opvolger mohaa

Started by PaulB., September 18, 2003, 18:55:12

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

PaulB.

Hi,

Het mag eigenlijk niet zo heten maar ik noem 'm maar zo:de opvolger van medal of honor allied assault komt eraan.
Lees er hier meer over.
download ook de demo van deze game(wel 174 mb!!).
Super beeld,super geluid en speelt fantastisch.

MvrGr. Paul
You Worry, You Die. You Don't Worry, You Die. So Don't Worry!

Erik

MOHAA de game die Hallife deed vergeten.
Geweldig spel zal de demo eens downloaden is deze van de zelfde makers? Want er zijn ook add on disks die qua spel niety in de buurt komen van het orgineel.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

PaulB.

Quote from: Erik on September 18, 2003, 21:28:11is deze van de zelfde makers?

geloof t wel,ja. voor meer details zie de Veronicagids van komende week.

MvrGr. paul
You Worry, You Die. You Don't Worry, You Die. So Don't Worry!

Erik

Zo dat zag er goed op alles gemiddeld. Dit was weer een beoorlijke sprong vooruit, een waardig opvolger zo te zien.  8)
Wannner komt deze uit?
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

PaulB.

Quote from: Erik on September 19, 2003, 11:26:38Wannner komt deze uit?

Op de site staat "coming november 2003",dus dan zal het dat wel zijn. :) :)

MvrGr. Paul
You Worry, You Die. You Don't Worry, You Die. So Don't Worry!

Erik

 :-[ had niet site niet gelezen hoorde alleen een hoop kabaal, dus alleen snel gedload  ;D
Alhoewel snel, ik werd eerst 1.5 uur in de wacht gezet voor ik mocht downloaden.
Maar ik had weer helemaal kippevel tijdens het spelen van dit spel. Dat heb ik niet met veel spelen gehad. Leek wel oklahoma beach.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

PaulB.

En sinds kort uit: Mohaa Breaktrough, na spearhead de 2de expansionpack voor Medal Of Honor Allied Assault.

Als iemand deze heeft of gespeeld heeft, laat ff weten hoe die was svp.

Zie hier voor meer info.

MvrGr. Paul
You Worry, You Die. You Don't Worry, You Die. So Don't Worry!

Erik

Ik heb gisteren de hele serie originbeel aangeschaft.
Spearhead 15 min gespeeld miste gewoon wat. Grafisch niet denderend en het was te amken dat het door iemand anders was gebouwd.
Moets mezelf dwingen het te spelen.
Breakthough net een half uurtje gespeeld tot nu geweldig, echt een MOHAA gevoel en grafisch ook nog eens erg mooi.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill