Yippie

Author Topic: Wat is jouw laatste Kabel - aanwinst?  (Read 361145 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline RvD

Re: Wat is jouw laatste Kabel - aanwinst?
« Reply #2100 on: January 14, 2022, 18:18:12 »
Laatste aanwinst, Inakustik LS-1602 reference speaker kabels. Ter vervanging van de vdhul cs-122.

Het verschil wordt even wennen:-) Eerste indruk heel goed, prachtig holografisch soundstage, bas controle is extreem veel beter dan de vdhul. Eerdere galm issues met bijv. Katie Melua - Belfast (live), zijn volledig weg.

Erg onvergefelijke kabels wel, zowel met mindere opnames. Maar ook de plaatsing! 3 cm dikke stugge kabels..... iets anders dan de gebruikelijke 2.5 of 4 mm :-)

Op naar de volgende aanpassing 'kijkt streng naar de Supra interlink'

Deze kabel heb ik ook al jaren op de fronts zitten een goede interlink om te proberen is bijvoorbeeld M-Way 3DW Ref of eventueel een goedkopere variant afhankelijk van wat je er aan uit wilt geven. Via forumlid (sponsor) Vik moet een demo set te regelen zijn.
Speakers: Quadral Aurum Titan 9 - Quadral Aurum Vulkan 9 - Quadral Aurum Base Titan 9 - Dual Rel 212/SE
Pre/amps: Trinnov Altitude 16 - Aurum Electronics + M8 (4x) + M10 (3x)
Bronnen: Sony UBP-X800M2 CineMike - Apple TV4K CineMike - Zappiti Reference - PS5
TV: Panasonic TX-65DXW904 Diverse: 2 aparte stroomgroepen - PS Audio Stellar P3 - MFE - Audioquest - Inakustik - M Way 3DW Ref XLR (5x) - CineMike netkabels (7x) - Silent Angel Rhein Z1 V2 + Bonn N8 - Keces P3 - Harmony Elite - Roon Lifetime

Offline Nlmike

Re: Wat is jouw laatste Kabel - aanwinst?
« Reply #2101 on: January 14, 2022, 19:27:21 »
Deze kabel heb ik ook al jaren op de fronts zitten een goede interlink om te proberen is bijvoorbeeld M-Way 3DW Ref of eventueel een goedkopere variant afhankelijk van wat je er aan uit wilt geven. Via forumlid (sponsor) Vik moet een demo set te regelen zijn.

Thanks, dit merk kende ik nog niet. Zoveel aanbod he:)
Het speelgoed: AV8003 preamp, Arcam pa240 poweramp, Monitor Audio gx200 gold speakers op gaia 3, Bluenode 2i, Inakustik reference NF-803 interlinks, Inakustik reference LS-1602 speakerkabels,  Atacama apollo storm 10 kast.