Nu verkrijgbaar! De Ipad in Nederland!

Started by Etiennevh, July 23, 2010, 10:28:52

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Etiennevh

Post hier al je eerste ervaringen met de Ipad :D Ik ben zeer benieuwd.!
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

Raphie

JBL PRX Power!

danielo

Quote from: Raphie on July 23, 2010, 10:29:37
we hebben toch al het ipdad topic?

ach heb je er nog 1 bij om te trollen  :devil:.

Daniel.

denon avp/poa, b&w 802d2 - htm2d, jvc x500, dvdo vp50pro, apple, rel.

Nahpets

Quote from: Etiennevh on July 23, 2010, 10:28:52
Post hier al je eerste ervaringen met de Ipad :D Ik ben zeer benieuwd.!

Nogal dubbelop.

Quote from: Raphie on July 23, 2010, 10:29:37
we hebben toch al het ipdad topic?

Nogal terecht.
Quote from: danielo on July 23, 2010, 10:30:39
ach heb je er nog 1 bij om te trollen  :devil:.

Daniel.



Nogal onnodig.
I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

Etiennevh

ik dacht, omdat hij nu vanaf vandaag officieel in nederland verkrijgbaar is, zullen er wel andere ervaringen zijn dan een heel topic over hoe je het beste het ding kunt invoeren.
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

Raphie

We hebben toch al maanden voorpret in het andere topic en iedereen loopt te bomen over de aanschaf in NL
beetje overbodig dus...

Slotje?
JBL PRX Power!

Etiennevh

Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

danielo

Quote from: Nahpets on July 23, 2010, 10:40:22
Nogal dubbelop.

Nogal terecht.
Nogal onnodig.

Je hebt gelijk maar ging er vanuit dat die wel gezapped zal worden en zeg zelf 1 keer mag ik toch wel terug pesten. Zit trouwens te wachten tot die gesynced is dat duur best lang.

Daniel.
denon avp/poa, b&w 802d2 - htm2d, jvc x500, dvdo vp50pro, apple, rel.

MaxxMark

Mijn ervaring (heb er al de afgelopen maand al een paar keer mee kunnen spelen bij een vriend van me) :

- Mooi scherm
- Werkt eigenlijk beter dan je zou verwachten van een "grote iphone"
- Apps zijn heel erg nice gemaakt voor een dergelijk apparaat (check de IMDB applicatie bijvoorbeeld! werkt zoo veel beter op de ipad dan op de iphone)
- Is heeerlijk snel (zeker in vergelijking met een iphone 3g)

- Is naar mijn mening nog steeds way te duur voor het nut dat ik er aan ga hebben. De prijs an sich voor het apparaat zelf valt nog mee vind ik.
Arcam AVR850  + Yamaha RX-V3800 - Martin Logan Fresco 7.1.4 - Velodyne DD15 - HDI Dune 3.0 Prime / Dune 4K Pro - JVC N7 - Screen Excellence 21:9 (320cm breed) - Mijn eerste HT -  Mijn tweede HT@mark_prins - www.markprins.com

aMUSEd


Raphie

Ettiene, kan je ff op het slotje onderaan je reply drukken pleaze? (of kan je deze zelf niet sluiten?)
JBL PRX Power!

Etiennevh

Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto