Ervaringen met Caps&Coils?

Started by Hifi Addict, July 11, 2010, 16:45:10

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Hifi Addict

Heeft iemand ervaring met bestellen bij caps& coils?

Na een trage maar prettige mailwisseling heb ik zo'n 1.5 week geleden een paar condensatoren besteld, een mail gehad op 02-07 dat hij wat matchprobleempjes had en nu al 9 dagen geen enkele reactie meer, elke dag gebeld, voicemail ingesproken, mails gestuurd, niks meer?

Zal maandag eens gaan kijken als ik nog niks gehoord heb of ik het geld via ideal terug kan laten boeken, dat schijnt te kunnen.

Iemand enig idee wat hier aan de hand is of ervaringen met C&C? 

dre73

ik heb niets dan goede ervaringen.......
maar je bent niet de eerste die ik de laatste tijd heb gehoord......
Spectral DMC-15 MK2,Perreaux 3400,Acoustic Signature Challenger,Bluenote b5 titanium,Benz Ace-s,Pass labs Pearl 2 phono,Auralic Altair G1,zelfbouw luidsprekers,Tellurium Q Ultra black II,Audioquest Sterling,Isotek Aquarius EVO 3.

Hifi Addict

hmm ok bedankt. Gelukkig heb ik alleen nog kleinere waarden besteld dus het gaat nog maar over een kleine 200 euro, maar als dit beviel wou ik toch een vrij grote bestelling van over de 1000 euro in clarity cap mr's plaatsen, dit doet mij echter twijfelen.. 

solitaire

Enkel positieve ervaringen met Caps&Coils, ook van mijn kant. Maar mijn ervaring is niet recenter dan een paar maand geleden.



Wolf
Hinterm Horizont geht's weiter.

FFF

Ik ook alleen maar positieve ervaring van de betrokken verkoper.

Is ook al enige tijd geleden dus mogelijk is er iets veranderd.

Het zijn sowieso hele mooie caps voor een hele mooie prijs...

Hifi Addict

Ok, dan wacht ik het nog maar even een paar dagen af.

Ja lijken me mooie caps, veel research naar gedaan, de jantzen silver Z's lijken me ook wel mooi (en goedkoper) maar dit schijnt toch wel wat bijzonders te zijn. Ruimtelijker en gedetailleerder dan duelund vsf copper wordt beweerd, echter niet de tonaliteit/timbre.

dre73

de silver zijn inderdaad erg fraai,maar kunnen wel `aanwezig`zijn.........
enorm gedetaileerd en ruimtelijk
Spectral DMC-15 MK2,Perreaux 3400,Acoustic Signature Challenger,Bluenote b5 titanium,Benz Ace-s,Pass labs Pearl 2 phono,Auralic Altair G1,zelfbouw luidsprekers,Tellurium Q Ultra black II,Audioquest Sterling,Isotek Aquarius EVO 3.

J.S.

Een week of zes geleden ging het bij mij ook een stuk minder vlot wat betreft levering en communicatie; zelf achteraan moeten zitten. De keren daarvoor was de communicatie en levering top.

dre73

misschien heeft ie `t zeer druk.....
ik heb in ieder geval nog nooit een negatieve ervaring gehad!
Spectral DMC-15 MK2,Perreaux 3400,Acoustic Signature Challenger,Bluenote b5 titanium,Benz Ace-s,Pass labs Pearl 2 phono,Auralic Altair G1,zelfbouw luidsprekers,Tellurium Q Ultra black II,Audioquest Sterling,Isotek Aquarius EVO 3.

Hifi Addict

dat vind ik eigenlijk wel mooi, heb er nu vitamin Q's in, die hebben dat ook (de 191p variant) de 196p zijn juist weer wat donkerder en romantischer.


phmeijer

Iig sinds 24 juni niet meer op het forum geweest; misschien vakantie?
www.hifisupply.nl: Amphony, Audio Selection, AudioQuest, Canare, The Chord Company, Dodocus, Fisch, Furutech, Goldkabel, HS Cable, Hidiamond, HiFi-TUNiNG, Inakustik, Kemp, SolidTech, Soundcare, Valhalla Technology, ViaBlue, WBT

Hifi Addict

Nouja hij zou mij die dingen vorige week maandag opsturen, niks meer gehoord, zou wel vaag zijn?

WMC

Ik heb vorige week woensdag of donderdag nog wat besteld en dat zaterdag binnen gekregen. Het ging niet om veel (4 spoelen, 4 condensatoren en wat weerstanden), maar het was er wel redelijk snel. Overigens werkt Caps & Coils dacht ik met een verzendhuis in plaats van direct zelf te verzenden. Misschien dat het daar fout gaat.
Chord SPM800, Sony DVP-NS900V, Denon AVR3802, Epson TW3200 , Tag Mclaren AV30R

Hifi Addict


Hifi Addict

Nou goed nog een keer voicemail ingesproken, e-mail gestuurd, en beide contact formulieren op de website gebruikt. Ik vind dit wel raar hoor..

TornadoGo

Ik heb ook alleen maar positieve ervaringen met deze sponsor..
Sonos Arc, One SL's & Sub | LG OLED55GX

dre73

ik heb nog betere ervaringen met tornadogo!!!!
bij hem hoef je helemaal niet te batalen!! 8)
zelfs niet na aandringen via pm!! :pompom:
leuke vent die tom! :D
Spectral DMC-15 MK2,Perreaux 3400,Acoustic Signature Challenger,Bluenote b5 titanium,Benz Ace-s,Pass labs Pearl 2 phono,Auralic Altair G1,zelfbouw luidsprekers,Tellurium Q Ultra black II,Audioquest Sterling,Isotek Aquarius EVO 3.

Interficior

Ik geloof dat het al gezegd is, maar ook ik heb nooit negatieve ervaringen gehad. Wel gaat het soms ietwat trager dan wat ik normaal gewend ben, maarja. Ik ben gewend dat ik het ongeveer 30 minuten in huis heb nadat ik bedacht heb dat ik het moet hebben. :D
Take it or lease it

Hifi Addict

Nou bedankt voor de reacties, zal nog wel komen dan, gelukkig maar :)

Hifi Addict

Hmm nog steeds helemaal niks gehoord, weer mails gestuurd, nog een paar keer geprobeerd te bellen, laatste bericht van hem nu 2 weken geleden. Begin er echt van te balen, denk dat ik ze maar gewoon ergens anders ga bestellen en straks langs de bank om het terug te laten boeken.

WMC

Probeer het even via het zelfbouw audio forum (forum.zelfbouwaudio.nl). Daar is hij geregistreerd als Roland, hij is het laatste online geweest op vrijdag 9 juli 2010. Mocht je daar geen account hebben/willen maken, dan PM maar wat je wilt sturen en stuur ik het daar door als je dat op prijs stelt...

M.v.gr,
Tom
Chord SPM800, Sony DVP-NS900V, Denon AVR3802, Epson TW3200 , Tag Mclaren AV30R

phmeijer

Quote from: Hifi Addict on July 11, 2010, 16:45:10
Zal maandag eens gaan kijken als ik nog niks gehoord heb of ik het geld via ideal terug kan laten boeken, dat schijnt te kunnen.

Hier moet ik je teleurstellen, iDeal is onomkeerbaar.
Het is niet zoals bij een automatische afschrijving dat je kunt storneren oid.

Sterkte er mee in ieder geval!
www.hifisupply.nl: Amphony, Audio Selection, AudioQuest, Canare, The Chord Company, Dodocus, Fisch, Furutech, Goldkabel, HS Cable, Hidiamond, HiFi-TUNiNG, Inakustik, Kemp, SolidTech, Soundcare, Valhalla Technology, ViaBlue, WBT

Hifi Addict

Ik heb begrepen dat het wel mogelijk is via de bank maar een hoop gedoe met zich meebrengt. Volgende keer sowieso maar met paypal betalen ;)

Tom bedankt, heb je een pm gestuurd!!

Nahpets

Quote from: Hifi Addict on July 14, 2010, 10:12:27
Ik heb begrepen dat het wel mogelijk is via de bank maar een hoop gedoe met zich meebrengt.

Vergeet het maar. Een opdracht tot overschrijving die je zelf gegeven hebt is onomkeerbaar, ook niet met veel papierwerk.
I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

WMC

#24
Quote from: Hifi Addict on July 14, 2010, 10:12:27
Ik heb begrepen dat het wel mogelijk is via de bank maar een hoop gedoe met zich meebrengt. Volgende keer sowieso maar met paypal betalen ;)

Tom bedankt, heb je een pm gestuurd!!

Beste Roland,

Aangezien mijn ervaring met Caps&Coils altijd super is geweest, heb ik aangeboden via deze weg contact te zoeken namens *********. Hij heeft een tijd geleden een bestelling geplaatst, maar er sinds dien niets meer over gehoord. Bij deze dus de vraag of u contact op kunt nemen met 06-******** betreffende een bestelling van Clarity Cap MR condensatoren.

Het betreft overigens dit topic op het HT-forum (http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=102446.0;topicseen).

Met vriendelijke groet,
Tom
Chord SPM800, Sony DVP-NS900V, Denon AVR3802, Epson TW3200 , Tag Mclaren AV30R