Ervaringen met Caps&Coils?

Started by Hifi Addict, July 11, 2010, 16:45:10

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Henkjan_O

toch maar weer een sub, straks met MFB :-)

Erik van Voorst (in memoriam)

.....grappig ik heb een week of 2 naar een andere sponsor een vraag over 100 meter zilverdraad (of ze het aan een stuk hadden) doen laten uitgaan....noppes reactie.

Zouden ze zoiets onderling afspreken.. ;D :devil:
HIROYASU KONDO has been mystical in his relationship to physical matter but as a professor of electrical engineering and molecular mechanics, his audio engineering is of the highest order.  It's about looking for years at how to achieve a certain sound and adopting technical solutions to get there!

Audiofiel

Ik heb een aantal dagen geleden vernomen dat Caps&Coils niet meer is. Hij stopt met de verkoop van onderdelen en gaat verder met de speakers en de Yarland versterkers.
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

Erik van Voorst (in memoriam)

Gatver zeg...dat is doodzonde voor ons knutselaars... :(
HIROYASU KONDO has been mystical in his relationship to physical matter but as a professor of electrical engineering and molecular mechanics, his audio engineering is of the highest order.  It's about looking for years at how to achieve a certain sound and adopting technical solutions to get there!

Audiofiel

Zie ook dit persbericht. Niet alles is straks niet meer verkrijgbaar, een deel is al overgenomen door Tony Gee:

QuoteTony Gee of TG acoustics will take over the Jantzen Audio part of Caps&Coils, i hope to announce the new ClarityCap distributor next week.
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

Erik van Voorst (in memoriam)

Is die overname erg dan.....persoonlijk vind ik dit dan toch weer een (mooie) ontwikkeling...of mis ik iets... ???
HIROYASU KONDO has been mystical in his relationship to physical matter but as a professor of electrical engineering and molecular mechanics, his audio engineering is of the highest order.  It's about looking for years at how to achieve a certain sound and adopting technical solutions to get there!

J.S.

Ik hoop dat hij wel eerst de uitstaande orders netjes afhandelt, want al bijna 10 dagen absolute radiostilte ondanks dat ik direct betaald heb.... (en de producten op voorraad zouden moeten zijn). Dit is nu al de tweede keer in een half jaar dat het zo loopt, dus ik ben er niet rouwig om dat een ander het gaat doen.

Audiofiel

Quote from: Erik van Voorst on October 16, 2010, 11:42:00
Is die overname erg dan.....persoonlijk vind ik dit dan toch weer een (mooie) ontwikkeling...of mis ik iets... ???

Het is goed nieuws dat de Jantzen Audio producten leverbaar blijven via Tony, maar het zou fijn zijn als ook de Clarity Caps nog te koop zouden zijn. Dat zijn toch mooie producten voor een betaalbare prijs. ???
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

Erik van Voorst (in memoriam)

Okay dus TG levert deze niet...tja dan wordt het vanzelf geld naar het buitenland brengen... :-X
HIROYASU KONDO has been mystical in his relationship to physical matter but as a professor of electrical engineering and molecular mechanics, his audio engineering is of the highest order.  It's about looking for years at how to achieve a certain sound and adopting technical solutions to get there!

Interficior

Het zou wel makkelijk zijn als het verder voor de klant weinig zou veranderen, dus dat je via dezelfde site en account kan bestellen. Als het maar bij mij thuis aankomt. :)
Take it or lease it

Baardmans

#60
Ik haal dit oude topic weer omhoog, want ik zit met het volgende. In het kort: ik heb eind december 2 sets speakers bij Caps&Coils besteld. Ik heb 1 set ontvangen, en die set was beschadigd. Ik wil daarom de koop ongedaan maken.
Het probleem: ik krijg op geen enkele manier contact met de eigenaar. Niet via mail, niet via het nummer van C&C en niet via zijn 06. Daarom heb ik enige tijd geleden de boel overgedragen aan mijn advocaat. Maar ik wil eea toch eigenlijk veel liever zonder rechter regelen. Is hier nog iemand die contact heeft met de eigenaar en die bereid is contact op te nemen?

Baardmans

Case closed: Roland bleek langdurig ziek. Beterschap!