9/10 oktober New Music Belgium Hifi Show in Belgie 2010

Started by hifiman, August 2, 2010, 11:07:11

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

hifiman

McIntosh blijft toch erg  O0 spul.

coned (banned)

reality is just a hologram
http://keelynet.com/biology/reality.htm

hifiman

Deze jongens had ik nooit eerder gezien of gehoord. De breedbander vond ik persoonlijk niks, de andere speaker vond ik dan weer erg lekker muzikaal klinken  :thumbs-up:

coned (banned)

Quote from: Audioloog on October 12, 2010, 15:36:29
In het kader van: mooi rood is niet lelijk  :xmas:

ik zou hem integreren in een luxe jacht, bevalt hij niet kan je hem nog als peacock op het dak monteren, wedden dat je aandacht krijgt als je een jachthaven binnenvaart :)

grapje ... ik heb het ding niet gehoord maar vorig jaar stonden er Duitse stemmen op, niet het soort importeur met raakvlakken
reality is just a hologram
http://keelynet.com/biology/reality.htm

hifiman

De Audio Note set van Audio Life  :music:

coned (banned)

Quote from: Audioloog on October 12, 2010, 15:38:36
Deze jongens had ik nooit eerder gezien of gehoord. De breedbander vond ik persoonlijk niks, de andere speaker vond ik dan weer erg lekker muzikaal klinken  :thumbs-up:

idd, enkel als vriendin zegt: 'dit gaat nooit in ons interieur' dan weet je hoe laat het is
reality is just a hologram
http://keelynet.com/biology/reality.htm

hifiman

In het kader van "leuk geprobeerd" maar het was het toch net niet  :-X

hifiman

Mooie dacjes, alhoewel het wat lastig beoordelen is in een onbekende set in een onbekende akoustiek, het voordeel van de twijfel wat mij betreft!

hifiman

Master klokje van hetzelfde merk  :headbanging:

hifiman

Wadia power-dacje op Revel speakers. Klonk helemaal niet verkeerd  :notify:

coned (banned)

Quote from: Audioloog on October 12, 2010, 15:40:19
De Audio Note set van Audio Life  :music:

met alle respect voor audio-life's inspanning - de klank was immers wel goed - maar ga nou niet rondhuppelen op je stand
ik ben niet lang gebleven omdat een van de jongere audio-life mensen heel de tijd over en weer liep, als een bezige ADHD bij

mensen hebben mij ooit 't zelfde verteld toen ik zelf nog op een eigen stand stond en als tip:

kijk eens naar Paul Hattink, hij is zo mega relaxed, hij is bijna 'bompa mode', je wordt er rustig van
mensen blijven plakken bij zulke figuren

hij was er trouwens ook, kenden mekaar nog van brugge waar we naast mekaar stonden
reality is just a hologram
http://keelynet.com/biology/reality.htm

hifiman

Als je niet weet waar je je centerspeaker moet laten kun je altijd nog dit doen  :-X

hifiman

Blijven toch schatjes  :inlove:  ;)

garmtz

Quote from: Audioloog on October 12, 2010, 15:36:29
In het kader van: mooi rood is niet lelijk  :xmas:

Voor mij is het eerder: ook al is 'ie rood, hij blijft lelijk! :)

hifiman


hifiman


hifiman


hifiman

En de overduidelijke winnaars van de show (persoonlijke mening uiteraard):

hifiman


phmeijer

Quote from: coned on October 12, 2010, 15:37:29
de incognito zilverdraad informateur :)

Ok, dan weet ik dat ook weer. Leuk jouw ook gezien te hebben Coned!
www.hifisupply.nl: Amphony, Audio Selection, AudioQuest, Canare, The Chord Company, Dodocus, Fisch, Furutech, Goldkabel, HS Cable, Hidiamond, HiFi-TUNiNG, Inakustik, Kemp, SolidTech, Soundcare, Valhalla Technology, ViaBlue, WBT

hifiman

En Harry HT, nog bedankt voor het patatje op de terugweg  :-X

Deleted member

Cor van Musical Reality heeft ook een impressie gemaakt van de show en op Youtube gepost. Volgens mij heb ik Peter en Remco gespot in 't filmpje! ;)

De Magico's zijn zo te zien de nieuwe aluminium Q5's en die kosten slechts €70.000. Per paar dat dan wel! ;D


phmeijer

Quote from: Antoine on October 12, 2010, 19:22:26
Volgens mij heb ik Peter en Remco gespot in 't filmpje! ;)

Klopt, goed gezien!
Ben je zelf ook geweest?
www.hifisupply.nl: Amphony, Audio Selection, AudioQuest, Canare, The Chord Company, Dodocus, Fisch, Furutech, Goldkabel, HS Cable, Hidiamond, HiFi-TUNiNG, Inakustik, Kemp, SolidTech, Soundcare, Valhalla Technology, ViaBlue, WBT

Deleted member

Dat kon bijna niet missen, ik ken Remco wel maar jou dan niet persoonlijk maar 't feit dat je op een stoel achter de HiFiSupply tafel zat deed mij het e.e.a. vermoeden!  ;) Ik ben zelf niet geweest, het leek me wel een hele leuke show maar ik ben veel te lui om zo'n eind te rijden!  :D

phmeijer

Quote from: Antoine on October 12, 2010, 19:38:21
Dat kon bijna niet missen, ik ken Remco wel maar jou dan niet persoonlijk maar 't feit dat je op een stoel achter de HiFiSupply tafel zat deed mij het e.e.a. vermoeden!  ;)

Remco en ik staan er ook samen nog op, had je dat ook gezien?
www.hifisupply.nl: Amphony, Audio Selection, AudioQuest, Canare, The Chord Company, Dodocus, Fisch, Furutech, Goldkabel, HS Cable, Hidiamond, HiFi-TUNiNG, Inakustik, Kemp, SolidTech, Soundcare, Valhalla Technology, ViaBlue, WBT