Bluray : Back to the Future

Started by riwi, July 5, 2010, 03:35:55

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

riwi

Ik heb hem alvast maar gepreordered.. :) Hij komt 25-10-2010 uit.


http://www.play.com/DVD/Blu-ray/4-/13456488/Back-To-The-Future-Trilogy-Digipack-Box-Set/Product.html

Ook een speciale tin collector's edition voor een 9 euro extra.
http://www.play.com/DVD/Blu-ray/4-/15572445/Back-To-The-Future-Trilogy-Limited-Edition-Collectors-Tin/Product.html

Mag niet ontbreken in de collectie.
BTTF is de film die ik het vaakst gezien heb van alle films   :ph34r:

Brandje

Quote from: riwi on July  5, 2010, 03:35:55

BTTF is de film die ik het vaakst gezien heb van alle films   :ph34r:

Same here, deze MOET ik dus ook hebben, thx for the tip.

HAL

Nog steeds geen BD-speler maar misschien moet het er nu maar van komen....

Denon Focal

Ook maar vast de pre-order ingelegd :popcorn:
Denon AVR4810; Denon DBP-4010UD; Musical Fidelity M6 500i; Auralic Altair G1 met Roon op Intel NUC10i7FNH; Focal: Sopra 2, Sopra Center, SW800V, IC706V, IW706V; Chord Carnival Silvercreen; Chord CrimsonPlus; Panasonic TX-P65VT60; Dune D1; Audio Quest Cinnamon HDMI, W&M Tornado netkabels, Audio Quest Red River en Big Sur interlinks

squeek

schitterend!! één van de trilogieën die echt ontbraken op bd. komt hier de dag zelf in huis  :pompom:
Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |

Staaled

Met bestellen bij Play heb ik iig slechte ervaringen.
Er zijn 4 mnd na dato nog 2 zendingen zoek. :unhappy:

(2de was de vervanging v/d 1ste)
"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

riwi

Quote from: Hipster on July  5, 2010, 15:55:51
Met bestellen bij Play heb ik iig slechte ervaringen.

Dan bestel je hem toch ergens anders?
Ik heb overigens alleen goede ervaringen met play.

Denon Focal

 :withstupid:

Ik heb ook louter goede ervaringen met Play en ik heb er behoorlijk veel besteld.
Denon AVR4810; Denon DBP-4010UD; Musical Fidelity M6 500i; Auralic Altair G1 met Roon op Intel NUC10i7FNH; Focal: Sopra 2, Sopra Center, SW800V, IC706V, IW706V; Chord Carnival Silvercreen; Chord CrimsonPlus; Panasonic TX-P65VT60; Dune D1; Audio Quest Cinnamon HDMI, W&M Tornado netkabels, Audio Quest Red River en Big Sur interlinks

Staaled

Quote from: riwi on July  5, 2010, 21:33:06
Dan bestel je hem toch ergens anders?
Ik heb overigens alleen goede ervaringen met play.
Mijn plan precies.
Amazon UK, vlot en veilig.
"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

rbormans

Quote from: Hipster on July  5, 2010, 15:55:51
Met bestellen bij Play heb ik iig slechte ervaringen.
Er zijn 4 mnd na dato nog 2 zendingen zoek. :unhappy:
(2de was de vervanging v/d 1ste)
Hier hetzelfde, na de tweede herzending maar voor een refund gekozen.
En dat na >100 probleemloze orders.
Was wel een Wii spel, denk dat ze bij de douane een Wii hebben staan

OT: mooie box :)

Cage

Ook ik heb bij mijn laaste bestellingen steeds problemen met levering bij Play gehad.
Inmiddels bestel ik er nier meer.
Bestel tegenwoordig vaak bij dvd.co.uk. Vaak ook een stuk voordeliger dan Play (ondanks de verzendkosten), zoals bij ook bij Back to the Future.
:shaun: Arcam avr300 | Oppo BDP-103 | Epson TW-7200 | SqueezeBox Reciever + BOTWS| QNAP TS-119 NAS | Phonar Veritas P6 Edma, C4 Edma, M4 Edma :shaun:

Lightspeed

ik ook  :happy:.
Eindelijk op BluRay, in 1 box gelukkig!
Bij BOL: Nog niet verschenen - reserveer een exemplaar Beschikbaar op 14.10.2010.

"Voor het allereerst in de geschiedenis zullen verleden, heden en toekomst in oogverblindende hoge definitie op elkaar botsen dankzij een nieuwe digitale restauratie die beeld en klank optimaal tot hun recht zal laten komen. Bovendien gaat deze release gepaard met meer dan twee uur gloednieuw bonusmateriaal, waaronder een exclusieve, zesdelige retrospectieve documentaire met nooit eerder vertoonde interviews met de cast, crew en filmmakers."
-> nu weer 'back to basics' in STEREO <-
[ Yamaha A-S301 + CambridgeAudio 651BD + Tannoy RevolutionSignature DC4 + Sharp LC32LE705 & Yamaha ingebouwde DAC]
[ GDrive hdd 750GB -Firewire800 > Mac Mini -2010, Audirvana+ 2 & iTunes -A/FLAC muziek > USB 16&24bit > iFi Nano idsd DAC. ]
[ Dual 505-1 (Ortofon) ]

Diablo666

Nu nog een mooie versie waarbij je ze alle drie achter elkaar als 1 film kunt zien  8), die is ooit door iemand in elkaar geknipt en geplakt. Helaas alleen nog maar in 720p.
My set:
Sound:Squeezebox 3 / Pioneer 859RDS-G / 3x Pioneer M-10x / Jamo: Pro 1000-EX sub, A-510 fronts,  Center-18, 4x A-510 Surrounds,  A-510 Back Surrounds with SW3 Sub
Visual:Sanyo PLV Z-3000 / Pioneer 717-G /  JVC 6800 S-VHS / Projecta ProScreen 240x180 / LG BD390 / UPC HD DVR
Various:DS409+

HAL

Quote from: Diablo666 on July  6, 2010, 13:31:07
Nu nog een mooie versie waarbij je ze alle drie achter elkaar als 1 film kunt zien  8), die is ooit door iemand in elkaar geknipt en geplakt. Helaas alleen nog maar in 720p.

Of de fullframe versie. Die heb ik op legale vcd. BTTF schijnt in 4:3 te zijn gedraaid. Ik heb begrepen dat dat wel meer gebeurd en dat tjdens de montage dan pas een widescreenformaat wordt gemaakt. Die fullframe versie van mij is echt een hele andere gewaarwording. Het beeld is dus iets kleiner en boven en onder zie je dus iets meer. Niet te verwarren met pan & scan. Dat is het dus niet.

roland p

Quote from: HAL on July  6, 2010, 13:41:14
Of de fullframe versie. Die heb ik op legale vcd. BTTF schijnt in 4:3 te zijn gedraaid. Ik heb begrepen dat dat wel meer gebeurd en dat tjdens de montage dan pas een widescreenformaat wordt gemaakt. Die fullframe versie van mij is echt een hele andere gewaarwording. Het beeld is dus iets kleiner en boven en onder zie je dus iets meer. Niet te verwarren met pan & scan. Dat is het dus niet.
Dan is de breedbeeld versie dus tilt & scan...

Op imdb staan de formaten ook http://www.imdb.com/title/tt0088763/technical
Special effects zijn in 1.85:1 mis jij die dan voor een gedeelte op de 4:3 versie?
JVC DLA-HD350 - Tag Mclaren AV32R DP 100x5r - Polkaudio®

celerontje

#15
Quote from: HAL on July  6, 2010, 13:41:14
Of de fullframe versie. Die heb ik op legale vcd. BTTF schijnt in 4:3 te zijn gedraaid. Ik heb begrepen dat dat wel meer gebeurd en dat tjdens de montage dan pas een widescreenformaat wordt gemaakt. Die fullframe versie van mij is echt een hele andere gewaarwording. Het beeld is dus iets kleiner en boven en onder zie je dus iets meer. Niet te verwarren met pan & scan. Dat is het dus niet.
Open matted heet zoiets.
Er worden zoveel films open matted gefilmd, maar dat betekent niet dat je ze zo moet bekijken, omdat de compositie dan niet klopt.
Bij Pirates of the Caribbean 1 zie je in de open matted versie dat de houten balken waarop het zwaardgevecht plaatsvindt niet echt hoog onder het dak zijn, maar gewoon op de grond staan, maar door de 2:35:1 uitsnede zie je dat niet en wordt de illusie gecreëerd dat Will en Jack levensgevaarlijk op een paar meter hoog bonje hebben. ;)
De beelduitsnede bepaalt de illusie/beleving van de film, en daar moet je niet aan gaan morrelen.
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

celerontje

Quote from: roland p on July  6, 2010, 13:56:08
Dan is de breedbeeld versie dus tilt & scan...

Op imdb staan de formaten ook http://www.imdb.com/title/tt0088763/technical
Special effects zijn in 1.85:1 mis jij die dan voor een gedeelte op de 4:3 versie?
Die special effect shots zijn dan pan & scan.
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

roland p

Duidelijk.

Ik ben het er mee eens dat de film gewoon in breedbeeld bekeken moet worden, zoals de regisseur heeft bedoeld.
JVC DLA-HD350 - Tag Mclaren AV32R DP 100x5r - Polkaudio®

Earthshaker


HAL

Quote from: celerontje on July  6, 2010, 14:38:16

De beelduitsnede bepaalt de illusie/beleving van de film, en daar moet je niet aan gaan morrelen.

Ik bedoel ook echt alleen maar als extra. Niet als film natuurlijk.

Robbert54

|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

celerontje

Zal wel een keer omlaag gaan, The Bourne Collection kost ook geen drol tegenwoordig!
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Lightspeed

Quote from: The Vampire on July  9, 2010, 21:33:57
amazon's prijs is wel wat lager
maandje wachten en hij is de helft :D

= Price:     £44.97  Da's dan zo'n €53 volgens mijn valuta-converter widget.
Bij BOL staat 'ie dus voor €40 te reserveren.
Die prijzen zullen de komende tijd nogwel wat op&neer gaan.
-> nu weer 'back to basics' in STEREO <-
[ Yamaha A-S301 + CambridgeAudio 651BD + Tannoy RevolutionSignature DC4 + Sharp LC32LE705 & Yamaha ingebouwde DAC]
[ GDrive hdd 750GB -Firewire800 > Mac Mini -2010, Audirvana+ 2 & iTunes -A/FLAC muziek > USB 16&24bit > iFi Nano idsd DAC. ]
[ Dual 505-1 (Ortofon) ]

Robbert54

Quote from: Lightspeed on July  9, 2010, 22:11:10
= Price:     £44.97  Da's dan zo'n €53 volgens mijn valuta-converter widget.
Bij BOL staat 'ie dus voor €40 te reserveren.
Die prijzen zullen de komende tijd nogwel wat op&neer gaan.
ja maar die van amazon is de collecters edition en een mooi tinnen doosje, en van amazon weet je dat de prijzen snel zakken ;)
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Etiennevh

Ik heb hier nog een 4 dvd box (jaja 3 films 1 extras) sealed in de kast liggen, volgens mij ook silvercase.. Maar het blijkt dus een goede film te zijn ook? Toch maar eens kijken dan :)
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto