Shoot out op bij W&W Audio met de oppo tuc versies

Started by martin_2703, August 3, 2010, 13:47:05

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

ajbeefde

Quote from: ArjanR1 on August  6, 2010, 16:19:36
Ik heb dat weekend nacht dienst...

Maar als het vanaf 11uur is, heb ik wel zin om ff een uurtje langs te komen.
Dan wel graag 11uur zoals het er staat, en niet zoals ik Karel ken :D

Frank,

Moet ik mijn PS3 ook mee nemen, misschien heb jij wel de verkeerde multispeler gekocht namelijk  :clapping:
;D
Denon AV Receiver AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE,KEF R5, Kef IQ10, Kef model 100, REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55C8PLA, Rega P3, Siltech, Supra, AQ Forest HDMI

martin_2703

Quote from: keyser on August  5, 2010, 19:52:48
Alleen geluid, of zal er ook een tv aanwezig zijn? Ik heb zelf overigens geen Oppo.

Zojuist van Karel vernomen dat er waarschijnlijk ook beeld aanwezig zal zijn.


dre73

Spectral DMC-15 MK2,Perreaux 3400,Acoustic Signature Challenger,Bluenote b5 titanium,Benz Ace-s,Pass labs Pearl 2 phono,Auralic Altair G1,zelfbouw luidsprekers,Tellurium Q Ultra black II,Audioquest Sterling,Isotek Aquarius EVO 3.


frank2

Wat extra info over het inspelen van een Oppo/Tuc versie. (tenminste hoe ik het ervaren heb)
Stereo: EV: Plinius 103A/ VV-DAC: Auralic Altair G2.1/ SPEAKERS: Focal spectral 40th anniversary
Surround:Yamaha rv A4A /Usher 525 center / Usher X7-708 /Pioneer LX58 / LG C2 oled
kabel: LS: Stockfish ttc pro / johan interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: mono kristal met rodium connectoren

phy

Quote from: frank2 on August  6, 2010, 19:08:28
Wat extra info over het inspelen van een Oppo/Tuc versie. (tenminste hoe ik het ervaren heb)
luister jij ook wel eens gewoon lekker muziek Frank?  :-\

M

Quote from: phy on August  6, 2010, 21:52:14
luister jij ook wel eens gewoon lekker muziek Frank?  :-\
Nee want ik moet al 3 uur wachten voordat de speler warm is, dus dan is de avond al voorbij :(
LG G2 83
Sony X800m2
Apple 4K 2022
JBL Bar 1300

Former member 78

Quote from: phy on August  6, 2010, 21:52:14
luister jij ook wel eens gewoon lekker muziek Frank?  :-\

Natuurlijk doet hij dat!
Waarom denk jij dat hij anders zo in zijn nopjes is met zijn Oppo? ;)




Former member 78

Quote from: Mayko on August  6, 2010, 22:24:28
Nee want ik moet al 3 uur wachten voordat de speler warm is, dus dan is de avond al voorbij :(

Oeh, als jouw avonden maar 3uurtjes duren, dan ben je best triest :)

frank2

Quote from: phy on August  6, 2010, 21:52:14
luister jij ook wel eens gewoon lekker muziek Frank?  :-\

zeker, dit was een verslag wat ik bijgehouden heb, toen de Oppo moest inspelen en ik nog niet zeker was of ik de Oppo zou houden of niet.

Nu deze wel ingespeeld is luister ik alleen nog maar. Gelukkig is de Oppo/tuc binnen een half uur lekker warm, dus dan kun je heerlijk luisteren wat ik elke avond "even" doe.
Stereo: EV: Plinius 103A/ VV-DAC: Auralic Altair G2.1/ SPEAKERS: Focal spectral 40th anniversary
Surround:Yamaha rv A4A /Usher 525 center / Usher X7-708 /Pioneer LX58 / LG C2 oled
kabel: LS: Stockfish ttc pro / johan interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: mono kristal met rodium connectoren

Hifi Addict



S@m

Quote from: frank2 on August  7, 2010, 07:27:40
zeker, dit was een verslag wat ik bijgehouden heb, toen de Oppo moest inspelen en ik nog niet zeker was of ik de Oppo zou houden of niet.


Daar geloof ik niets van. Tijdens het lezen van je review komt imo duidelijk naar voren dat je keuze al gemaakt is voordat de Oppo uberhaupt is aangesloten...

QuoteOp naar de 100 uur dan verwacht ik wel een sprong

Als de Oppo nog groeit en dat doet hij gegarandeerd, tsja dan wordt de keuze.......

Ik denk dat ik wel een keuze kan gaan maken bij meer dan 300 uur, dan zit ie op de helft van de min. inspeeltijd.

Echter we zitten nog niet eens op de helft van de inspeeltijd, dus er staat ons nog wat te wachten. Eigenlijk is het nu al pijnlijk duidelijk dat de
Bow de strijd gaat verliezen. (nieuwwaarde 8000 euro of Oppo 3000 euro) Ik verwacht dat de Oppo nog gaat groeien.

Is de wens niet de vader van de gedachte..?  ;)



blue-eyes

Zullen we die discussie hier niet voeren? Dit gaat om een shootout bij WenW.


Ik zou het juist top vinden als de grootste tegenstanders daar heen gaan ipv hier iets af te branden. Ga luisteren, vel je oordeel ;)
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Hifi Addict

Precies, Frank is al genoeg afgebrand in zn eigen topic  :tongue2:




S@m

Quote from: Hifi Addict on August 10, 2010, 12:54:16
Precies, Frank is al genoeg afgebrand in zn eigen topic  :tongue2:


Heeft niets met afbranden te maken zeurkousen.

Frank brengt zelf (hierboven in dit topic maar liefst) zijn review naar voren en hier mag toch best een reactie op volgen lijkt mij  ::)

Dat zal ik wel verkeerd zien dus verwijder de zgn afbrand posts maar (inclusief deze...)

Hifi Addict

Quote from: S@m on August 10, 2010, 12:56:51
Heeft niets met afbranden te maken zeurkousen.

Frank brengt zelf (hierboven in dit topic maar liefst) zijn review naar voren en hier mag toch best een reactie op volgen lijkt mij  ::)

Dat zal ik wel verkeerd zien dus verwijder de zgn afbrand posts maar (inclusief deze...)

Geintje man  ;D

blue-eyes

Er hoeft niets verwijderd te worden. Alleen ging het topic weer de kant op die al elders gevoerd is.


@Som, jij gaat naar de shootout? :D
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

frank2

Quote from: S@m on August 10, 2010, 12:47:51
Daar geloof ik niets van. Tijdens het lezen van je review komt imo duidelijk naar voren dat je keuze al gemaakt is voordat de Oppo uberhaupt is aangesloten...

Is de wens niet de vader van de gedachte..?  ;)


fijn voor je dat jij in staat bent om voor mij te denken, dus al weet wat ik ga doen voordat ik hetzelf weet.

Kom maar bij wenw langs, dan zal ook jij overtuigd worden door deze speler....
Stereo: EV: Plinius 103A/ VV-DAC: Auralic Altair G2.1/ SPEAKERS: Focal spectral 40th anniversary
Surround:Yamaha rv A4A /Usher 525 center / Usher X7-708 /Pioneer LX58 / LG C2 oled
kabel: LS: Stockfish ttc pro / johan interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: mono kristal met rodium connectoren

S@m

Quote from: Hifi Addict on August 10, 2010, 13:11:22
Geintje man  ;D

Ik bedoel het ook niet zo lullig als het op papier lijkt.  
Vanaf nu ga ik mezelf alleen nog maar positief opstellen.

Quote from: frank2 on August 10, 2010, 17:59:14
fijn voor je dat jij in staat bent om voor mij te denken, dus al weet wat ik ga doen voordat ik hetzelf weet.

Dat is niet zo moeilijk hoor Frank, je hebt je gedachten (zoals reeds aangegeven) zelf op papier gezet. ;)

Quote from: Bleu-Eyes@Sam, jij gaat naar de shootout?

Lag betreffende lokatie nou maar in de bewoonde wereld.

Vanaf nu bedoel ik... :smile:

chansig

Quote from: frank2 on August 10, 2010, 17:59:14
fijn voor je dat jij in staat bent om voor mij te denken, dus al weet wat ik ga doen voordat ik hetzelf weet.

Kom maar bij wenw langs, dan zal ook jij overtuigd worden door deze speler....

;D

Gelukkig weet jij wel wat s@m gaat doen....ook al weet hij het zelf nog niet eens..

Gr Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Kwabbernoot

Quote from: S@m on August 10, 2010, 21:00:12
Vanaf nu ga ik mezelf alleen nog maar positief opstellen.

<knip>

Lag betreffende lokatie nou maar in de bewoonde wereld.

Vanaf nu bedoel ik... :smile:
Lees ik hier enige jaloezie?  8)

Groeten...

S@m

Quote from: Kwabbernoot on August 11, 2010, 09:11:22
Lees ik hier enige jaloezie?  8)

Groeten...

Wonen in 'de provincie' lijkt me inderdaad niet verkeerd... ;)

martin_2703

Om ervoor te zorgen dat er niet slechts een man of 30 aanwezig zal zijn tijdens de shoot out hebben we besloten om dit samen te laten vallen tijdens de DBT test.

Link van de DBT test: http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=103166.0


Gr, Martin


chansig

Misschien een onmogelijk iets...Maar kunnen beiden gecombineerd worden ?

Gr Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.