voetballen leuk?

Started by audiolover, June 12, 2010, 11:05:19

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

audiolover

Géén idee of dit topic in deze rubriek thuishoort, mijn vraag is of er méér mensen zijn die GEEN voetballen kijken?

Wát doe je liever op de momenten dat er wedstrijden zijn?
Meridian M-30 speakers; dedicated audio-pc
S.M.S.L-U-9DAC/voorversterker;
Audioquest kabels: Carbon USB - Mackenzie RCA, Supra Lo-Rad, Supra MK-06

Nahpets

Quote from: audiolover on June 12, 2010, 11:05:19
Géén idee of dit topic in deze rubriek thuishoort, mijn vraag is of er méér mensen zijn die GEEN voetballen kijken?

Ik.

Quote from: audiolover on June 12, 2010, 11:05:19
Wát doe je liever op de momenten dat er wedstrijden zijn?

Alles.

Maar zal bijv aanstaande maandag gewoon aan het werk zijn. Verheug me er nu al op om filevrij naar huis te kunnen rijden.
I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

Raphie

#2
Voetbal is excuus voor carnaval. allemaal in het Oranje, lekker hossen en zuipen....... media doet vrolijk mee aan dit commercie circus en probeert het "Oranje gevoel" bij zo veel mogelijk evenementen je door de strot te drukken en uit te buiten tot platvoers gehos en gestamp.... ik KOTS erop...... lomp gedoe....
JBL PRX Power!

EJ

Quote from: audiolover on June 12, 2010, 11:05:19
Géén idee of dit topic in deze rubriek thuishoort, mijn vraag is of er méér mensen zijn die GEEN voetballen kijken?
Wát doe je liever op de momenten dat er wedstrijden zijn?

[/quote]

ik ook!
Quote from: audiolover on June 12, 2010, 11:05:19
Wát doe je liever op de momenten dat er wedstrijden zijn?


Naar de sauna gaan bijvoorbeeld: weet je dat een aantal sauna's gratis mensen binnen laten tijdens wedstrijden van het nederlands elftal? :D

Voorheen tijdens ek/wk wedstrijden (als die 's avonds waren) ging ik uit eten, het was verbazingwekkend druk in het restaurant op die avonden. Gaf wel een band, je kwam vaak dezelfde mensen tegen. ;)

ajbeefde

Quote from: Raphie on June 12, 2010, 11:24:50
Voetbal is excuus voor carnaval. allemaal in het Oranje, lekker hossen en zuipen....... media doet vrolijk mee aan dit commercie circus en probeert het "Oranje gevoel" bij zo veel mogelijk evenementen je door de strot te drukken en uit te buiten tot platvoers gehos en gestamp.... ik KOTS erop...... lomp gedoe....

Helemaal mee eens.

Ik heb op de zaak toch maar even 2 tv's met digitenne laten neerzetten zodat er geen onnodig ziekteverzuim plaats vind.

Denon AV Receiver AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE,KEF R5, Kef IQ10, Kef model 100, REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55C8PLA, Rega P3, Siltech, Supra, AQ Forest HDMI

svmnb

Quote from: ajbeefde on June 12, 2010, 14:26:40
Helemaal mee eens.

Ik heb op de zaak toch maar even 2 tv's met digitenne laten neerzetten zodat er geen onnodig ziekteverzuim plaats vind.

Compleet waanzinnig dat werkgevers de sigaar zijn omdat er voetbal gekeken moet worden. Zeer infantiel gedrag.
Zelf heb ik helemaal niks met voetbal en vind het soms ook wat teveel van het goede. Ik kom sowieso met tegenzin één keer per week in een supermarkt en als ik dan buiten nog van die jengelende k*tkids van mij af moet trappen omdat er weer oranje fluffies/wuppies/guppies worden uitgedeeld, dan heb ik flink de pest in.
Verder gun ik iedereen zijn lol, zolang ik er geen last van heb.
Panasonic TX-55GZW2004::Denon AVR-X2600H::Panasonic DP-UB9004::Zidoo Z1000Pro::Sony BDPS7200::B&W601 S3::B&W LCR 600 S3::Subwoofer:MJ ref1 MKII::

audiolover

Quote from: svmnb on June 12, 2010, 15:39:30
Verder gun ik iedereen zijn lol, zolang ik er geen last van heb.

Helemaal mee eens, en dan óók nog eens de kassafdeling helemaal vol met slingers! Wie ziet er op Koninginnedag dit soort versieringen in winkels hangen? En....."maxima wuppies"?
Meridian M-30 speakers; dedicated audio-pc
S.M.S.L-U-9DAC/voorversterker;
Audioquest kabels: Carbon USB - Mackenzie RCA, Supra Lo-Rad, Supra MK-06

bmateijsen


Robke

Ook hier een voetbalhater, ik denk dat de projector vaak aan zal staan de komende weken.
Het is wel lekker rustig op straat, dus dat is dan ook de uitgelezen kans om een stukje door het bos te gaan crossen op de MTB. ;D

MaxxMark

Ik heb ook totaal niets met voetbal.

Het leukste er aan vind ik dat het een gelegenheid is om met vrienden een gezellige avond te hebben :)
Arcam AVR850  + Yamaha RX-V3800 - Martin Logan Fresco 7.1.4 - Velodyne DD15 - HDI Dune 3.0 Prime / Dune 4K Pro - JVC N7 - Screen Excellence 21:9 (320cm breed) - Mijn eerste HT -  Mijn tweede HT@mark_prins - www.markprins.com

esre

Nee is een heel raar spelletje wat ik nooit heb begrepen. :D
Ga lekker heel veel films/series kijken.

Marvin....

Quote from: esre on June 12, 2010, 17:14:39
Nee is een heel raar spelletje wat ik nooit heb begrepen. :D

Is ook niet de bedoeling dat iedereen het begrijpt natuurlijk.  ;D

Raphie

Quote from: esre on June 12, 2010, 17:14:39
Nee is een heel raar spelletje wat ik nooit heb begrepen. :D
Ga lekker heel veel films/series kijken.

hey we zijn het ergens over eens  :pompom:
JBL PRX Power!

Geert

Geef het volk brood en spelen.
Luxman 590AX Mk II / Kef reference 105-3 / Pioneer LX-5090 ISF

Xstream

#14
Quote from: Raphie on June 12, 2010, 11:24:50
Voetbal is excuus voor carnaval. allemaal in het Oranje, lekker hossen en zuipen....... media doet vrolijk mee aan dit commercie circus en probeert het "Oranje gevoel" bij zo veel mogelijk evenementen je door de strot te drukken en uit te buiten tot platvoers gehos en gestamp.... ik KOTS erop...... lomp gedoe....

Ho Ho, niet zo generaliseren. Klopt dat er veel overdreven mee omgaan. Maar vergeet niet dat het WK het grootste sport evenement ter wereld is. Niet alleen in NL gebeurt dit, ook in vele andere landen. Dat zoveel landen, over de hele wereld, tegelijkertijd een feestje vieren maak je met niks anders mee.

Ik hou toevallig van het spelletje. Of dat nou FC Dordrecht tegen Telstar is, Ajax, Juventus, Z-Korea of het NL Elftal is. Ik kijk er gewoon graag naar. En dat geld voor veel mensen die er ook graag een feestje omheen bouwen als het NL elftal speelt. Op zich niks mis mee lijkt me? Dat de media en commercie er (steeds meer) op inspeelt, tja ... das actie reactie, dat heb je met alles. Als jij een TV erg mooi vind, en velen met jou, dan komen ze met nog 3 vergelijkbare modellen.

Overigens doe ik pas mee aan het feestje als ze echt wat presteren, niet bij het 1e de beste resultaat. Maar ik vind het wel mooi om te zien dat zo'n Oranje leger in het buitenland altijd indruk maakt. En laat keer op keer zien, dat je massaal voetbal kunt vieren zonder elkaar's hersens in te slaan. Mooi toch?
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

MaxxMark

Iedereen moet uiteraard doen en laten wat ie wil, zolang ze mij er maar niet mee lastig vallen :P

En voordat het WK goed en wel begonnen was irriteerde ik me al mateloos aan die k*t toeter. Vooral kinderen met een dergelijke toeter. Die blijven het namelijk na de 1001e keer nog steeds fascinerend vinden. En dat terwijl ik hem na de 10e keer al spuug zat was.

Als Nederland er nou gewoon snel uit ligt, zijn we er ook snel van af >:D

(een voordeel, ze kunnen met het WK wel altijd techno dingen doordrukken; hd, 3d, etc. Dat is dan wel positief ;))
Arcam AVR850  + Yamaha RX-V3800 - Martin Logan Fresco 7.1.4 - Velodyne DD15 - HDI Dune 3.0 Prime / Dune 4K Pro - JVC N7 - Screen Excellence 21:9 (320cm breed) - Mijn eerste HT -  Mijn tweede HT@mark_prins - www.markprins.com

clockwork

Ik kijk ook nooit.
Als Nederland speelt ga ik lekker met de cabrio op stap.
Denk dat er niet zo veel geflitst wordt.;)

Kan mijn vrouw lekker voetbal kijken. Die vindt me namelijk altijd erg irritant.
Versterking: Marantz AV8802a, Bel Canto Ref500m, Ref150s & S300
Bronnen: Bel Canto Dac 3.5VB & RefStream, Sony UBP-X800, Clearaudio Concept + Trichord Dino MkII
Speakers: Pioneer-TAD S1EX S2EX S7EX Sub: XTZ Cinema 3x12 Projector: JVC RS-49 (ISF)
Nordost/ Shunyata bekabeling

esre

Quote from: Raphie on June 12, 2010, 17:17:00
hey we zijn het ergens over eens  :pompom:

Kom ik je hier nu ook al tegen? ;) :D

roland p

Ik kan de concentratie nooit opbrengen om 90+ minuten naar een grasveld te staren.
JVC DLA-HD350 - Tag Mclaren AV32R DP 100x5r - Polkaudio®

ProXius

Voetbal is ook niks voor mij, ga veel liever met wat vrienden gezellig naar de bios of gewoon thuis een filmpje pakken, wat bijkletsen, lekker eten, weet ik het.  ;D
- 3-weg zelfbouw prototypes
- ES9038Q2M DAC met Amareno USB
- LG 50pk550 + Epson TW7200 op 123"

Lars_Portman

Voor mij ook GEEN voetbal!

Hoop dat snel gedaan is met dat gezeur.



Versterking : LINN - PRETEK (Phono)- LINN Powertek SE.
Bron:TeraDac PSU| SB3 SE MOD. |Airfix Feeds
Acoustic Energy AE100 – Filter MOD.

Melbury

QuoteEn voordat het WK goed en wel begonnen was irriteerde ik me al mateloos aan die k*t toeter.

Dat vind ik juist geweldig, dan hoor ik die rotherrie die mijn koelkast maakt tenminste niet meer.  ;D






esre

Quote from: Lars_Portman on June 13, 2010, 13:43:23
Voor mij ook GEEN voetbal!

Hoop dat snel gedaan is met dat gezeur.





Mag wat mij betreft honderd jaar duren wat een stilte op straat,geen files,geen voetballoosers op straat in 1 woord een verademing. :D

DVDGuy

Ik ben wel een liefhebber, maar tot nu toe valt de kwaliteit van de wedstrijden me enorm tegen.
Wat echter wl opvalt, is dat de arbitrage nagenoeg foutloos fluit (tot nu toe).

Wat er gesteld wordt t.a.v. filevrij etc., lijkt me schromelijk overdreven en zal alleen tijdens de wedstrijd van Nederland op maandag 14 juni 2010 van toepassing zijn.
Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

Sk

Ach.. ik kijk normaal gesproken geen voetbal, echter voor het WK en EK maak ik een uitzondering. Ik kijk dan alleen als Nederland speelt en leef gewoon met alle fans mee. Mijn familie en schoonfamilie kijken het ook allemaal.. ene keer kijken we het daar en andere keer weer hier. Is gewoon super gezellig en de sfeer is goed. Of ze nu winnen of niet je hebt toch een paar gezellige dagen achter de rug!
Lavardin IT | Resolution Audio Cantata Music Center | Living Voice Auditorium II | Velodyne DD15+ | DnM | LG OLED77C9