22 augustus 2010 de officiële HTforum BBQ

Started by J.A.F._Doorhof, June 28, 2010, 06:14:23

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Linked Events

djaxx

Quote from: J.A.F._Doorhof on July 20, 2010, 09:41:03
Goed voorbeeld van wat ik wel vaker zeg in discussies die een totaal andere kant opgaan dan bedoeld...... In de openingspost staat dr datum, en de locatie.....


Nu wel maar eerst niet!  :threadclosed:

Ghosty J

Het enigste wat er is veranderd aan het stukje tekst is dat het is toegevoegd aan de agenda.

Quote from: djaxx on July 20, 2010, 09:52:36
Nu wel maar eerst niet!  :threadclosed:
Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase

phmeijer

Gaat niet lukken helaas; volgend jaar hopelijk beter!
www.hifisupply.nl: Amphony, Audio Selection, AudioQuest, Canare, The Chord Company, Dodocus, Fisch, Furutech, Goldkabel, HS Cable, Hidiamond, HiFi-TUNiNG, Inakustik, Kemp, SolidTech, Soundcare, Valhalla Technology, ViaBlue, WBT

djaxx

Quote from: Ghosty J on July 20, 2010, 13:08:21
Het enigste wat er is veranderd aan het stukje tekst is dat het is toegevoegd aan de agenda.


Ok, mijn excuses dan heb ik erover gekeken!

J.A.F._Doorhof

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Ghosty J

Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase

ajbeefde

Quote from: Ghosty J on August  3, 2010, 18:28:23
Nog maar 2 weekjes :)

Wordt een BBQ met mods, admins en een handje vol anderen...  ;)
Denon AV Receiver AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE,KEF R5, Kef IQ10, Kef model 100, REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55C8PLA, Rega P3, Siltech, Supra, AQ Forest HDMI

celerontje

If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Interficior

Frank,

Is het misschien handig om in de startpost aan te geven wie er allemaal komen en wat ze meenemen? Ik zou zelf graag willlen komen maar ik moet even kijken hoe en wat aangezien mijn zus op die dag jarig is. ;D
Take it or lease it

Roger Black


Ejorne


troje

Leuk, ik doe mijn best om erbij te zijn!

Lars_Portman

Versterking : LINN - PRETEK (Phono)- LINN Powertek SE.
Bron:TeraDac PSU| SB3 SE MOD. |Airfix Feeds
Acoustic Energy AE100 – Filter MOD.

Interficior

Heeft iemand nog meer info? Wanneer vindt het plaats (en dan bedoel ik iets specifieker dan de datum), waar vindt het plaats (wederom specifieker dan een plaatsnaam) en wat moet er meegenomen worden om geen gaten en dubbels te hebben in het voer/drank?

Owja, iemand carpoolen vanuit richting Haarlem?
Take it or lease it

J.A.F._Doorhof

Hi,
Het vind plaats in Emmeloord
Constructieweg 9
8305AA
Emmeloord
Industrieterrein de Munt Zuid.

Iedereen is welkom vanaf een uur of 12:00
Amerikaanse instuif dus iedereen neemt wat mee.

Het is makkelijk te herkennen.
Er staan 2 woonhuizen op de constructieweg het is het huis met de dubbele garage waarvan 1 deur open staat, daar loop je gewoon doorheen en roept "goed volk" :D
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

fugazi_2009

Ik zal in ieder geval wel wat vlees meenemen. Gaat een van de admins nog een mooi overzichtje in de 1e post maken? Zodat we weten hoeveel mensen er komen en wie wat meeneemt? Anders sta ik daar straks met mijn pakje met 4 hamburgers en blijken er opeens 20 mensen te komen  ;)
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

beunky

Allemaal 1/5e hamburger kan toch ook best lekker zijn ;D

Alvast veel plezier gewenst in ieder geval voor alle bezoekers :)
"De dwaling is de moeder van het inzicht."
"Intelligentie gaat niet om wat je weet maar om wat je doet met wat je weet."
"If you think education is expensive, try ignorance"

blue-eyes

Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

fugazi_2009

Quote from: Blue-Eyes on August 19, 2010, 23:35:23
Ik neem wat flessen drinken mee, etc.

Gaan wij nu met zijn 2'en bij Frank langs?
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

J.A.F._Doorhof

Gezellig en jammer.
Het is altijd een erg leuke happening, zal eens een mailtje via het board doen.
Misschien missen het topic.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

blue-eyes

Me zijn drieen............. Lijkt me niet handig.

Frank? Jack?
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

fugazi_2009

Quote from: Blue-Eyes on August 21, 2010, 09:07:22
Me zijn drieen............. Lijkt me niet handig.

Frank? Jack?

Interfecior en Troje hebben toch ook aangegeven langs te komen? Maar het blijft dan een karig groepje? Wou je het afblazen?
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

blue-eyes

Met zijn 5 en dus. Dan niet afblazen.


Drie man, hoe gezellig ook, hoe goed we het ook met elkaar kunnen vinden is geen HT BBQ. Vandaar. We erg veel afmeldingen (niet alleen in dit topic). DUs we hebben wel veel mensen bereikt.

Jammer genoeg zitten een aantal vaste gasten in het buitenland, etc.

Dus ongelukkige datum?


Dan ga ik er vanuit dat het gewoon doorgaat en haal ik wat drinken. Voorkeuren?
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

J.A.F._Doorhof

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

hifiman