Book of the Dead, Wie...... ?

Started by shit_happens1, February 8, 2002, 10:44:05

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

J.A.F._Doorhof

#25
Leuk he, ineens die surrounds, maakt de film inderdaad een HEEL stuk creepier.

MvrGr,
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

shit_happens1

#26
De laatste keer dat ik deze film gezien had was denk ik wel 12 tot 15 jaar geleden. Gisteren dus weer eens gekeken. Top film. Als je enigzins van Horror films houd, dan ben je bijna verplicht om deze in je collectie op te nemen  :o.

Ook leuk om te zien hoe ash in zijn rol groeit, van bang in een hoek gedreven jongen (ED1) tot ware demon slasher in army of Darkness 8)

Ik heb erg genoten van botd, en het gaat zeker niet weer 12 jaar duren tot de volgende keer dat ik hem kijk.

Groetjes,

Sylvester

garmtz

#27
Ik heb hem een paar dagen geleden opgehaald (lag vanaf 9/3 al op het postkantoor). AWESOME!!!!!  8)

EVIL DEAD RULES!!!

FrankL

#28
Klein gerelateerd nieuwtje van Dark Horizons:

QuoteInteresting news for "Evil Dead" fans. Raimi said he liked to do a fourth ED flick, and is keen to work with Bruce Campbell and Robert Tapert again. Also if he were to do it, he would do it again on a shoestring budget.
Marantz VP-15S1
Denon AVC-A1SR-A
Oppo 95

J.A.F._Doorhof

#29
Dat gerucht gaat heel lang inderdaad (zou mooi zijn).

Maar volgens de Bruce Campbell site is het allemaal BOGUS  ;D. Er zouden zelfs als scripts in omloop zijn.

De nieuwe naam zou Hail to the king zijn (gelijk het videospel).

Laten we hopen dat er een "kern" van waarheid inzit.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"