Velodyne Zomerpromotie: 20% korting op alle Digital Drive modellen!

Gestart door garmtz, juni 23, 2010, 10:02:36

Vorige topic - Volgende topic

garmtz

Velodyne Zomerpromotie: 20% korting op alle Digital Drive modellen!

Beter Beeld & Geluid biedt de gehele maand juli 20% korting op alle Digital Drive modellen van Velodyne, bestaande uit de DD-10, DD-12, DD-15 en DD-18.

De Digital Drive serie vormt met zijn servo-gecorrigeerde woofer, 'on-screen' weergave van alle instellingen en krachtige 1250 W versterker het neusje van de zalm op subwoofergebied. Met een volledig instelbare parametrische equalizer is het mogelijk om in iedere kamer een volledig rechte frequentie-curve te creëren door middel van de bijgeleverde microfoon en door de subwoofer zelf gegenereerde testtonen.

Bezoek een van de Velodyne dealers voor een uitgebreide demonstratie en leer dat een topklasse subwoofer een waardevolle toevoeging is in ieder audiosysteem!

Deze actie is geldig van 1 t/m 31 juli 2010 bij de officiële Velodyne dealers in Nederland en Vlaanderen. Zie http://www.velodyne.nl voor de complete lijst.

bmateijsen

riesjdabietsj

Woei! Mooie actie, mooi moment ook.

Bjorn, mijn SVS gaat deze maand in de verkoop en mijn budget voor de nieuwe sub zal zo rond de 2000-2200 euro MAX zijn.

Welk model is daar uit te halen?  :inlove:

-edit- zie de prijslijst nu... dat wordt iets teveel rekenen.. even over nadenken nog!  ;D
Speakers: Bowers & Wilkins Formation Duo | Monitor: LG C3 OLED 77" | Console: Sony PS4 | Other: Synology DS13 (2x2TB) and Gramofon

Head-fi: Bowers & Wilkins P5, Sony WH-1000XM3

celerontje

Misschien is de versie zonder minibar erin goedkoper? ;D (Bjorn en Garmt gaan me toch niet vertellen dat dat ontbreekt in het topmodel sub? :P :D :D :D)
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

mikeske

Citaat van: riesjdabietsj op juni 23, 2010, 14:13:55

Bjorn, mijn SVS gaat deze maand in de verkoop en mijn budget voor de nieuwe sub zal zo rond de 2000-2200 euro MAX zijn.

DD-10   
2.690 => 2152

DD-12
2.990 => 2392

DD-15
3.190 => 2552

DD-18
3.990 => 3192

Enkel dus de DD10
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

bmateijsen

Mail mij anders even 8).

Citaat van: riesjdabietsj op juni 23, 2010, 14:13:55

Welk model is daar uit te halen?  :inlove:

-edit- zie de prijslijst nu... dat wordt iets teveel rekenen.. even over nadenken nog!  ;D

MartijnR

Zit eigenlijk te wachten totdat de actie van toepassing wordt op de SPL-Ultra's.
Bluesound Pokernode 2i | Audio Physic Sittara | LG oled 55"

bmateijsen

Citaat van: MartijnR op juli  1, 2010, 17:23:52
Zit eigenlijk te wachten totdat de actie van toepassing wordt op de SPL-Ultra's.

Aangezien ik inside informatie heb, de zomerpromotie draait enkel om Digital Drive en bij de SPL-ultra gaat dat niet gebeuren.

MartijnR

Citaat van: bmateijsen op juli  1, 2010, 17:27:34
Aangezien ik inside informatie heb, de zomerpromotie draait enkel om Digital Drive en bij de SPL-ultra gaat dat niet gebeuren.

Je hebt zeker even contact met de importeur gehad  ;D?

Martijn
Bluesound Pokernode 2i | Audio Physic Sittara | LG oled 55"

celerontje

If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

bmateijsen

Nahpets

Dat is wel erg inside.

"I'm schizofrenic.....and so am I"
I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

celerontje

bokkes

Citaat van: bmateijsen op juli  1, 2010, 17:27:34
Maar is er dan kans dat de SPL-Ultra een Herfstpromotie gaat krijgen  ;D
bokkes

bmateijsen

Citaat van: bokkes op juli  1, 2010, 21:21:14
Maar is er dan kans dat de SPL-Ultra een Herfstpromotie gaat krijgen  ;D
bokkes

Ik acht de kans zeer klein... Sterker nog de prijzen zullen in september omhoog gaan.

bmateijsen

Zomerpromotie is geldig gedurende hele maand juli!

Groet,

Bjorn

WimB

Ik vind de DD-serie net wat te veel voor mijn budget, maar ik zag op de site ook de goedkopere CHT-Q-serie staan. Hoe geschikt zijn die voor HT-gebruik (gewoon in de woonkamer) en hoe verhoudt deze serie zich tot de Q-serie (Q150, Q200) van REL?

bmateijsen

Citaat van: WimB op juli 27, 2010, 19:20:42
Ik vind de DD-serie net wat te veel voor mijn budget, maar ik zag op de site ook de goedkopere CHT-Q-serie staan. Hoe geschikt zijn die voor HT-gebruik (gewoon in de woonkamer) en hoe verhoudt deze serie zich tot de Q-serie (Q150, Q200) van REL?

CHT-Q serie is een hoge prestatie/ kwaliteit/ prijsverhouding. Erg leuke sub voor het geld, maar vraag gewoon eens op het forum. Er zijn ook mensen die CHT-R en/ of CHT-Q hebben of hebben gehad.

Groet,

Bjorn

WimB

Bedankt voor de snelle reactie.
Wat is jullie eigen ervaring met deze serie? Is het een aanvulling voor een HT in een woonkameropstelling met full range front speakers wat betreft een extra punch in het laag? Leveren jullie deze serie ook?
Ik twijfel een beetje tussen deze en een tweedehands REL Q200 serie.

Ghosty J

Er bestaan naar mijn weten geen goeie full range speakers. Pas als je een sub hebt gehad snap je denk ik wel wat ik bedoel. :)
Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase

bmateijsen

Roeland

Citaat van: bmateijsen op juli 31, 2010, 12:15:44
Vandaag is de laatste dag van deze zomerpromotie .... ;)

Jammer genoeg wel............
Had graag er eentje willen kopen, maar budget is er nu niet naar

TheoPrime

Hoi Bjorn,

Hoe verhoudt een spl1200 ultra zich tegenover een dd12? Heb zelf Monitor audio speakers de GS60 en mis daarin wat lage tonen die onderbuik gevoelens geven.
Ik zal hem voornamelijk gaan gebruiken in een stereo set-up. Dus goed voor stereo, voor films niet persé.

Vriendelijke groet.
Stereo: Mark Levinson No 532H - Classé cp-50, Sony xa-7es, Stello da100 Signature, JBL Century gold
      Kabels: Inakustik, Nordost, LAT International, Xindak, Supra Sword

bmateijsen

Een DD-12 heeft meer instelmogelijkheden dan de SPL-1200 ultra en met de servo ingebouwd in de DD-12 is deze neutraler. Voor muziek zou ik vanwege integratie gaan voor een DD-12.

Groet,

Bjorn

Citaat van: TheoPrime op juli 31, 2010, 17:32:54
Hoi Bjorn,

Hoe verhoudt een spl1200 ultra zich tegenover een dd12? Heb zelf Monitor audio speakers de GS60 en mis daarin wat lage tonen die onderbuik gevoelens geven.
Ik zal hem voornamelijk gaan gebruiken in een stereo set-up. Dus goed voor stereo, voor films niet persé.

Vriendelijke groet.