24 seizoen 1 of 2 welke is het beste ?

Started by J.A.F._Doorhof, September 18, 2003, 01:53:21

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

welk seizoen van 24 is het beste ?

1
7 (25%)
2
21 (75%)

Total Members Voted: 26

justin

serie 3
deel 1 t/m 17
de rest zet men er nog op (elke week staat er weer een bij)
loop je gelijk met de usa.
staat op overnet of edonkey
gebruik als zoekopdracht
b.v
05am 06am (is deel 17)
verander dan 05 in 04 en 06 in 05 is deel 16
en ga zo door.
mj

J.A.F._Doorhof

Justin nog meer van dit soort posts en ik kinkel ze eraf.
We zijn een volwassen forum en kunnen vaak de DVD's wel betalen en anders zijn er zat andere fora die er aandacht aan besteden, we gaan hier uit van eerlijkheid en gekochte spullen, kopieren wordt ook niet toegestaan op het HT forum.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Del member

Quote from: J.A.F._Doorhof on April 14, 2004, 18:34:24
Justin nog meer van dit soort posts en ik kinkel ze eraf.
We zijn een volwassen forum en kunnen vaak de DVD's wel betalen en anders zijn er zat andere fora die er aandacht aan besteden, we gaan hier uit van eerlijkheid en gekochte spullen, kopieren wordt ook niet toegestaan op het HT forum.

MvrGr.
Frank

Als Justin de bedragen zou weten die wij aan onze HT's spenderen en de verfijning die we opzoeken dan zal ie wel snel inzien dat we niet gediend zijn met een inferieure DivX/Xvid/choose-your-poormans-codec kopie van 24 seizoen 3  ;D Zelfs al post hij een directe link hier dan zou ik het nog niet downloaden, ik wacht wel liever tot de box uit is.

Want wat is nu de fun om hem in lage kwaliteit te zien en als je dan de plot toch reeds kent hem nog eens op DVD te kopen voor de betere kwaliteit. Wachten kan deugd doen.

Gaeje

Quote from: ub4b on April 14, 2004, 19:14:25
Wachten kan deugd doen.

soms wel, maar soms is het erover, vind ik. Wachten tot het najaar, dat zou ik niet uitgehouden hebben.

maar seizoen 3 wacht ik niet tot die met NL subs uit is, hoor, van zodra hij er is, koop ik hem! al is het in't swahili

Groeten, G.

Niet

1/2/3 vond en vind ze allemaal top! Zit met spanning op seizoen 4 te wachten!

Bij Amazon is trouwens deel 1 nu voor een prikje te koop: $14,99 (voor zes DVD-Box). Je hebt dan uiteraard de NTSC-editie zonder NL-Subs, maar dat zal voor velen hier geen probleem zijn lijkt me!

Joris1971

Heb vorige week seizon 3 gekocht, wel een BELACHELIJK hoge prijs 89,99 euro (gelukkig minus 10% vaste klanten korting) maar dan nog. Die Seizoenboxen worden steeds duurder, straks gaat Seizoen 4 meer dan 100 euro kosten!

Joris1971

ps. ik moet hem nog kijken omdat mijn vriendin nog niet ' bij is' met de vorige seizoenen.

Wel een meestelijke Serie

Del member

Quote from: Joris1971 on October 23, 2004, 11:12:52
Heb vorige week seizon 3 gekocht, wel een BELACHELIJK hoge prijs 89,99 euro (gelukkig minus 10% vaste klanten korting) maar dan nog. Die Seizoenboxen worden steeds duurder, straks gaat Seizoen 4 meer dan 100 euro kosten!

Joris1971

ps. ik moet hem nog kijken omdat mijn vriendin nog niet ' bij is' met de vorige seizoenen.

Wel een meestelijke Serie

Bij ezydvd komt het met shipping op zo'n 50 EUR. Lokale videotheek melkt die box ook goed uit aan 89 EUR "import mijnheer".

Gaeje

ik heb die ook ongeveer 50 euro betaald, (denk idd ook bij ezydvd) maar natuurlijk, als je hem dan uitleent aan vrienden kunnen die hem niet spelen wegens regio 4. suckers, ipv eens regiovrij te maken...
wel het minste seizoen ook, dat derde (vond ik)

mradem

Ik heb de eerste 8 uur van deel 1 gekeken haha. ben blij dat ik nog 64 uur tegaan heb ;D . Waanzinnig hoor.

EdwinB

De eerste 3 seizoenen zijn nu bij play voor 18 GBP (per seizoen) te bestellen, leuke prijs dacht ik zo.

Ik vind zowel seizoen 1 als 2 erg boeiend. Alleen het sub-plotje over Kim Bauer in seizoen 2 vond ik minder, die griet weet op een of andere manier altijd in de problemen te komen!  ;)

Grt,

Edwin


Joris1971

Seizoen 3 is het beste seizoen tot nu toe!!! Goede verhaallijn, spannende opbouw etc ect.
Lijkt wel of ieder volgend seizoen beter wordt!

Nu weer wachten op Seizoen 4!!

groet Joris1971

Paul Landsmeer

Seizoen 2 heb ik als eerste gezien, dus die heeft daarom een speciale plaats. Vervolgens heb ik seizoen 1 gezien, die vond ik ook mooi maar minder dan seizoen 2, ook omdat ik de climax al kende (die ik hier niet zal verraden). Tenslotte heb ik seizoen 3 gezien, die vond ik qua verhaallijn en spanningsboog de beste van allemaal, maar omdat het nieuwe er inmiddels af was, blijft seizoen 2 mijn favoriet. Ik kan me nog herinneren dat ik die reeks bij Veronica begon te volgen maar dat ik na circa negen aflevering echt onmogelijk nog steeds een week kon wachten - het was gewoon te spannend. Toen heb ik de DVD box gekocht, de resterende afleveringen binnen twee dagen uitgekeken en voortaan alles op DVD gezien, net als de rest van mijn familie en vrienden BTW  ;D (er worden zelfs kijkroosters opgesteld tegenwoordig, niemand wil wachten).

Op Play.com staat de DVD release van seizoen 4 overigens aangekondigd voor begin augustus.

Ooit had ik trouwens het ludieke idee opgevat om een reeks van 24 integraal te kijken vanaf precies dezelfde starttijd (dus 24 uur aaneengesloten). Iemand ooit geprobeerd?

PattiMan

#37
Zijn er al mensen verslaafd aan Seizoen 4? Ik wel in ieder geval  ;D.

En gelukkig speelt de dochter van Jack niet meer mee. Wat een ellende altijd met die kip. En het voegt niets toe aan het verhaal.
Bij Seizoen 4 zitten nog maar drie personen die ook in Seizoen 3 hebben gespeeld. De cast dus aardig schoongespoeld.
(Ik zal nog niet verklappen welke drie dat zijn).

Nu zit ik weer t/m 23 mei op nieuwe afleveringen te wachten. ARGGGGGGG

PS Waarom zijn bruine vrouwen toch altijd de oorzaak van (of betrokken bij) problemen ???

UPDATE: na aflevering 7 moet ik mijn opmerking over het aantal acteurs uit deel 3 bijstellen. Het zijn er nu vier geworden  ;D
(Ik weet alleen niet meer of de baas van CTU ook al in deel 3 speelde. Zo ja, dan zijn 't er 5).

corival

Seizoen 3 net uitgekeken op tv.

De andere seizoenen heb ik op dvd bekeken.

Of seizoen 3 was gewoom het beste seizoen, of dit kwam door het wekelijkse wachten op een nieuwe aflevering. Ondanks de reclames en de bagger beeldkwaliteit via de kabel van Yorin ga ik het volgende seizoen dus ook weer op tv kijken.

Weet iemand wanneer seizoen 4 op tv komt?

Ik lees net dat Kim daarin niet meer mee doet. Ik vind dat wel jammer  ;)
Pioneer PDP-LX508D  |  Emotiva UMC-1  |  Emotiva XPA-5  |  Crown K1  |  PS3  |  PS4 | Apple TV4 | Humax iHDR-5200C  |  Olive One |  Audiophysic TEMPO 25 / CELSIUS HHCT II / STEP  |  SVS CS-Ultra  |  Finite Elemente Modul Classic  |  Kabels Emotiva X-Series  |  Harmony Ultimate