2e Canal Digitaal smartcard aanschaffen

Started by Richi, July 3, 2010, 12:55:40

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Richi

Hallo allemaal,

Wij hebben beneden een Vantage 8000S tuner staan met een CD smartcard. Nu willen we graag onze oude CD gecertificeerde SD tuner op de slaapkamer gaan inzetten, maar dan moet ik daar een 2e CD smartcard voor hebben. Weet iemand of je die ook 2e hands van een ander kan overnemen, of kan je die beter bij CD bestellen? Ik hoef alleen maar het kaartje te hebben en dat aan mijn abonnement te koppelen.

Wat zouden jullie doen?

Groet,
Richard
Apple Mac Mini M1 • Roon • Tidal • Philips BDP-9700 • Naim Atom HE • LSA Warp One • Dynaudio Confidence C2 II • IsoAcoustics Gaia II • AudioQuest Hurricane / Niagara 1200 / Monsoon / Pegasus XLR / William Tell ZERO • Focal Elegia / Elear • Cisco Meraki MS220-8P • Blue Jeans Cat 6a

jeepee

Als je er een 2e hands overneemt moet dat met een contract waarbij handtekening verkoper en koper staan. (te downloaden van site C Dig.)
Je betaalt voor overname aan C Dig. 29 euro adm. kosten dus als je voor de kaart al 30 betaalt is het nauwelijks de moeite.

bart_nl

Quote from: Richi on July  3, 2010, 12:55:40Wat zouden jullie doen?
een 2e kaart bij CanalDigitaal aanvragen. Dike 2e kaart kost volgens mij 1 euro in de maand extra.

gerard1

niet de kaart,maar het abbo kost 1€
en dan heb je niet alle zenders, een kaart kost 70/80€ plus adm 30€.
kan je nog beter een ontvanger incl kaart 90€ nemen.
het is niet makkelijk op die site van canal ,maar het is te vinden.
mvg gerard

DuursmaG

Hi,

Onderstaande is een copy/paste vanaf de CD-site.

Hebt u al een satellietontvanger. En wilt u een 2e of 3e televisie hier op aansluiten? Kies dan voor de Extra kaart, standaard voorzien van een losse CI-module. Op deze Extra kaart kunt u vanaf € 2,50 kijken naar het Set Top Box-, Familie- of Entertainment-pakket. Afhankelijk van het abonnement op uw hoofdkaart.

Dit artikel kunt u alleen aanschaffen als u abonnee bent met een Basis-pakket (of een hoger zenderpakket). Of wanneer u een tweede artikel aanschaft met hierop minimaal het Basis-pakket geactiveerd.


Kijk effe bij CD op de site wat voor jou het handiste is. http://webshop.canaldigitaal.nl/subgroup.asp?groupid=1054

Thx George

Hanky Panky

Quote from: DuursmaG on August  2, 2010, 20:33:03
Hi,

Onderstaande is een copy/paste vanaf de CD-site.

Hebt u al een satellietontvanger. En wilt u een 2e of 3e televisie hier op aansluiten? Kies dan voor de Extra kaart, standaard voorzien van een losse CI-module. Op deze Extra kaart kunt u vanaf € 2,50 kijken naar het Set Top Box-, Familie- of Entertainment-pakket. Afhankelijk van het abonnement op uw hoofdkaart.

Dit artikel kunt u alleen aanschaffen als u abonnee bent met een Basis-pakket (of een hoger zenderpakket). Of wanneer u een tweede artikel aanschaft met hierop minimaal het Basis-pakket geactiveerd.


Kijk effe bij CD op de site wat voor jou het handiste is. http://webshop.canaldigitaal.nl/subgroup.asp?groupid=1054

Thx George

Juist en om dat 2e abbonnement te kunnen activeren heb je een....... juist.... smartcard nodig van 65 euro  :blink:

Bij Cardwriter betaal je 65 euro voor een smartcard ipv 126 bij C-D

Dus: 2e smartcard kopen, online '2e kaart in het gezin' abbo online afsluiten bij C-D en presto !!
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

oud_account_1

Quote from: Richi on July  3, 2010, 12:55:40

Wat zouden jullie doen?

Er zijn meldingen van mensen die een kaart van iemand overnemen om er dan achter te komen dat er een betalingsachterstand blijkt te zijn...

Quote from: http://www.satellietforum.com/showthread.php?t=5068&page=2
En dat is die gekregen smartcard van Roland waarvan men bijna zeker kan zeggen dat die niet meer als smartcard geregistreerd staat omdat er een achterstand op de kaart staat. Dan kan je twee dingen doen. Een nieuwe smartcard kopen of de achterstand betalen die op de kaart staat.
"The test of the machine is the satisfaction it gives you. There isn't any other test. If the machine produces tranquility it's right. If it disturbs you it's wrong until either the machine or your mind is changed."
― Robert M. Pirsig, Zen and the Art of Motorcycle Maintenance: An Inquiry Into Values

Richi

Zaterdag even geïnformeerd bij de CD dealer hier in de stad. Hij verkoopt nieuwe losse CD smartcards voor 40 euro die gekoppeld kunnen worden aan het bestaande abonnement voor 2,50 per maand. Dus dat ga ik warschijnlijl doen. Wel zo veilig en goedkoper dan via de CD site waar je er meteen een ontvanger bij krijgt.
Apple Mac Mini M1 • Roon • Tidal • Philips BDP-9700 • Naim Atom HE • LSA Warp One • Dynaudio Confidence C2 II • IsoAcoustics Gaia II • AudioQuest Hurricane / Niagara 1200 / Monsoon / Pegasus XLR / William Tell ZERO • Focal Elegia / Elear • Cisco Meraki MS220-8P • Blue Jeans Cat 6a

Sjeiz

Beetje late reactie, maar toch..

Hou er rekening mee dat als je een 2e smartcard registreert, de 'vrienden' van CanalDigitaal gratis en voor niets ook je huidige abbo weer van een nieuwe startdatum voorzien. Met andere woorden: je zit er weer voor een jaar aan vast. Hier kwam ik achter toen ik na aanschaf en registratie van de 2e kaart na een paar maanden later mijn hoofdabonnement wilde bijstellen...

Gr - Sjeiz
Erik

Mitsubishi HC900E Fed-Cup Edition (www.cine4home.de/Specials/HC900Cinema/HC900CREdition.htm)
Beamax M-Series High Contrast (244x142) Oppo Faroudja DCDi DV-971H-E Player (www.hometheaterhifi.com/cgi-bin/shootout.cgi?function=search&articles=122) Bandridge DVI-D 10m cable

Richi

Bedankt voor de informatie.

Inmiddels heb ik besloten voor de slaapkamer een digitenne abonnement af te sluiten. Dat scheelde een hele hoop kabeltrekkerij.  :smile:
Apple Mac Mini M1 • Roon • Tidal • Philips BDP-9700 • Naim Atom HE • LSA Warp One • Dynaudio Confidence C2 II • IsoAcoustics Gaia II • AudioQuest Hurricane / Niagara 1200 / Monsoon / Pegasus XLR / William Tell ZERO • Focal Elegia / Elear • Cisco Meraki MS220-8P • Blue Jeans Cat 6a