Box met alle Pink Floyd CD's (14) bij Fame Amsterdam voor EUR 89.99

Started by brtram, July 22, 2010, 13:28:08

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

brtram

De box is al een tijdje op de markt, maar ik kwam hem nu tegen voor een nette prijs

In de box per cd een kartonnenhoesjes
De hoesjes zijn miniatuur uitgaves van de originele lp hoezen en verpakt net als vroeger het origineel,
dus de Darkside of the moon cd is extra verpakt in zwart plastic.   
Alleen de teksten op de hoesjes zijn zelfs met LEESBRIL niet te lezen  ;D

+/- 6,50 per CD is toch een hele schappelijk prijs om in één keer alles aan te schaffen.
Zeker als je dit vergelijkt met de afzetprijzen die tegenwoordig voor losse Pink Floyd cd's worden gerekend.
17,50 vindt met tegenwoordig heel normaal  :o voor dit commercieel al tig keer uitgemolken werk.

Ja dowloaden is goedkoper, maar dit toont leuker en hier verdienen die "arme" bandleden ook nog wat aan.
Tenmiste als ze hun rechten niet hebben verkwanseld. 

haythijs

Leuke aanbieding idd..Als je fan bent, en het gehele oevre in 1 klap wilt aanschaffen is dit zeker een optie.
Overigens vallen de prijzen van losse PF albums soms reuze mee, als je een beetje zoekt vindt je ze echt wel goedkoper. Loop maar eens een FRS naar binnen ( ja ik weet het, niet iedereen is fan van deze winkel) en een aantal cd's van PF zijn er te verkrijgen onder de 10 euro, ook in andere zaken kwam ik albums goedkoper tegen dan 17.50.
Overigens, de rechten van PF zijn behoorlijk goed geconserveerd ;)
Samsung 55ks7000/Yamaha rx a2070/Sony ubp 800/Cambridge CXU/Kef Q150 + 3005SE/Svs Sb1000/Audioquest+ Inakustik reference+Canare

DVDGuy

Quote from: brtram on July 22, 2010, 13:28:08
Alleen de teksten op de hoesjes zijn zelfs met LEESBRIL niet te lezen  ;D

Ik kan ze, zonder leesbril, uitstekend lezen  :music:  ;)
Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

angel66


brtram

Quote from: angel66 on July 29, 2010, 21:57:48
jammer dat ze niet online bij fame worden aangeboden :-[

Dat geldt niet alleen voor deze box.
Fame heeft wel een site maar geen online shop.

Zo'n straf is het toch niet om naar Amsterdam te komen 
Ja komt u maar, zo'n voorzet kan je niet missen ;D

deniax

Quote from: brtram on July 29, 2010, 23:47:38
Zo'n straf is het toch niet om naar Amsterdam te komen
Met de huidige parkeertarieven wel :crazy:
D-Box - Velodyne - Screen Research - JVC - Audyssey

Interficior

Wie koopt er nu weer cd's van Pink Floyd . . . Pink Floyd hoor je op vinyl te luisteren.
Take it or lease it

stone56

It's only rock 'n roll (but I like it)

Martijn M

Quote from: Interficior on July 31, 2010, 13:32:27
Wie koopt er nu weer cd's van Pink Floyd . . . Pink Floyd hoor je op vinyl te luisteren.

Pfff... MP3 zul je bedoelen!
Dutch & Dutch

dre73

Spectral DMC-15 MK2,Perreaux 3400,Acoustic Signature Challenger,Bluenote b5 titanium,Benz Ace-s,Pass labs Pearl 2 phono,Auralic Altair G1,zelfbouw luidsprekers,Tellurium Q Ultra black II,Audioquest Sterling,Isotek Aquarius EVO 3.

peterrr

Hoi,

Die box heb ik ook sinds een week of 4, hij ligt met tussenpozen bij Fame Amsterdam.
Via E-bay is hij net zo duur/goedkoop te krijgen.

Of hij geremasterd is staat nergens, de hoesjes zijn exacte copietje's van de oude lp hoezen.
Het klink wel goed ook de oudjes.

Wel staat bij b.v Amazon dat het een geremasterde box is.

http://www.amazon.com/Oh-Way-Mini-LP-Replica/dp/B000X1LH6C

Get. Peterr
Primaluna Dialogue Two, Pro-ject 2Xperiance,Sonus Faber Cremona Auditors. RelT2

brtram

Quote from: stone56 on July 31, 2010, 13:53:01
Die box, zijn dat remasters?

Nee, het zijn niet de remasters.
Dark Side of the Moon is de gewone CD niet de SACD.

Maar het blijft een prachtige box  ;)

Linkje naar de Pink Floyd site met info over de box
http://www.pinkfloyd.co.uk/obtw/

stone56

It's only rock 'n roll (but I like it)

dre73

Spectral DMC-15 MK2,Perreaux 3400,Acoustic Signature Challenger,Bluenote b5 titanium,Benz Ace-s,Pass labs Pearl 2 phono,Auralic Altair G1,zelfbouw luidsprekers,Tellurium Q Ultra black II,Audioquest Sterling,Isotek Aquarius EVO 3.

Pjotr27

Als iemand een online link weet voor ongeveer die prijs.... houd ik me aanbevolen ( mag ook via PM)
Sansui Au-8500, Spring Audio 2a3 versterker, Pel luidsprekerkabels, Ocos kabels, Pel Interlinks, AudioMaat stekkerblok, Aurel Bryan field coil speakers, Spring Audio 1540 dac, M-Way netkabels, Ilusi Audio hoofdtelefoonversterker, Audio Technica ATH-W1000X hoofdtelefoon.

dre73

Spectral DMC-15 MK2,Perreaux 3400,Acoustic Signature Challenger,Bluenote b5 titanium,Benz Ace-s,Pass labs Pearl 2 phono,Auralic Altair G1,zelfbouw luidsprekers,Tellurium Q Ultra black II,Audioquest Sterling,Isotek Aquarius EVO 3.

Pjotr27

Quoteik wil `m best meenemen en opsturen als ie er is

Is aardig maar hij moet toch gewoon ergens online te bestellen zijn voor ongeveer dezelfde prijs...
Om je nu weer met een bezoek aan de Fame op te schepen...
Sansui Au-8500, Spring Audio 2a3 versterker, Pel luidsprekerkabels, Ocos kabels, Pel Interlinks, AudioMaat stekkerblok, Aurel Bryan field coil speakers, Spring Audio 1540 dac, M-Way netkabels, Ilusi Audio hoofdtelefoonversterker, Audio Technica ATH-W1000X hoofdtelefoon.

dre73

Quote from: Pjotr27 on August  1, 2010, 08:51:09
Is aardig maar hij moet toch gewoon ergens online te bestellen zijn voor ongeveer dezelfde prijs...
Om je nu weer met een bezoek aan de Fame op te schepen...

ik ga daar toevallig vanmiddag naar toe! ;)
Spectral DMC-15 MK2,Perreaux 3400,Acoustic Signature Challenger,Bluenote b5 titanium,Benz Ace-s,Pass labs Pearl 2 phono,Auralic Altair G1,zelfbouw luidsprekers,Tellurium Q Ultra black II,Audioquest Sterling,Isotek Aquarius EVO 3.

Pjotr27

Als je nog online komt en ze hebben hem mag je hem voor me meenemen.
Ik hoor wel wat hij precies kost met de verzendkosten en maak het dan meteen naar je over...

Alvast bedankt!
Sansui Au-8500, Spring Audio 2a3 versterker, Pel luidsprekerkabels, Ocos kabels, Pel Interlinks, AudioMaat stekkerblok, Aurel Bryan field coil speakers, Spring Audio 1540 dac, M-Way netkabels, Ilusi Audio hoofdtelefoonversterker, Audio Technica ATH-W1000X hoofdtelefoon.

dre73

ze hadden er meer dan zat.......
alleen lees ik je bericht nu pas....... ::)
Spectral DMC-15 MK2,Perreaux 3400,Acoustic Signature Challenger,Bluenote b5 titanium,Benz Ace-s,Pass labs Pearl 2 phono,Auralic Altair G1,zelfbouw luidsprekers,Tellurium Q Ultra black II,Audioquest Sterling,Isotek Aquarius EVO 3.

Pjotr27

Mooi, mijn zoon moet deze week in amsterdam zijn, kijken of hij even langs Fame kan...
Bedankt voor het kijken... gaat hij niet voor niets  ;D
Sansui Au-8500, Spring Audio 2a3 versterker, Pel luidsprekerkabels, Ocos kabels, Pel Interlinks, AudioMaat stekkerblok, Aurel Bryan field coil speakers, Spring Audio 1540 dac, M-Way netkabels, Ilusi Audio hoofdtelefoonversterker, Audio Technica ATH-W1000X hoofdtelefoon.