Slechtste films?

Started by Oracle, September 19, 2003, 09:50:26

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Gaeje

hola, pola

scarp, superman 1 vond ik ook wel
rulen! Een film met marlon brando in, is altijd het kijken waard!

Scarp

Superman 1 is wel redelijk jah. Ze zijn al jaren bezig voor een vervolg film. Nicolas Cage was genoemd als superman ... ik hoop dat ze een superman film achterwege laten.

Welke was de laatste highlander? Na deel 2 ben ik ermee gestopt, want die was echt onzinnig.

J.A.F._Doorhof

Tjee,
Deel III en Deel IV zijn daarna nog gekomen.
Hoe kun je dat nu zeggen als je ze nog niet gezien hebt.

Deel III vondt ik matig, deel IV vondt ik zeer de moeite waard.

Welke deel II heb je trouwens gezien, de renegade version of de standaard Bios-cut. De renegade version is namelijk stukken beter dan de eerste versie, maar nog steeds te matig in vergelijk met het waanzinnige deel I.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Don_Paul

Wat ik trouwens ook mee vindt wegen is in hoeverre ik iets *verwacht* van een film. Kijk, dat ik niets vindt aan Howard de Duck, da's logisch - die film is niet voor mij bedoeld, en ik wist ook van tevoren eigenlijk wel dat het niet veel zou zijn.

Maar XxX, die had ik best aardig kunnen vinden - maar dat verhaal kraakt aan alle kanten, en dat vindt ik veel erger.
Prj: Sanyo Z2 / Amp: Marantz SR9300 / Dvd: Pioneer 868/ LD: Pioneer DVL 919 / Spk: Totem Dreamcatcher / Sub: SVS PB-Ultra / Sat: Dreambox /
Con: Xbox/Xbox360

PaulB.

#54
Quote from: PauK on September 22, 2003, 12:15:50Maar XxX, die had ik best aardig kunnen vinden - maar dat verhaal kraakt aan alle kanten, en dat vindt ik veel erger.

Had jij dan een diepzinnig verhaal verwacht dan?????.......nee,tuurlijk niet, is echt een film waar je van tevoren kan weten: oke, verstand op 0 en rammen maar en daarin slaagt xXx naar mijns inziens prima.

MvrGr. Paul
You Worry, You Die. You Don't Worry, You Die. So Don't Worry!

suyver

Nog eentje voor de lijst met gruwel-films: Hellraiser III :P

O en ik vond 'memento' en 'beautiful mind' ook bijzonder slecht, maar dat zal wel weer aan mij liggen. Ik vind dat je een flim, die realistisch probeert over te komen (dus geen tovenaars, draken en mega-explosies), ook op hun realisme mag beoordelen. En deze twee films zijn goede voorbeelden van "extreem onrealistisch". Ja, ik weet dat beautiful mind gebaseerd is op een waargebeurd verhaal, maar daar is zoveel in veranderd dat het nu meer fictie is dan realisme.

-Freek.
Never underestimate the predictability of stupidity...

Bart_M

xXx is een van de slechtste films die ik (gedeeltelijk) gezien heb.
Na 20 minuten afgezet omdat ik me continu aan het ergeren was. Het moest en zou supercool overkomen.

In principe vind ik vage films heel leuk. Memento vond ik dus geweldig, terwijl degene met wie ik hem aan het kijken was er niets van snapte.
Dat soort films dwingt je tot nadenken.

Bij een slechte film heb je gewoon na afloop het idee dat je tijd hebt verspilt.

Grtn,
Bart

Johan Van Gompel

Ik huiver nog steeds als iemand "Windtalkers" vermeld.
Johan Van Gompel
Video: HTPC | Barco Graphics 1200 | Draper M1300 16:9 scherm
Audio: Jungson AV-1000C | Canton LE109 fronts | Canton LE102 rears | 2 x Focal 15K8711 subwoofer

riwi

Howard the Duck was juist super gaaf ! vooral Lea Thompson natuurlijk. Ga gelijk even kijken of ie ook op DVD te koop is.

Superman is ook gaaf (alle). En van Dirty Dancing, Days of Thunder, The Bachelor, Titanic, Grease e.d heb ik ook wel genoten. Boxing Helena was niet slecht.. ik begreep er alleen geen fluit van.

Scarp heb je nog wat afraders? want volgens mij zijn dat aanraders voor mij ;D LOL

Mijn all time worst is : The Dark Crystal, maar daar schijnen ook veel fans van te zijn, dus ik zal wel wat/alles) gemist hebben.. (zat destijds +- 1985 in een filmnacht na "Commando", "Friday the 13th" en voor SW EP IV t/m VI)

Richard

Don_Paul

Over XxX heb ik nog een aardige anecdote ... die film had ik in een gedownloade versie, niet op DVD - het waren drie bestanden die na elkaar bekeken moesten worden.

Pas halverwege de 3e CD kwamen we er achter dat we CD 2 en 3 omgedraaid hadden, voor die tijd was het verhaal wel erg inconsequent en sprong alles van hot naar her (eigenlijk van stunt naar stunt), maar dat was op de 1e CD eigenlijk ook zo dus het viel niet echt op.
Prj: Sanyo Z2 / Amp: Marantz SR9300 / Dvd: Pioneer 868/ LD: Pioneer DVL 919 / Spk: Totem Dreamcatcher / Sub: SVS PB-Ultra / Sat: Dreambox /
Con: Xbox/Xbox360

PaulB.

Quote from: suyver on September 23, 2003, 10:18:23
Nog eentje voor de lijst met gruwel-films: Hellraiser III :P

En bedankt weer........... ;) ;)

MvrGr. Paul
You Worry, You Die. You Don't Worry, You Die. So Don't Worry!

MrPink

Quote from: PauK on September 23, 2003, 18:19:57
Over XxX heb ik nog een aardige anecdote ... die film had ik in een gedownloade versie, niet op DVD - het waren drie bestanden die na elkaar bekeken moesten worden.

Pas halverwege de 3e CD kwamen we er achter dat we CD 2 en 3 omgedraaid hadden, voor die tijd was het verhaal wel erg inconsequent en sprong alles van hot naar her (eigenlijk van stunt naar stunt), maar dat was op de 1e CD eigenlijk ook zo dus het viel niet echt op.

LOL! ;D

Groetjes,
Oscar

suyver

Quote from: rammsteiner on September 23, 2003, 18:40:47
Quote from: suyver on September 23, 2003, 10:18:23
Nog eentje voor de lijst met gruwel-films: Hellraiser III  :P

En bedankt weer........... ;) ;)

MvrGr. Paul

Ik moest er ook weer aan denken door een zeker avatar dat ik zag... ;) Kennelijk had ik het verdrukt. :D

-Freek.
Never underestimate the predictability of stupidity...

Scarp

The Horse Wisperer .... arghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh....

Oracle

Blijkbaar zijn er toch meer slechte films dan iedereen in eerste instantie riep!  ;D

Iemand Gigli al gezien? Die film met Ben Affleck en Jenniefer Lopez...

Groet,
Mark

PaulB.

#65
Quote from: Scarp on September 24, 2003, 11:23:05
The Horse Wisperer .... arghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh....

Same here!!!........WAF: "het is toch zo'n mooie film, het boek was ook al zo mooi en romantisch met al die paardjes en de film met die superromantische Robert Redford en al die bla,bla,bla,bla......JA, JA, JA, hou nou maar op ;D.

MvrGr. Paul
You Worry, You Die. You Don't Worry, You Die. So Don't Worry!

Point7

Quote from: riwi on September 23, 2003, 17:41:51
Mijn all time worst is : The Dark Crystal, maar daar schijnen ook veel fans van te zijn, dus ik zal wel wat/alles) gemist hebben.. (zat destijds +- 1985 in een filmnacht na "Commando", "Friday the 13th" en voor SW EP IV t/m VI)
Richard

Tja...ik vind die Dark Crystal wel goed.
CU
Jurgen

Music Server --> Uptone Regen --> Benchmark DAC 3B -> Rudistor RPX-35 amp --> V-Moda LP2

ThinWhiteDuke

Dark Crystal slecht??? meesterwerk! SHAME ON YOU!

Slechtste allertijden: Costa, Volle Maan...dat soort TROEP!

riwi

Quote from: ThinWhiteDuke on November  1, 2003, 19:55:12
Dark Crystal slecht??? meesterwerk! SHAME ON YOU!

:-[ :-[ :-[ :-[

smaken verschillen, ik vond het echt drie keer niks ;D

Scarp

Punch Drunk Love ... geen touw aan vast te knopen.

Nog een slechte: Graffiti Bridge van Prince ... baaaaaaaaaahhhhhhhh.... jammer dat ie die ooit heeft gemaakt. Z'n voorgaande twee films waren wel leuk (Purple Rain en Under The Cherry Moon)

ThinWhiteDuke

Dark Crystal is qua productie gewoon erg fraai...
Ach, ik ben dan ook zwaar Henson Fan!
FRAGGLE ROCK MOET OP DVD!!! ;D

Punch Drunk Love viel voor een PT Anderson film tegen, maar m.i. was t de beste Adam Sandler rol totnutoe.
Verhaal vond ik prima te volgen!
Typische Art-House waarbij t om het 'gevoel' draait en niet zozeer voor het vermaak.
een 6-je.
Boogie Nights blijft zn beste.

Nog een paar lekkere slechte films van de laatste jaren:
-xXx (Domheid op en top)
-Battlefield Earth (na een kwartier wilde ik al de zaal uit)
-the Ripper
-Equilibrium (cheap ass production!)
-My Big Fat Greek Wedding (ongelofelijk dat dit een hit was)
-the Mod Squad
-Kevin & Perry Go Large
-Enough (de slechtste van 2002, wat zeg ik? de slechtste OOIT!!!)
-Bad Company (Rock is normaal cool, Hopkins vind ik een geweldige acteur, maar deze film? BLEH!)
-Adaptation (zelfs Cage en Streep kunnen dit wanproduct niet redden)
-Tombraider
-Terminator 3 (nu besef ik pas dat de superieure 1e 2 delen puur het werk van Cameron waren)

Gaeje

slechte films (recentelijk)
xxx, the fast and the furious... (al die rotzooi van rob cohen, precies)

Jinsu

Fight Club, na een 20 minuten had ik al iets van uit. Na de afspan had ik nog meer zoiets van :-X . Maar Signs is ook niet veel beter, er gebeurd gewoon helemaal niks, net zoiets als K-Pax echt waardeloze films.

Films zoals:

xXX
Charlies Angels
MI-2

Is gewoon turn brain of get some popcorn and watch it :D .

Classé - Kimber - Mitsubishi - Oehlbach - Pioneer - Revel

Science only has a lasting existence for someone who knows that he doesn't know.

Gaeje

fight club vind je niet goed? :-|
die vind ik zaaaalig

Roland

Een saaie film is toch niet meteen een slechte film?

Ik vond Adaptation wel de meest waardeloze film die ik afgelopen jaar heb gekeken. Nu zullen sommige mensen deze weer briljant vinden, maar goed :)