Calibratie settings overzetten ? ! ?

Started by J.A.F._Doorhof, July 12, 2010, 16:49:22

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

J.A.F._Doorhof

http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=86833.0

Naar aanleiding van wat verontrustende mails die ik doorgestuurd heb gekregen van verschillende mensen (zal geen namen noemen), wil ik iedereen toch dringend verzoeken bovenstaande link door te lezen......

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

arjan3107

Ik heb een benq mp 720p beamer hd ready. als ik die laat calibreren word mijn beeld dan nog beter? ik moet er wel bij zeggen dat deze beamer het nog steeds heel erg goed doet circa 700 uur gedraait. waar ga ik vooral de verschillen in merken?

J.A.F._Doorhof

Vooral diepte en detail, maar ga er maar 100% zeker van uit dat je een flinke sprong maakt.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

arjan3107

Ik zit er over te denken om mijn DLP beamer te laten callibreren. wat mag zo een grapje eigenlijk kosten? moet ik aan 100 euro of meer denken of juist minder?

gr

J.A.F._Doorhof

Hi,
Zie www.isfcalibraties.nl

100.00 voor een projector zonder CMS
135.00 voor een projector met CMS

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

arjan3107

mooi met dat bedrag kan ik wel leven. maar waar moet ik dan naartoe, kunt u mij anders evt een telefoonnummer verschaffen?
(geen idee of dat kan per pm ofzo)

J.A.F._Doorhof

#6
Alles staat op de website www.isfcalibraties.nl 0527-740007 (vanaf dinsdag weer te bereiken).
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

robbertvd

#7
werkt dit voor elke projector en wordt het beeld dan beter??

J.A.F._Doorhof

De calibraties werken op alle displays en projectoren en het beeld word er een stuk beter van.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"