Shoot out op bij W&W Audio met de oppo tuc versies

Started by martin_2703, August 3, 2010, 13:47:05

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Hifi Addict

Quote from: Audioloog on August  4, 2010, 14:24:29
Toch wel inclusief hdmi kabel voor die prijs?  ;)

Nee, helaas zelfs geen hdmi aansluiting ben ik bang :( Maar aangezien de oppo ook mp3's kan afspelen kunnen we dan wel mooi vergelijken welke progressie er op dat gebied gemaakt is!!!

ajbeefde

Quote from: Hifi Addict on August  4, 2010, 14:23:42
Ik zal eens op zolder zoeken, volgens mij heb ik er nog een ooit gekocht bij de mediamarkt voor 19 euro, die kon ook mp3's afspelen!!!

Dvdtje van Harry Potter er in heb je misschien een vergelijkbare mede speler.  ;)
Denon AV Receiver AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE,KEF R5, Kef IQ10, Kef model 100, REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55C8PLA, Rega P3, Siltech, Supra, AQ Forest HDMI

Hifi Addict

Quote from: ajbeefde on August  4, 2010, 14:27:19
Dvdtje van Harry Potter er in heb je misschien een vergelijkbare mede speler.  ;)

Dan neem ik speciaal voor jou een DVD-Audio van K3 mee :)

ajbeefde

Quote from: Hifi Addict on August  4, 2010, 14:29:38
Dan neem ik speciaal voor jou een DVD-Audio van K3 mee :)

Die hebben niet de magische krachten om er een vergelijkbare speler van te maken.
Denon AV Receiver AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE,KEF R5, Kef IQ10, Kef model 100, REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55C8PLA, Rega P3, Siltech, Supra, AQ Forest HDMI

Hifi Addict

Quote from: ajbeefde on August  4, 2010, 14:33:42
Die hebben niet de magische krachten om er een vergelijkbare speler van te maken.

Oh lol, ik interpreteerde "mede speler" anders dan jij het bedoelde geloof ik  :blush:


frank2

verwijderd
Stereo: EV: Plinius 103A/ VV-DAC: Auralic Altair G2.1/ SPEAKERS: Focal spectral 40th anniversary
Surround:Yamaha rv A4A /Usher 525 center / Usher X7-708 /Pioneer LX58 / LG C2 oled
kabel: LS: Stockfish ttc pro / johan interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: mono kristal met rodium connectoren

Hifi Addict

Quote from: frank2 on August  5, 2010, 07:06:22
Prijzen zijn een beetje misleidend: (vlgs mij zijn dit de juiste prijzen:)

Oppo tuc nuforce met alle opties: E 3000,=
Oppo tuc se met XLR en alle opties: E 2900,=

(incl. regiovrij voor blu ray en dvd, )


edit: onaardige tekst verwijderd in het kader der beleefdheid ;)

Oppo tuc se REGIOVRIJ 2099, Oppo tuc se regiovrij met XLR 2099+199= 2298 Oppo tuc se regiovrij met XLR+bybees = 2497, de nuforce met/zonder opties kun je nu verder zelf wel uitrekenen denk ik..

chansig

Quote from: chansig on August  4, 2010, 13:52:22
Is dit overigens een vergelijk waarbij 1 van de opo's 3 dB zachter speelt ?

Zo ja..dan moet daar iets op gevonden worden..tenzij we volume (hard/zacht) als kwalitatief belangrijk gaan beschouwen.

Gr Hans

Nogmaals onder de aandacht brengen...

Gr Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Hifi Addict

Quote from: chansig on August  5, 2010, 09:27:11
Nogmaals onder de aandacht brengen...

Gr Hans

Ja gewoon trimmen dan maar, er zit sowieso vaak volumeverschil tussen verschillende merken/typen cd-spelers. Zou wel mooi zijn als iemand een dB meter heeft ofzo!

dre73

Spectral DMC-15 MK2,Perreaux 3400,Acoustic Signature Challenger,Bluenote b5 titanium,Benz Ace-s,Pass labs Pearl 2 phono,Auralic Altair G1,zelfbouw luidsprekers,Tellurium Q Ultra black II,Audioquest Sterling,Isotek Aquarius EVO 3.

chansig

Quote from: Hifi Addict on August  5, 2010, 09:29:42
Ja gewoon trimmen dan maar, er zit sowieso vaak volumeverschil tussen verschillende merken/typen cd-spelers. Zou wel mooi zijn als iemand een dB meter heeft ofzo!

Ik ga er vanuit dat Karel deze wel heeft..Je laat klanten (neem ik aan) geen keuzes maken op basis van volume verschillen...toch ?

Gr Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Hifi Addict

Quote from: dre73 on August  5, 2010, 09:29:52
datum! ;)

Ja!

Ik kan in ieder geval mijn eigen nuforce oppo met XLR's meenemen met de nieuwe upgrade company mod en de oppo van een kennis is onderweg terug van the upgrade company, dat is een standaard oppo bdp83se zonder bybees/xlr uitgangen dus zoals die voor 2099 aangeboden wordt door W&W, ik denk dat ik die vast wel even mag lenen, of wellicht heeft hij zin om ook te komen. Ga hem even vragen.

Quote from: chansig on August  5, 2010, 09:39:50
Ik ga er vanuit dat Karel deze wel heeft..Je laat klanten (neem ik aan) geen keuzes maken op basis van volume verschillen...toch ?

Gr Hans
Geen idee..

dre73

als de datum past wil ik ook graag een gast meenemen!
Spectral DMC-15 MK2,Perreaux 3400,Acoustic Signature Challenger,Bluenote b5 titanium,Benz Ace-s,Pass labs Pearl 2 phono,Auralic Altair G1,zelfbouw luidsprekers,Tellurium Q Ultra black II,Audioquest Sterling,Isotek Aquarius EVO 3.

martin_2703


frank2

Stereo: EV: Plinius 103A/ VV-DAC: Auralic Altair G2.1/ SPEAKERS: Focal spectral 40th anniversary
Surround:Yamaha rv A4A /Usher 525 center / Usher X7-708 /Pioneer LX58 / LG C2 oled
kabel: LS: Stockfish ttc pro / johan interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: mono kristal met rodium connectoren

Martijn M

Dutch & Dutch

Kwabbernoot

Ik denk ook dat ik wel kan, alhoewel ik niet zo heel erg blij ben met zondag.

Groeten...

martin_2703

Quote from: keyser on August  5, 2010, 19:21:29
Hoe gaat het vergelijk precies in zijn werk?

Wat jij wil? Neem evt je eigen speler mee ter vergelijk.

Worden 2 ruimtes vrijgemaakt 1X met de XLR versie en de ander met de cinch

Martijn M

Alleen geluid, of zal er ook een tv aanwezig zijn? Ik heb zelf overigens geen Oppo.
Dutch & Dutch

martin_2703

Quote from: keyser on August  5, 2010, 19:52:48
Alleen geluid, of zal er ook een tv aanwezig zijn? Ik heb zelf overigens geen Oppo.

Alleen geluid :music:
En de oppo hebben wij ;)

chansig

Quote from: Kwabbernoot on August  5, 2010, 19:21:36
Ik denk ook dat ik wel kan, alhoewel ik niet zo heel erg blij ben met zondag.

Groeten...

Ik ook en ik ook niet...

Gr Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Peerless Monster

Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

frank2

aardig om hier ook te vermelden welke Oppo's er zijn;

De Oppo/tuc versie SE+XLR en bybees update versie 6-6-2010. zal er zeker zijn.
Stereo: EV: Plinius 103A/ VV-DAC: Auralic Altair G2.1/ SPEAKERS: Focal spectral 40th anniversary
Surround:Yamaha rv A4A /Usher 525 center / Usher X7-708 /Pioneer LX58 / LG C2 oled
kabel: LS: Stockfish ttc pro / johan interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: mono kristal met rodium connectoren

Former member 78

Ik heb dat weekend nacht dienst...

Maar als het vanaf 11uur is, heb ik wel zin om ff een uurtje langs te komen.
Dan wel graag 11uur zoals het er staat, en niet zoals ik Karel ken :D

Frank,

Moet ik mijn PS3 ook mee nemen, misschien heb jij wel de verkeerde multispeler gekocht namelijk  :clapping: