21:25:05
.

Ja absolute nr1 op de irritatieschaal.

Rutger Hauer? Voor mij een geweldige acteur. Hij steekt zonder flauw over te komen humor, branie en zelfspot in zowat iedere rol die hij gespeeld heeft. Voor mij een persoonlijkheid zoals er weinig rondlopen in Hollywood.
Andere toppers : Morgan Freeman, Clint Eastwood, Matt Damon.

Er bestaat een kans dat ik Rutger Hauer binnenkort ontmoet, iemand nog vragen? ;)
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Joris1971

Quote from: roland p on August 12, 2010, 21:29:12
Elke film met Arnold Schwarzenegger is per definitie een topfilm!   :popcorn:

ik hoop dat je een grap maakt?

esre

Quote from: Joris1971 on August 12, 2010, 21:41:39
ik hoop dat je een grap maakt?

Ik heb genoten bij heel veel films van Arnie,met mij vele miljoenen.
Ja het was vreselijk over de top maar volgens mij moet dat bij een actiefilm.

Dreamer

Quote from: celerontje on August 12, 2010, 21:31:26
Er bestaat een kans dat ik Rutger Hauer binnenkort ontmoet, iemand nog vragen? ;)

Ik vind Rutger Hauer een goede acteur. Eigenlijk raar dat in zijn rijtje goede films bijna nooit 'Ladyhawke'wordt genoemd. In deze mooie fantasyfilm speelt hij een hoofdrol naast Michelle Pfeiffer (was toen een ster in wording). Ik ben al meer dan mijn halve leven lang fan van deze actrice.
Dus mocht je Rutger ontmoeten dan zou ik wel eens willen weten hoe het was om met haar te werken en wat haar adres is.  ;)

celerontje

Ik heb die film niet gezien, dus ik vind 't lastig om daar vragen over te stellen. (iemand een DVDtje voor me?)
Ik weet wel dat een forumlid een 35mm kopie van die film heeft. ;)
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

EJ

Quote from: Dreamer on August 12, 2010, 21:54:01
Ik vind Rutger Hauer een goede acteur. Eigenlijk raar dat in zijn rijtje goede films bijna nooit 'Ladyhawke'wordt genoemd. In deze mooie fantasyfilm speelt hij een hoofdrol naast Michelle Pfeiffer (was toen een ster in wording). Ik ben al meer dan mijn halve leven lang fan van deze actrice.
Dus mocht je Rutger ontmoeten dan zou ik wel eens willen weten hoe het was om met haar te werken en wat haar adres is.  ;)

Komkom, een beetje zelfwerkzaamheid doet wonderen: http://www.123people.com/s/michelle+pfeiffer

Dreamer

Quote from: celerontje on August 12, 2010, 21:55:52
Ik heb die film niet gezien, dus ik vind 't lastig om daar vragen over te stellen. (iemand een DVDtje voor me?)
Ik weet wel dat een forumlid een 35mm kopie van die film heeft. ;)

Nog nooit gezien?!  :omg:  ;D
Je mag deze kopie best wel een keer lenen hoor.

celerontje

Heb geen 35mm projector thuis en bij 't filmhuis hebben we geen make-up spullen. (want iemand anders plakt de aktes voor ons)
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Dreamer


Dreamer

Quote from: celerontje on August 12, 2010, 22:06:54
Heb geen 35mm projector thuis en bij 't filmhuis hebben we geen make-up spullen. (want iemand anders plakt de aktes voor ons)

Da's jammer, maar mocht zich een keer de gelegenheid voordoen dan laat je maar iets weten.

celerontje

Je woont in Limburg, dus hoe verscheep je zo'n film fatsoenlijk? ;)
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Dreamer

Tsja... verzenden lijkt me niet echt een goeie optie. Ophalen dan maar, lijkt me.

Tube-freak

Quote from: roland p on August 12, 2010, 21:29:12
Elke film met Arnold Schwarzenegger is per definitie een topfilm!   :popcorn:

Ik vind Arnold Schwarzenegger films ook best oke hoor, de meeste films dan.
16th generation Disciple of the Wudang San Feng pai

celerontje

Quote from: Dreamer on August 12, 2010, 22:15:55
Tsja... verzenden lijkt me niet echt een goeie optie. Ophalen dan maar, lijkt me.
Dan maar een DVDtje, want om nou een hele film te plakken voor mezelf... ;)
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

esre

Quote from: celerontje on August 12, 2010, 22:49:25
Dan maar een DVDtje, want om nou een hele film te plakken voor mezelf... ;)

Mocht je Rutger tegenkomen ga je hem dit dan ook vertellen dat je nog geen eens de moeite wil nemen om ietsje werk te verrichten. :D
Als ik jou een boek opstuur wil je dan vragen of hij hem signeert?

celerontje

If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

esre

Quote from: celerontje on August 12, 2010, 23:09:12
Welk boek is dat?

Ik hoop wel dat je je beter voorbereidt  ;) Rutger Hauer Autobiografie,compleet met DVD Blond blue eyes.



Vraag dan ook of hij ooit plannen heeft of hij plannen heeft om zijn privé archief uit te geven op DVD.
In de docu komt Rutger in zijn loods (ergens in USA) waar dozen vol met filmmateriaal ligt waaronder Privé opname/werkopnamen van Blade Runner.

Wat vindt hij van de ontwikkeling in de filmindustrie qua Avatar.

Wat vindt hij van de mega salarissen van mede acteurs.

Als hij mocht regisseren wat zal het worden en met wie?

Hoe is hij bij Sin City terecht gekomen?


celerontje

Mits ik het boek zelf mag lezen vind ik het ik het prima! :)

Uitleg:
Ik doe filmprojectie bij een culturele stichting en iemand van het bestuur van deze stichting kent Rutger Hauer persoonlijk en wil hem uitnodigen om een theaterworkshop te geven.

Hopelijk heeft hij een keer tijd, want hij wil het wel, maar het moet wel kunnen!
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!