The Time Traveler's Wife

Started by MaxxMark, July 18, 2010, 23:02:16

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

MaxxMark

Zojuist "The Time Traveler's Wife" ( http://www.imdb.com/title/tt0452694/ ).

Ik had er helemaal nog niets van gehoord en zag hem langskomen, dus na een vluchtige blik op IMDB zag ik een 7.1 cijfer en een interessant genre (drama/fantasy/mystery/romance).

En dat was het zeker! Ik vond het een film die erg lekker in elkaar zat! Time Travel (je verwacht het niet ;) ) waarbij je zo goed als geen plotholes tegen komt. Een film waar het eens nĂ­et om de techniek achter time travel gaat maar waar het gewoon om het verhaal gaat. Alleen functionele special effects en voor de rest gewoon een goed verhaal!

Ik las dat het gebaseerd is op een boek en dat de lezers van het boek vinden dat het een goede verfilming is (natuurlijk zijn er dingen weg gelaten, dat kan bijna niet anders).

Anderen die hem gezien hebben en hun mening willen delen?
Arcam AVR850  + Yamaha RX-V3800 - Martin Logan Fresco 7.1.4 - Velodyne DD15 - HDI Dune 3.0 Prime / Dune 4K Pro - JVC N7 - Screen Excellence 21:9 (320cm breed) - Mijn eerste HT -  Mijn tweede HT@mark_prins - www.markprins.com

Raphie

Topfilm! aanrader, ode aan echte liefde.
JBL PRX Power!

esre

Ik had er meer van verwacht maar ik ben bang dat geen enkele film in de buurt komt van The Notebook.
Dat is pas echt een love story.

MaxxMark

The notebook was ook erg goed inderdaad (deed zij ook in mee natuurlijk).

Ik vind het misschien wel een beetje een kruising tussen "The Man From Earth" en "The Notebook".

Wel treffend zoals een van de comments op imdb beschreef: "This is what Curious case of benjamin button wanted to be."
Arcam AVR850  + Yamaha RX-V3800 - Martin Logan Fresco 7.1.4 - Velodyne DD15 - HDI Dune 3.0 Prime / Dune 4K Pro - JVC N7 - Screen Excellence 21:9 (320cm breed) - Mijn eerste HT -  Mijn tweede HT@mark_prins - www.markprins.com