cabasse 21b25

Started by mijkie, July 10, 2010, 00:38:07

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

mijkie

hallo ,
kan een paar cabasse 21b25 drivers op de kop tikken maar wil daar eigenlijk een paar andere kasten voor bouwen , nl. een hoorn , weet alleen niet waar ik dat kan vinden of de specs van deze driver. lemand??????
gr mijkie
Focal Alpha 50 * Eversolo DMP-A6

Helmuth

Met vriendelijke groet Helmuth     (  ( (( STEREO )) )  )

Nahpets

Quote from: Helmuth on July 11, 2010, 00:37:54
Ik gebruik altijd google. :yawnee:

:o :o Ze vinden wat uit tegenwoordig. Voor je het weet staan ze op de maan.
I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

mijkie

#3
ik lees altijd de complete vraag :headbanging:
wat hangt er hier op het forum toch een afzeik mentaliteit zeg , heb op google al gezocht en vond ook deze franse tekst en dacht bij mezelf misschien weet iemand op t forum t wel , of heeft een goed idee maar wordt weer afgebrand
dit was mijn laatste bericht jongens sluit dit topic maar
mijkie
Focal Alpha 50 * Eversolo DMP-A6

Former member 78

Quote from: mijkie on July 11, 2010, 08:43:17
ik lees altijd de complete vraag :headbanging:
wat hangt er hier op het forum toch een afzeik mentaliteit zeg , heb op google al gezocht en vond ook deze franse tekst en dacht bij mezelf misschien weet iemand op t forum t wel , of heeft een goed idee maar wordt weer afgebrand
dit was mijn laatste bericht jongens sluit dit topic maar
mijkie

Je niet zo snel uit het veld laten slaan ;)
Een topic kun je trouwens zelf sluiten.

mijkie

#5
wil dit topic niet sluiten omdat er een paar mensen lopen te kwallen , mens mag hier niets vergeten of iets verkeerd zeggen of hij / zij wordt afgebrand , heb inmiddels op ander forum wel gewoon antwoord gekregen en zelfs hulp gehad met berekening van hoorn voor een paar audio nirvana super 10's , we zijn allemaal mens en kunnen wat vergeten of andere mening hebben , is allemaal mogelijk , maar wel met respect behandelen graag !!!! en als het nou steeds bij dezelfde gebeurt kan ik het me voorstellen dat er wat van gezegd wordt maar wel op een normale toon en ik ben van mening , in eerste instantie via PM of een mailtje

mijkie

mag evt. verplaatst worden naar klaagplek voordat er commentaar komt!!
Focal Alpha 50 * Eversolo DMP-A6

Nahpets

Morgen eens het andere been proberen?
I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

mijkie

stond met het goede been op hoor!!en loop nog steeds met beste been voor
Focal Alpha 50 * Eversolo DMP-A6

Koen K

Als je een mild grapje al "afbranden" noemt heb je misschien wel een beetje lange tenen. Hoe dan ook, succes met het project  :smile:

mijkie

maatje 43 , niet abnormaal groot , afbranden is misschien wat overdreven maar ,er is altijd wel commentaar , kan ook zonder , wordt t een stuk vriendelijker van maar , bedankt Koen voor t succes wensen voor mijn project , moet nog wel t 1 en ander uitrekenen maar , komt goed

mijkie
Focal Alpha 50 * Eversolo DMP-A6

Koen K

En de resultaten willen we ook graag zien  ;)

mijkie

ga mijn best doen , camera is nog steeds niet terug dus, jullie zulen het moeten doen met mindere kiekjes

mijkie
Focal Alpha 50 * Eversolo DMP-A6

Roger Black

Wat een zwaar overdreven reactie zeg. Laat je toch niet zo frustreren joh, heb je alleen jezelf mee.  :hmmm: