BELANGRIJK - GESTOLEN MOTORFIETS

Started by eazyq, July 10, 2010, 08:55:54

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

eazyq

Mannen, vrienden, forumgenoten,

Mijn zwager's motorfiets, een Suzuki Hayabusa in zeer speciale uitvoering, is voor de deur van zijn huis gestolen. De Motorfiets is uniek in Nederland vanwege de custom kleuren, kuip en bestickering.
<Mocht iemand van jullie toevallig deze motorfiets op een aanhanger (of op een andere manier) tegenkomen weet dan dat deze gestolen is en doe alsjeblieft je burgerplicht en alarmeer de politie.

Alvast enorm bedankt!


Als je geen oplossing hebt, heb je ook geen probleem.

zelfreflectie op zijn tijd doet wonderen, vooral in een spiegel.

Peerless Monster

Wat een monster!
Ik ga zo op weg, dus ik hou mijn ogen goed open voor je!

Succes!
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

S@m

#2
x

Vin_cent

Waar is deze motor gestolen? Ik vermoed dat deze al over de grens is.... :(
Panasonic TX-26LX50 Panasonic TH-42PV70
Marantz SR 7500 Marantz SR9600
Marantz DV 6500 Panasonic BD55
Front: JBL Northridge E100 Rear: JBL Northridge E30 JBL Northridge E90 Center: JBL Northridge EC35 Sub: JBL Northridge E250

Nahpets

#4
Quote from: Vin_cent on July 10, 2010, 10:35:15
Waar is deze motor gestolen? Ik vermoed dat deze al over de grens is.... :(

Volgens mij doet deze motor de grens, vanaf elk willekeurig punt in NL, binnen 26 minuten 40 seconden.

Zwaar Kilo Utrecht Tango.
I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

eazyq

Hij is vannacht gestolen vanuit het Laakkwartier in Den Haag, vermoedelijk met een bus of aanhanger.
Zat een remschijfslot op. Ook schade gemaakt aan geparkeerde auto. Aangifte is gedaan.
Deze motor was een droom van mijn zwager die hij net een maand had en er nog geen kilometer mee heeft gereden.
Als je geen oplossing hebt, heb je ook geen probleem.

zelfreflectie op zijn tijd doet wonderen, vooral in een spiegel.

Jeroen V

Meld het ook even op het MotorForum, daar heb je aparte topics voor gestolen motoren......

En heel veel succes...... :(

Toni71

Shit man, hopen dat ze hem nog vinden.

Tony

eazyq

Motorforum ook gepost, evenals op alle andere gestolen voertuigen sites.
Tips zin welkom.
Beloning van €500 voor de vinder!
Als je geen oplossing hebt, heb je ook geen probleem.

zelfreflectie op zijn tijd doet wonderen, vooral in een spiegel.

tiptop

#9
Als ik 'm zie bel, bel ik :)

Zonde zeg! Altijd jammer dat er types zijn die alles van een ander willen hebben, zonder er voor te betalen. :(
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

koosnaampje-audiofiel

1 van de snelste en lelijkste fabrieks motoren ooit gemaakt....Erg jammer, mensen moeten met hun vingers van andermans spullen afblijven.

Zo is vroeger een nieuwe scooter van een vriend van mij gestolen, op koopavond voor de super de boer, hoe ze het voor elkaar krijgen is mij een raadsel, maar blijkbaar als ze iets graag willen hebben is het zo weg.

Hij is, denk ik op bestelling gestolen en waarschijnlijk nietmeer in het land.

Succes en hopelijk kan de politie of de verzekering de pijn wat verzachten.
Klipsch, Denon.

FFF

Ik hou hem in gedachten.

Tja, hoe ze hem meekrijgen. Als het kapot mag krijg je veel mee...

ben wel bang dat hij in een busje staat er er ergens ver weg pas weer uit komt, al dan niet in een andere kleur of volledig gedemonteerd doorverkocht wordt in onderdelen...

eazyq

Dat hij hoogstwaarschijnlijk niet meer (in volledige staat) terugkomt weet hij, maar alle beetjes helpen om dat toch te hopen.
Als je geen oplossing hebt, heb je ook geen probleem.

zelfreflectie op zijn tijd doet wonderen, vooral in een spiegel.

Robbert54

|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Ghosty J

Zonde! maar ik denk dat de motor al in een zeecontainer staat. zodat deze ook niet meer getraceerd kan worden.
Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase

Alex Groningen

Balen voor die vriend van je. Een droom die al na een maand weer uit één spat. Altijd klo.. als een ander niet met zijn poten van andermans spullen kan afblijven.

S@m

Ontzettend vervelend voor je maat, maar is zo'n exclusieve motorfiets niet all-risk verzekerd...?

ajbeefde

Quote from: tiptop on July 10, 2010, 12:13:38
Als ik 'm zie bel, bel ik :)

Zonde zeg! Altijd jammer dat er types zijn die alles van een ander willen hebben, zonder er voor te betalen. :(

Als je belt is deze al een paar km verder.

Laakkwartier? Schijfremslot? Buiten?  Hoop voor je zwager dat de verzekering niet moeilijk gaat doen.....
Denon AV Receiver AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE,KEF R5, Kef IQ10, Kef model 100, REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55C8PLA, Rega P3, Siltech, Supra, AQ Forest HDMI

Roeland

Gadver

Heb je wat moois kan de ander er niet vanaf blijven.
Vooral dit soort edities worden eerst gespot, daarna internationaal te koop aangeboden.
Verkocht en daarna gejat. Zelden gaan deze motoren per aanhanger dan de grens over.
Eerder worder ze in een grote bestel geladen en meestal gaan ze per container de haven uit.

Omdat de motor zo uniek is zal hij misschien wel ergens op het internet terug te vinden zijn.
bijv http://www.bikez.biz/ads/listmodel.php?Year=1999&Brand=Suzuki&Model=GSX+1300+R+Hayabusa&BikeId=14&BrandId=3

tiptop

Quote from: koosnaampje-audiofiel on July 10, 2010, 13:09:20
1 van de snelste en lelijkste fabrieks motoren ooit gemaakt....Erg jammer, mensen moeten met hun vingers van andermans spullen afblijven.

Zo is vroeger een nieuwe scooter van een vriend van mij gestolen, op koopavond voor de super de boer, hoe ze het voor elkaar krijgen is mij een raadsel, maar blijkbaar als ze iets graag willen hebben is het zo weg.

Hij is, denk ik op bestelling gestolen en waarschijnlijk nietmeer in het land.

Succes en hopelijk kan de politie of de verzekering de pijn wat verzachten.
Ze rijden rond met bijna geluidsloze accuslijptollen. Geen slot die het wint.

Of een rolplateau, gemaakt om een wiel in te zetten. Eronder en je verrijdt''m zo naar een aanhanger, busje of whatever met het slot erop. Later haal je die op je gemak eraf.
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

eazyq

Iedereen bedankt voor de reacties, de motorfiets wordt inmiddels als verloren beschouwd door alle betrokkenen en er is een andere gekocht.
Als je geen oplossing hebt, heb je ook geen probleem.

zelfreflectie op zijn tijd doet wonderen, vooral in een spiegel.

Beertender

Denon AVR-4810  °  Denon-DVD 2500BT  °  KEF 6xQ7 & Q9  °  Pioneer LX608D(ISF)  °  PS3  °  Dune HD Smart D1
BK XXLS 400  °  Antimode 8033-C  °  Samsung DCB H380R  °  Atacama Equinox
Nad C320BEE  *  Nad C521BEE  *  Nad C432 *  Pananasonic 50st50

tiptop

Jammer dat ze er weer mee weg gekomen zijn! :-[
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

eazyq

Zeker jammer maar nu komt er eerst een grondanker en een alarm zodat dit niet nog een keer gebeurt.
ALhoewel het geen enkele garantie is natuurlijk wordt het zo in ieder geval een heel stuk moeilijker om hem weg te halen.
Als je geen oplossing hebt, heb je ook geen probleem.

zelfreflectie op zijn tijd doet wonderen, vooral in een spiegel.

ajbeefde

Denon AV Receiver AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE,KEF R5, Kef IQ10, Kef model 100, REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55C8PLA, Rega P3, Siltech, Supra, AQ Forest HDMI