Ervaringen met Caps&Coils?

Started by Hifi Addict, July 11, 2010, 16:45:10

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Nahpets

De naam van HifiAddict is nog zichtbaar.
I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

Madhouse

Op verzoek van Hifi Addict even zijn naam uit bovenstaande bericht gehaald!
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

WMC

Quote from: Madhouse on July 14, 2010, 13:07:05
Op verzoek van Hifi Addict even zijn naam uit bovenstaande bericht gehaald!

Je was me voor, bedankt!
Chord SPM800, Sony DVP-NS900V, Denon AVR3802, Epson TW3200 , Tag Mclaren AV30R

Hifi Addict

#28
Nog iets gehoord WMC?


Hifi Addict

Weet iemand tovallig wat de achternaam van die roland is?

Pff erger me echt groen en geel aan dit gezeik.

WMC

Chord SPM800, Sony DVP-NS900V, Denon AVR3802, Epson TW3200 , Tag Mclaren AV30R

Hifi Addict

#31
Ok bedankt.

TornadoGo

#32
Quote from: dre73 on July 12, 2010, 19:14:23
ik heb nog betere ervaringen met tornadogo!!!!
bij hem hoef je helemaal niet te batalen!! 8)
zelfs niet na aandringen via pm!! :pompom:
leuke vent die tom! :D

Hee, dit zie ik nu pas. Je hebt gelijk. Ik zal de rente ff berekenen.

Roland van Caps & Coils is ook op het zelfbouwaudio forum actief (ook als sponsor). Ik heb hem een bericht gestuurd met een link naar dit topic. Overigens is hij daar de 9e nog actief geweest. /edit: Ik was niet de enige zo te zien. :)
Sonos Arc, One SL's & Sub | LG OLED55GX

Hifi Addict

#33
Ja daarom erger ik me er ook zo aan.

Ik kreeg vrijdag 2 juli nog het volgende bericht: "Ik ga maandag zorgen dat je twee exacte 6.20 uF condensator combinaties krijgt." en sindsien radiostilte, gemaild, gebeld, voicemail ingesproken, geen enkele reactie en vrijdag de 7e heeft hij nog een post gemaakt op zelfbouwaudio.nl, dus hij is niet op vakantie ofzo en als hij al op vakantie was gegaan dan was het toch minimaal netjes geweest dat even te berichten aan iemand die zit te wachten.

WMC

Quote from: Hifi Addict on July 15, 2010, 09:08:13
Ok bedankt, ik ben er inmiddels achter dat bovenstaand adres ook zn thuisadres lijkt te zijn, hij staat tenminste prive ook met dat telefoonnummer in de telefoongids.

Gaan we dat nummer vandaag elk uur maar eens proberen.

Zelf stel je het ook niet op prijs met naam en toenaam genoemd te worden in dit topic, laat dat dan voor anderen ook gelden. Oftewel, behandel anderen zoals je zelf ook graag behandeld wilt worden en haal de persoonlijke informatie weer weg. Hoe slecht je je ook behandeld voelt. 
Chord SPM800, Sony DVP-NS900V, Denon AVR3802, Epson TW3200 , Tag Mclaren AV30R

Hifi Addict

#35
Quote from: WMC on July 15, 2010, 10:52:45
Zelf stel je het ook niet op prijs met naam en toenaam genoemd te worden in dit topic, laat dat dan voor anderen ook gelden. Oftewel, behandel anderen zoals je zelf ook graag behandeld wilt worden en haal de persoonlijke informatie weer weg. Hoe slecht je je ook behandeld voelt.  

Je hebt gelijk, weggehaald, alhoewel het bedrijfs adres gegevens zijn die op internet staan, adres is op een industrieterrein in ieder geval ;)

hifiman

Quote from: Hifi Addict on July 15, 2010, 09:29:00
vrijdag de 7e heeft hij nog een post gemaakt op zelfbouwaudio.nl, dus hij is niet op vakantie ofzo
Wat een ouderwetse conclusie, ik lees en post ook op dit forum bijvoorbeeld als ik op vakantie ben hoor  ;)

Hifi Addict

Quote from: Audioloog on July 15, 2010, 14:12:28
Wat een ouderwetse conclusie, ik lees en post ook op dit forum bijvoorbeeld als ik op vakantie ben hoor  ;)

En als je dan toch online bent check je vast ook wel even je mail nietwaar? ;)

Madhouse

Laten we proberen er geen 'Caps&Coils bash topic' van te maken. Het is heel erg vervelend dat er slecht gecommuniceerd word maar er zal vast een reden voor zijn. Elk verhaal heeft natuurlijk 2 kanten en laten we daarom maar even afwachten wat voor antwoord er gaat komen van C&C.
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Hifi Addict

#39
Yes ok.

Ik heb hem nog een mail gestuurd met het verzoek het geld terug te boeken naar mijn rekening en plaats de bestelling elders. Laat nog wel even weten hoe het is afgelopen allemaal.


hifiman

Quote from: Hifi Addict on July 15, 2010, 14:13:22
En als je dan toch online bent check je vast ook wel even je mail nietwaar? ;)
Dat ook ja!  ;)

Audiofiel

Even als tegenwicht aan dit verhaal. Ik heb juist hele goede ervaringen met C&C.

Helaas heb ik ook last gehad van perikelen met de verzending en verkeerde goederen toen hij verhuisde van zelf versturen naar een verzendhuis (dat toen een soort sociale werkplaats was). Maar alles is uiteindelijk perfect opgelost (en dat was alweer een paar jaar geleden). Daarnaast zijn het gewoon hele mooie producten voor een nette prijs.
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

Hifi Addict

Ja nouja veel positieve reacties hier ook, zal wel verklaarbaar zijn dan.

Ik heb de bestelling is inmiddels bij een ander bedrijf geplaatst, moet zeggen dat lucht flink op, hoop irritatie kwijt meteen ;) Eens kijken of ik dat geld nu nog netjes terugkrijg van C&C.

Hifi Addict

Ik heb bericht terug gehad, het is wegens omstandigheden fout gelopen. Hij heeft het geld netjes teruggeboekt!

WMC

Een hele grote storm in een klein glas water dus ;). Allemaal weer goed gekomen zoals verwacht.
Chord SPM800, Sony DVP-NS900V, Denon AVR3802, Epson TW3200 , Tag Mclaren AV30R

YamahaRXV

Weet iemand of Caps and Coils nu momenteel op vakantie is....? Heb ook een aantal condensatoren besteld van Jantzen,maar krijg totaal geen respons op e mails,ingesproken voice mails,etc. Ook telefonisch is deze zaak gewoon niet te bereiken..... Gelukkig heb ik niet gekozen voor i deal betalen,maar vooraf betalen met overschrijving van het bedrag.
Heb eerst geprobeerd info te vragen over de levertijd en voorraad,maar tot op heden geen reactie. Gelukkig heb ik het bedrag niet overgemaakt,mede door de verhalen hier in dit topic.

Weet iemand nog een ander goed adres ?
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Hifi Addict

Oh dat is jammer, ik heb nu erg goede ervaringen met Tony Gee van humblehomemadehifi.com, heb daar recent jantzen silver caps en jantzen waxcoils besteld.

YamahaRXV

En,hoe lang duurt het doorgaans voor je je bestelling binnen hebt ?
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Hifi Addict

Ligt aan de levertijden van de leverancier maar voorraad produkten de volgende dag. Jantzen waxcoils duren lang, 3-4 weken, worden op bestelling gemaakt. Tritec's had ik binnen 2 dagen thuis.

YamahaRXV

Vanmorgen een mailtje binnengekregen van Caps and Coils met daarin geboden excuses en de mededeling dat R. een tijdje ''weg is geweest''......
Vanaf heden kan hij weer iedere dag verzenden :satisfied:

Mogelijk gaan we het in de toekomst maar weer eens proberen denk ik zo ;)
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8