LG full hd 3d projector

Started by marcobuurlage, July 4, 2010, 17:30:10

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

marcobuurlage

Hallo ik was even op internet aan het surfen en kwam het volgende tegen.
Ik weet niet of het al eens op het forum gestaan heeft anders hoor ik dit graag van de staff  :bigsmile:

LG presenteert 3D-projector CF3D

LG heeft een nieuwe serie videoprojectoren aangekondigd, waaronder de CF3D 3D-projector. Het is 's werelds eerste projector die is uitgerust met een full hd single lens type 3D. Naast de 3D-projector introduceert LG ook de compacte lichtgewicht projector HX300G.

De CF3D 3D-projector levert 2.5000 ansi-lumens en een contrastratio van 7.000:1. Daarnaast is de projector uitgerust met een TruMotion 120Hz beeldverwerker die moet zorgen voor vloeiende beelden. LG heeft verder dual engine en 3D auto picture calibration technologie toegevoegd aan de projector.

Een andere nieuwe projector die is opgenomen in het assortiment van LG is de HX300G. Het is een compacte en lichtgewicht projector die zich gemakkelijk laat meenemen. De projector levert 300 ansi-lumens. Via de usb- of hdmi-poort kunnen diverse bestanden via de projector op een groot scherm worden weergegeven.

Het is niet bekend of en wanneer de nieuwe LG projectoren in Nederland op de markt komen. De nieuwe projector zal rond een adviesprijs gaan liggen van 8.750 euro en is meer gericht op de bedrijfstak




Bron: Hear.nl


Beamer: JVC D-ILA HD1 , Receiver: Onkyo TX-SR 607 , Frontspeakers: Klipsch RB61 , Rearspeakers: Klipsch RS3 , Center: Magnat Monitor 210 , Subwoofer: Jbl , Bekabeling speakers: Freitag High perfomance cable Bekabeling subwoofer: Oehlbach

htjan160756

Hallo,

Heel leuk, maar dat kan bruintje echt niet trekken.

En wat heb je er aan, er zijn nog geen eens 3D films (nou ja 1 dan).

Groetjes J@n
Beamer: DLA-N5B, Film doek: Projecta 108 Inch, Receiver: Pioneer VSX-933 Zwart, Boxen: voor 2 en 2 achter JBL L60, Midden JBL L-center, 2 x JBL Sat20, Subwoofer Mirage BPS-150,  HDMI kabel: ATZEBE HDMI glasvezel 15 meter, Apple TV 4K HDR (2021), Blu-ray Speler: Panasonic DP-UB824 4K, Dune HD Real Vision 4K.

celerontje

Ehhhh, onder welke steen heb jij geleefd? ;)
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

htjan160756

Quote from: celerontje on July 22, 2010, 01:32:16
Ehhhh, onder welke steen heb jij geleefd? ;)

Hallo,

verklaar je eens nader, want aan zo een antwoord heb ik helemaal niks.

Groetjes J@n
Beamer: DLA-N5B, Film doek: Projecta 108 Inch, Receiver: Pioneer VSX-933 Zwart, Boxen: voor 2 en 2 achter JBL L60, Midden JBL L-center, 2 x JBL Sat20, Subwoofer Mirage BPS-150,  HDMI kabel: ATZEBE HDMI glasvezel 15 meter, Apple TV 4K HDR (2021), Blu-ray Speler: Panasonic DP-UB824 4K, Dune HD Real Vision 4K.

celerontje

Er zijn wel meer 3D BD's. (OK, vaak exclusief bij een bepaald merk speler, maargoed, 't is er wel en je kan 't afspelen via deze beamer)
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

raMniv

Hoi J@n, misschien dat dit je helpt, ik heb de volgende 3d films.

Ice age 3 3d
Coraline 3d
Monster vs aliens 3d
Het regent gehaktballen 3d

Helaas geen 3d beamer maar tv.
"Better to write for yourself and have no public than to write for the public and have no self"

htjan160756

Quote from: raMniv on July 22, 2010, 14:36:22
Hoi J@n, misschien dat dit je helpt, ik heb de volgende 3d films.

Ice age 3 3d
Coraline 3d
Monster vs aliens 3d
Het regent gehaktballen 3d

Helaas geen 3d beamer maar tv.

Hallo,

Dit zijn titels die bij 3D TV's worden geleverd van diverse merken.
De enge die te koop is Het Regent Gehaktballen 3D verder zijn deze titels niet te koop.
Ice age 3 3D, Coraline 3D krijg je bij aankoop van een 3D Panasonic TV.
Monster vs Aliens 3D krijg je bij aankoop van een 3D Blu-ray speler (dacht ik).
Sony geeft nu ook 2 3D films bij aankoop van een 3D TV.
Ik weet wel wat er te koop is, ben er bijna iedere dag mee bezig.
Ik wacht nu al bijna 2 maanden op een 3D TV, maar wil deze eerst zien voor ik €4500,00 (Panasonic 65VT20) neerleg.
Alleen als ik de 3D TV niet neem wil ik een Full HD Projector kopen.

Groetjes J@n
Beamer: DLA-N5B, Film doek: Projecta 108 Inch, Receiver: Pioneer VSX-933 Zwart, Boxen: voor 2 en 2 achter JBL L60, Midden JBL L-center, 2 x JBL Sat20, Subwoofer Mirage BPS-150,  HDMI kabel: ATZEBE HDMI glasvezel 15 meter, Apple TV 4K HDR (2021), Blu-ray Speler: Panasonic DP-UB824 4K, Dune HD Real Vision 4K.

raMniv

Sorry, was behulpzaam bedoelt.
"Better to write for yourself and have no public than to write for the public and have no self"

htjan160756

Quote from: raMniv on July 22, 2010, 16:53:04
Sorry, was behulpzaam bedoelt.

Hallo,

Maar ik bedoel het ook niet negatieve naar jou toe.
Als het anders is overgekomen dan was dat zeker niet de bedoeling.
Begrijp me niet verkeerd, maar wat heb je aan een 3D TV als je er maar 1 film te koop is, de andere kan je misschien wel kopen via marktplaats maar dat is iets heel anders.
En ik probeer juist meer te weten te komen via dit forum en kijk dus ook iedere dag op forums en sites.

Groetjes J@n
Beamer: DLA-N5B, Film doek: Projecta 108 Inch, Receiver: Pioneer VSX-933 Zwart, Boxen: voor 2 en 2 achter JBL L60, Midden JBL L-center, 2 x JBL Sat20, Subwoofer Mirage BPS-150,  HDMI kabel: ATZEBE HDMI glasvezel 15 meter, Apple TV 4K HDR (2021), Blu-ray Speler: Panasonic DP-UB824 4K, Dune HD Real Vision 4K.

dvh99

ik zou eerst eens gaan kijken wat die lg er van brouwt want volgens mij laat deze pj 24hz keer 5 zien met een soort van stroboscoop effect.
dit weet ik niet zeker maar er is al een pixelclock van minimaal 260mhz nodig voor dit signaal en ik weet niet of "goedkope" pjs met die mogelijkheden al worden uitgerust.

jeroenk3

Weet iemand waar ik deze projector in actie kan zien?

(Belgie en/of Duitsland geen bezwaar.)


mijavere

ik heb ook zien staan op internet, de hele nieuwe ranch van LG is errug mooi op het moment. LG timmert goed aan de weg en maken een mooie sprong.
nu nog even hopen dat ze de prijzen wat interessanter maken voor ons

DTS-ES-Extreme

Zeker NIET kopen veel te duur en eerste generatie. maar moet wel zeggen dat zij de beste 3D brillen hebben wat ik tot nu toe heb op mij gehad.