Srpski Film

Started by Reinbo!, August 1, 2010, 13:14:48

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Reinbo!

Dit moet een van de top shockers zijn. Een servische film die Matryrs doet verbleken. Staat hoog op mijn to see lijst, maar er is nog geen release datum bekend. Draait enkel op wat festivals en is natuurlijk op internet te zien. Ik zelf wacht wel tot ik 'm ergens in het groot kan zien. Maakt me niet uit of het de bios of thuis is.

Xstream

Hoe spreek je dat uit?
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

celerontje

If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Reinbo!

Quote from: Xstream on August  1, 2010, 15:40:09
Hoe spreek je dat uit?

Serpski film: Een Servische film.

clicquot

Quote from: Reinbo! on August  1, 2010, 13:14:48
Dit moet een van de top shockers zijn. Een servische film die Matryrs doet verbleken. Staat hoog op mijn to see lijst, maar er is nog geen release datum bekend. Draait enkel op wat festivals en is natuurlijk op internet te zien. Ik zelf wacht wel tot ik 'm ergens in het groot kan zien. Maakt me niet uit of het de bios of thuis is.

Ok, het zal wel weer een film om te vergeten zijn, maar "hoog op mijn to see lijst"... ??? heb een trailer gezien, pfff, alleen al de gedachte doet mij kotsen... hoe wil je daar dan nog naar kijken vraag ik me af of zeggen staat hoog om m'n lijstje?  :baaa:

addy

Servisch, ja dat volk heb wat horror uitgehaald in de oorlog, niet eens zo lang geleden.

PHiX

Ik had de film "ergens vandaan geplukt" om te zien wat de hype precies inhield. Er snel even doorheen gefastforward om vast te stellen dat ik niet de behoefte heb om de hele film te zien. Beetje te als je het mij vraagt.
Panasonic P55VT30 | NAD c390dd | Audio Physic Tempo 25 | Squeezebox 3

xystus

Tsja.. ben stiekem ook wel benieuwd naar deze film. Heb "Martyrs" gezien en dat is echt een gruwelijke film; maar wél functionele beelden v. gruwelijkheden (in mijn optiek dan).

Deze film zou daar zwaar overheen gaan.. dus ben ergens ook een beetje huiverig om em te gaan kijken  :eh:
"I have to return some videotapes"

johnhifi

Niet te vergelijken. Martyrs was een intelligente film en dit is gewoon flauwekul.

Of mis ik de grote boodschap?
Draaitafels, cd spelers, dvd spelers, een laserdisc speler, een streamer, veel te veel versterkers en speakers, ditjes en datjes.... 3500 cd's, een paar honderd lp's en dvd's... Nu nog een plan bedenken om het allemaal logisch neer te zetten (of een groter huis kopen).

AnubisNefer

Quote from: johnhifi on July 20, 2011, 19:44:34
Niet te vergelijken. Martyrs was een intelligente film en dit is gewoon flauwekul.

Of mis ik de grote boodschap?
Nope, gewoon troep.

Uiteraard is het te begrijpen dat er een markt is voor ''anders'' sex, helaas wordt dit ook tentoongesteld. Het De scene met
Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.
en het eind is gewoon te naar.
Mea mihi conscientia pluris est quam omnium sermo

xystus

Quote from: johnhifi on July 20, 2011, 19:44:34
Niet te vergelijken. Martyrs was een intelligente film en dit is gewoon flauwekul.

Of mis ik de grote boodschap?

Hmm.. dat was inderdaad juist wat ik sterk vond aan Martyrs; dat het geen domme horror was, met geweld & splatter om de gore - ik vond het echt functioneel in die film.
"I have to return some videotapes"

celerontje

Quote from: johnhifi on July 20, 2011, 19:44:34
Niet te vergelijken. Martyrs was een intelligente film en dit is gewoon flauwekul.

Of mis ik de grote boodschap?
Een metafoor voor de Servische overheid. (zoiets heeft de regisseur gezegd in een interview)
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

johnhifi

Quote from: celerontje on July 21, 2011, 18:37:09
Een metafoor voor de Servische overheid. (zoiets heeft de regisseur gezegd in een interview)

Ik meen me dat te herinneren ja. Was er niet ook een discussie over de vraag of hij dat niet gewoon als excuus aanwendt en het er achteraf bijverzonnen heeft om zijn film 'meerwaarde' en 'diepgang' te geven?
Draaitafels, cd spelers, dvd spelers, een laserdisc speler, een streamer, veel te veel versterkers en speakers, ditjes en datjes.... 3500 cd's, een paar honderd lp's en dvd's... Nu nog een plan bedenken om het allemaal logisch neer te zetten (of een groter huis kopen).