star trek enterprise op dvd ?

Started by eduard, February 14, 2002, 17:18:02

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

eduard

Heeft iemand al enig idee wanneer star trek enterprise gaat uit komen op dvd.

J.A.F._Doorhof

Die komt niet meer op DVD ben ik bang, maar op de opvolger van DVD.

Een serie moet eerst in herhaling geweest zijn (daar hebben ze een term voor, maar die ben ik even kwijt). En dat duurt vaak 5 jaar voor US releases.

In Europa werkt het geloof ik anders, en kan het WEL eerder. Kijk maar naar bv Angel die is NU al op DVD, en die loopt geloof ik net 2 of 3 seizoenen.

Friends komt bv ook NU pas op DVD in de US.

Aangezien Enterprise nog niet eens hier op de TV is, vrees ik dat het een lange zit gaat worden. Heb in iedergeval de DIVX-en van de eerste 8 afleveringen te kijken.



MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

FrankL

#2
Er is een marktonderzoekje geweest. De meeste fans geven de voorkeur aan een boxset.
Daarom komt de pilot geloof ik eerst op video alleen uit, dit voorjaar. Eind dit jaar wordt de serie op DVD verwacht.

Ik heb nu geen tijd voor het zoeken van de bron, dat volgt nog, even geduld.

Wel een leuke serie trouwens!

Groeten, Frank
Marantz VP-15S1
Denon AVC-A1SR-A
Oppo 95

J.A.F._Doorhof

#3
Dan al !!

Dat zou inderdaad zeer goed nieuws zijn, dan ga ik niet naar de DIVX versies kijken, maar wacht mooi op de DVD box.

Hoewel het me nog steeds stug lijkt, de serie zit in zijn eerste seizoen, dat is volgens mij nog nooit gebeurt (alleen met Angel dan), meestal lopen ze 3-4 seizoenen achter, kijk maar naar X-files en Buffy.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

FrankL

#4
Wee, gij ongelovige ...

Hier is de bron:

http://www.r2-dvd.org/article.jsp?sectionId=3&articleId=3353

Nog geen harde aankondiging, maar toch...

Hier is het marktonderzoek dat Paramount eind december gehouden heeft i.v.m. de vraag of de DVD stuksgewijs gelijk met de VHS banden uit moet komen, of in een box aan het eind van het seizoen.

http://www.haygarthgroup.co.uk/cgi/star_trek_r2/st_ques.html

Zie de vraag:

QuoteFor production reasons the DVD may not be ready in time to coincide with the March 2002 VHS release. If so, which of these are acceptable and which ONE would you prefer most?
 Acceptable Most
preferred
Monthly launch at the same time as the video, single DVD of 2 episodes with NO extras  
      
Every other month, DVD double pack of 4 episodes with limited extras  
      
Quarterly launch of DVD double pack of 6 episodes, with limited extras  
      
Boxed set of the full season of 26 episodes, at the end of the year with all extras  
      
None of these

Marantz VP-15S1
Denon AVC-A1SR-A
Oppo 95

eduard

#5
Dit is goed nieuws ik kan bijna niet wachten totdat de eerste dvd's uit komen.

J.A.F._Doorhof

#6
Maar dan wel de seizoens box.

Zag nu ook weer zoiets belachelijks, Angel seizoen 1 in 2 boxen. Alsof je één box koopt, en de tweede niet  ???
Met losse episodes kan ik me dat nog voorstellen.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

FrankL

#7
Laatste nieuws:

http://www.r2-dvd.org/article.jsp?sectionId=3&articleId=3757

In a major "Enterprise" article in a trade publication, Paramount have let it be known that "Enterprise" will be coming to DVD as a boxset just before or after Christmas this year.
Marantz VP-15S1
Denon AVC-A1SR-A
Oppo 95

eduard

#8
Dat is zeer goed nieuws alleen jammer dat we nog tot kerst moeten wachte :)