ZIGGO Opzeggen?

Started by Arno P, June 14, 2010, 09:38:06

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Pjotr27

QuoteDigitenne is echt zeer storingsgevoelig en je hebt minder kanalen.

Neem dit aub niet, is echt een drama, was afgelopen Maandag in Amersfoort Vathorst en alleen buiten in de tuin naast theater de 2 kamers had ik ontvangst. Binnen 0 %....
Buiten om de minuut beelduitval....
Ik was met een draagbaar tv tje met ingebouwde DVB-t tuner en een bijgeleverde antenne...
Waardeloos....

Neem dus maar gewoon Ziggo...
Sansui Au-8500, Spring Audio 2a3 versterker, Pel luidsprekerkabels, Ocos kabels, Pel Interlinks, AudioMaat stekkerblok, Aurel Bryan field coil speakers, Spring Audio 1540 dac, M-Way netkabels, Ilusi Audio hoofdtelefoonversterker, Audio Technica ATH-W1000X hoofdtelefoon.

ajbeefde

Ziggo opzeggen?  Beter alternatief is een dag vrij te nemen en lekker gaan shoppen voor een mooie plasma of lcd, decoder en ziggo informeren waarna je dezefde dag kan genieten in plaats van je af te vragen ..........
Denon AV Receiver AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE,KEF R5, Kef IQ10, Kef model 100, REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55C8PLA, Rega P3, Siltech, Supra, AQ Forest HDMI

BuSpu

Quote from: riwi on June 15, 2010, 15:50:40
Je kan om je mail adressen te behouden nog kiezen voor xs4all-pack. Da's xs4all zonder internet aansluiting, maar je houd wel je mail boxen, web site etc. Is wel 10 euro per maand wat je daarvoor betaalt.
Ik heb net even zitten kijken, wel een bijzonder optie alleen is de prijs ondertussen 15 euro per maand   :-\

Spekkie99

Quote from: BuSpu on July 23, 2010, 10:19:29
Ik heb net even zitten kijken, wel een bijzonder optie alleen is de prijs ondertussen 15 euro per maand   :-\

Voor 15 id maand heb je ook een eigen domein en hosting pakket. Deheeg of amenworld bijv, kun zelf je connectie kiezen.
CD6000OSE tubed by HEART, NAC C658 via Vincent SP-331 naar Scanspeak Vertigo. Sony OLED.

BuSpu

Inderdaad maar het leuke van de optie van XS4all is, als je al bij xs4all zit, dat je kwa verbinding naar een ander kan maar je mail niet hoeft te veranderen. Scheelt toch weer een hoop rompslomp met wachtwoorden en ID's enzo

Spekkie99

Quote from: BuSpu on July 23, 2010, 11:29:28
Inderdaad maar het leuke van de optie van XS4all is, als je al bij xs4all zit, dat je kwa verbinding naar een ander kan maar je mail niet hoeft te veranderen. Scheelt toch weer een hoop rompslomp met wachtwoorden en ID's enzo

bij een hostingpakket zit ook email hoor (pop3/imap)  ;)
CD6000OSE tubed by HEART, NAC C658 via Vincent SP-331 naar Scanspeak Vertigo. Sony OLED.

riwi

Quote from: Spekkie99 on July 23, 2010, 11:37:26
bij een hostingpakket zit ook email hoor (pop3/imap)  ;)

Het punt was dat je je oude mailadressen kan HOUDEN. Dat kan je niet als je naar een hostingpakket verhuist.

Aan de andere kant is met het oog op de toekomst wel interessant om een hostingpakket te nemen en daar je mail adressen op je eigen domein te houden. Dan kan je altijd onafhankelijk van je provider je mail adressen houden.

celerontje

#32
Gewoon Gmail gebruiken.
Al brandt heel Nederland af, m'n mail heb ik nog! ;D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

EJ

gmail adres nemen. Stuk simpeler, stuk goedkoper. Ik kan me herinneren dat xs4all al jaren geleden gestopt is met het verkopen van packs, weet niet of ze weer worden aangeboden.

Eigen domein en zelf hosten is ook een optie. Doe ik al jaren, is relatief dure optie totdat je meer host dan alleen je eigen spul. :) Virtual server is dan weer een goede en goedkope optie, voor 15 euro/maand heb je je eigen virtual server en kan je doen en laten wat je wilt inclusief antispamtruukjes.

Provider afhankelijkheid heb ik nooit gehad. Vreselijk is dat, die afankelijkheid. Zeker bij zo'n goede email provider als Casema^H^H^H^H^H^Hziggo :D

riwi

Quote from: EJ on July 23, 2010, 13:10:03
gmail adres nemen. Stuk simpeler, stuk goedkoper. Ik kan me herinneren dat xs4all al jaren geleden gestopt is met het verkopen van packs, weet niet of ze weer worden aangeboden.
Heb je nog steeds een overstap NU. gmail wil ik niet. Google is al groot genoeg. En pack heeft XS altijd al gehad, zijn nooit weg geweest. Ooit bestond het uit een los inbel abo. Kost wel 15 euro nu dus vrij prijzig.

Quote from: EJ on July 23, 2010, 13:10:03
Provider afhankelijkheid heb ik nooit gehad. Vreselijk is dat, die afankelijkheid.
Ook niet voor je verbinding zelf?

celerontje

Ik erger me er ook kapot aan als ik hoor: Ja, ik ben van provider geswitched, hier is mijn nieuwe e-mail adres...

Stom gedoe, je krijgt toch ook geen nieuw adres als je een andere brievenbus langs de weg zet? :D :D :D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

BuSpu

Ja en dan niet te vergeten al die ID's die gekoppeld zijn aan je emailadres, die moet je ook allemaal aanpassen als je ze niet vergeten bent.

celerontje

Pfffffff, ik moet er niet aan denken! :crazy:
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Spekkie99

Quote from: riwi on July 23, 2010, 13:03:17
Het punt was dat je je oude mailadressen kan HOUDEN. Dat kan je niet als je naar een hostingpakket verhuist.

Aan de andere kant is met het oog op de toekomst wel interessant om een hostingpakket te nemen en daar je mail adressen op je eigen domein te houden. Dan kan je altijd onafhankelijk van je provider je mail adressen houden.

was ff later ingestapt dus punt 1 is idd correct, als je nu bij xs4all zit kan je op die manier je mail adres houden.

zelf idd voor een eigen domein gekozen en zo heb je altijd je eigen mail adres, want zelfs je domein kan je meeverhuizen van hoster naar hoster  ;)
CD6000OSE tubed by HEART, NAC C658 via Vincent SP-331 naar Scanspeak Vertigo. Sony OLED.

riwi

Quote from: Spekkie99 on July 23, 2010, 13:45:13
zelf idd voor een eigen domein gekozen en zo heb je altijd je eigen mail adres, want zelfs je domein kan je meeverhuizen van hoster naar hoster  ;)

Da's ideaal vind ik.
Ik ga mijn ziggo mail dus niet gebruiken en hou mijn xs4all totdat ik alles (mail) kan overhevelen naar een eigen domein. Maar dan moet ik zoals Buspu zegt 1001 accounts die gekoppeld zijn aan mijn xs4all mail wijzigen.

EJ

Quote from: riwi on July 23, 2010, 13:21:04
Heb je nog steeds een overstap NU. gmail wil ik niet. Google is al groot genoeg. En pack heeft XS altijd al gehad, zijn nooit weg geweest. Ooit bestond het uit een los inbel abo. Kost wel 15 euro nu dus vrij prijzig.
TS wil weg bij Ziggo, dus hij heeft sowieso overstap NU.
Quote
Ook niet voor je verbinding zelf?
Nee, meerdere aanbieders parallel. :) adsl en UMTS en binnenkort glasvezel en UMTS.

Ghosty J

#41
Ik heb daarom een eigen domein gekozen, die stuurt het door naar Gmail. Ik betaal iets van 15.- per jaar plus 300 gig aan hardeschijfruimte.
Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase

celerontje

If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Lars_Portman

qua service vindt Ziggo dan behoorlijk slecht en vermoeiend.  Das al reden om niet te doen want als wat aan de hand is of mankeert wat dan is om te huilen met hun.


Versterking : LINN - PRETEK (Phono)- LINN Powertek SE.
Bron:TeraDac PSU| SB3 SE MOD. |Airfix Feeds
Acoustic Energy AE100 – Filter MOD.

Ghosty J

Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase

riwi

Quote from: EJ on July 23, 2010, 17:26:54
TS wil weg bij Ziggo, dus hij heeft sowieso overstap NU.
Je hebt niet gelezen. Weg bij Ziggo voor TV! hij heeft internet via xs4all en heeft geen intentie daar weg te gaan...

EJ

Quote from: riwi on July 23, 2010, 21:46:05
Je hebt niet gelezen. Weg bij Ziggo voor TV! hij heeft internet via xs4all en heeft geen intentie daar weg te gaan...
Ah je hebt gelijk. Was al even geleden dat we pagina 1 in beeld hebben gehad.

Rowdy

Binnenkort kun je ook kabeltelevisie van een ander aanbieder nemen, b.v. Tele2.

Automaat

Twee berichten over de TV aspiraties van Tele2 dit weekend gelezen.
Bericht 1: Tele2 biedt over het netwerk van Ziggo SD televisie voor € 5,- (!!) aan.
Bericht 2: Tele2 biedt over het netwerk van Ziggo analoge televisie 10% goedkoper aan dan Ziggo.
Ik zal zien wat het uiteindelijk wordt.
Reading the HTForum is learning every day!!

Ghanzzzzz

Potverdrie!
Heb ik net Tele2 tv opgezegt omdat ik de analoge kabel mis (onder meer voor tv op slaapkamer), komen jullie nu met zoiets!  :wacko: