voetballen leuk?

Started by audiolover, June 12, 2010, 11:05:19

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

esre

Quote from: DVDGuy on June 13, 2010, 15:28:03
Ik ben wel een liefhebber, maar tot nu toe valt de kwaliteit van de wedstrijden me enorm tegen.
Wat echter wl opvalt, is dat de arbitrage nagenoeg foutloos fluit (tot nu toe).

Wat er gesteld wordt t.a.v. filevrij etc., lijkt me schromelijk overdreven en zal alleen tijdens de wedstrijd van Nederland op maandag 14 juni 2010 van toepassing zijn.

Dat denk ik dus niet de gemiddelde Nederlander kan eindelijk de allergrootste spelers zien als ik het moet geloven.
Als NL door de zoveelste finale komt dan wordt het steeds stiller op straat en niet meer alleen als NL speelt.
Je moet de tegenstander toch ook bekijken of zoiets? :D

Grindtegel

#26
Ik heb tot nu toe nog elke wedstrijd gezien, ondanks de slechte wedstrijden vind ik de hele sfeer eromheen toch wel iets hebben. Overigens geen oranje hier in en om het huis en als ik in de kroeg ga kijken zul je me ook niet in oranje kleding rond zien hossen. Die hele oranje gekte hoeft van mij niet zo, maar goed Nederlanders zijn nou eenmaal wat chauvinistisch.

Wat al die voetbalklagers hiervoor aangeven heb ik met schaatsen, dat vind ik nou eens een waardeloze sport, waar ik niet van begrijp dat je daar lol van kunt hebben als je daar naar kijkt. Of bijna net zo erg: formule 1. Begrijp ik ook helemaal niks van...
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

Raphie

het spelletje is prima, het is het circus en schaapachtige gekte die me mateloos irriteert....
JBL PRX Power!

blue-eyes

Quote from: Grindtegel on June 13, 2010, 16:58:20
Ik heb tot nu toe nog elke wedstrijd gezien, ondanks de slechte wedstrijden vind ik de hele sfeer eromheen toch wel iets hebben. Overigens geen oranje hier in en om het huis en als ik in de kroeg ga kijken zul je me ook niet in oranje kleding rond zien hossen. Die hele oranje gekte hoeft van mij niet zo, maar goed Nederlanders zijn nou eenmaal wat chauvinistisch.

Wat al die voetbalklagers hiervoor aangeven heb ik met schaatsen, dat vind ik nou eens een waardeloze sport, waar ik niet van begrijp dat je daar lol van kunt hebben als je daar naar kijkt. Of bijna net zo erg: formule 1. Begrijp ik ook helemaal niks van...

Hier ook alles gezien, en alle analyse progs. Mooi die herhalingen 's morgens :D

Servie - Ghana, leukste wedstrijd tot nu toe!



Volgende week op vakantie, dus helaas weinig voetbal schat ik zo. Tijden ned.-den. zit ik in de auto :(
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

ajbeefde

Gelukkig nu F1 op RTL7 ;)
Denon AV Receiver AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE,KEF R5, Kef IQ10, Kef model 100, REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55C8PLA, Rega P3, Siltech, Supra, AQ Forest HDMI

Xstream

Quote from: Grindtegel on June 13, 2010, 16:58:20
Ik heb tot nu toe nog elke wedstrijd gezien, ondanks de slechte wedstrijden vind ik de hele sfeer eromheen toch wel iets hebben. Overigens geen oranje hier in en om het huis en als ik in de kroeg ga kijken zul je me ook niet in oranje kleding rond zien hossen. Die hele oranje gekte hoeft van mij niet zo, maar goed Nederlanders zijn nou eenmaal wat chauvinistisch.
Vergeleken met vele andere landen zijn wij nog redelijk nuchter. Natuurlijk zijn we graag positief, maar tegelijkertijd ook altijd wel kritisch. Bij veel landen zit er helemaal geen rem meer op.
Het feesten is natuurlijk inderdaad heel volks ... De 1 vind dat geweldig, de ander niet.
Wel weet ik zeker dat je beter mee kunt doen en voor open staan, dan ga je er vanzelf in mee, dan dat je je langs de zijlijn loopt te ergeren.

Niveau is inderdaad nog niet best, maar eigenlijk is dat elke WK zo bij de eerste wedstrijden. Geen risico willen nemen, beetje meer rekenen nog e.d. Dat is dalijk wel anders.
Alleen Z-Korea kon ik wel van genieten, en Z-Afrika - Mexico vond ik wel een aardig pot. Ook kon ik genieten van Messi, al was Argentinie verder prut.
Maar de mooie wedstrijden gaan nog komen :)
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

celerontje

If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

ajbeefde

Quote from: celerontje on June 13, 2010, 19:04:08
Racekak, nog erger! :D
;D

maar gelukki geen getoeter en ander aso gedrag  ;D
Denon AV Receiver AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE,KEF R5, Kef IQ10, Kef model 100, REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55C8PLA, Rega P3, Siltech, Supra, AQ Forest HDMI

DVDGuy

Quote from: Blue-Eyes on June 13, 2010, 18:27:25
Tijden ned.-den. zit ik in de auto :(

Kwestie van goed plannen; heb jij toch in jouw werk (ook) dagelijks mee te maken  ;)
Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

blue-eyes

Tja. Op het werk ben ik baas, thuis niet :D :D

Quote from: DVDGuy on June 13, 2010, 19:20:55
Kwestie van goed plannen; heb jij toch in jouw werk (ook) dagelijks mee te maken  ;)


Ben benieuwd naar Dld. Ik vind het geen goed elftal, maar op een toernooi staan ze er altijd. Best een redelijke poule met Ghana, Servie en Australie.
Ben benieuwd waar ze staan.


Tot nu toe viel Argentinie me het meest mee als titelfavoriet. Engeland het meest tegen, voor de rest nog geen titelfavoriet gezien.
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

EJ

Iiiiiiiiiieeeeeeeeee, het topic is gekaapt door voetballiefhebbers. ;)

ajbeefde

Quote from: EJ on June 13, 2010, 20:49:39
Iiiiiiiiiieeeeeeeeee, het topic is gekaapt door voetballiefhebbers. ;)

Viel mij ook al op.... die hooligans nemen gewoon het topic over.....  ;D
Denon AV Receiver AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE,KEF R5, Kef IQ10, Kef model 100, REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55C8PLA, Rega P3, Siltech, Supra, AQ Forest HDMI

EJ

Quote from: ajbeefde on June 13, 2010, 20:54:29
Viel mij ook al op.... die hooligans nemen gewoon het topic over.....  ;D
Stadion^H^H^H^H^H^H^Htopic verbod? :)