3D uitzending bij UPC!!

Started by Me-Chiel, June 4, 2010, 22:07:03

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Me-Chiel

Zag net op UPC HD kanaal 83 dat UPC komende zondag 6 juni het verkiezingsgala live in 3D gaat uitzenden.
Uitzending start om 18.30 tot 22.30.

Zou UPC wel eens reclame voor mogen maken. Geeft toch wel aan dat ze beetje voorop lopen of pionieren met nieuwe technieken. Het is dat ik toevalig te ver doorzapte...

Wie heeft er hier al een 3D tv met UPC HD abonnement?

Lijkt erop dat de ontwikkelingen sneller gaan dan toen met breedbeeld of HD.
"Ninety percent I\'ll spend on good times, women and whisky. The other ten percent I\'ll probably waste."

jasjenl

Op zich leuk dat ze al zo snel met live 3D komen, maar het verkiezingsgala lijkt me nou niet echt het meest boeiende programma om in 3D te kunnen zien...   :-\
Marantz SR8002 / Parasound 2205AT / Denon HEOS Link HS2 / 2x Quadral Aurum 7 / 2x Quadral Phonologue Pico / Quadral Base Prestige / Samsung UE40H6200AW / Epson TW9400W / Oppo BDP 83 / Apple TV / PS5

HAL

Quote from: Me-Chiel on June  4, 2010, 22:07:03
Geeft toch wel aan dat ze beetje voorop lopen of pionieren met nieuwe technieken.

Neuh... Ziggo zendt het ook uit en het is geen initiatief van de kabelaars maar van een facilitair bedrijf. Overigens heb je wel een 3D-TV nodig....

jasjenl

Vraag me trouwens sowieso af in hoeverre het doorgeven van 3d voor kabel maatschappijen zoveel anders is dan het doorgeven van gewoon HD. Wat ik van Roland Garros gezien heb wordt 3d bij tv zenders doorgegeven als side-by-side 3d en dat past volgens mij gewoon in exact hetzelfde signaal als voor een standaard HD zender. Dus denk dat het meer een test is voor de tv zenders dan voor de kabel maatschappijen..
Marantz SR8002 / Parasound 2205AT / Denon HEOS Link HS2 / 2x Quadral Aurum 7 / 2x Quadral Phonologue Pico / Quadral Base Prestige / Samsung UE40H6200AW / Epson TW9400W / Oppo BDP 83 / Apple TV / PS5

richardfm

Ik zie in het 3D TV gebeuren geen toekomst.
Maar ja..... ze moeten iets.... HD ready, HD full, 3D.......
Het werkt ook volgens mij niet lekker @home op de bank zittend met een brillie.
Geef mij maar holografische film @home, lekker op de desk/kast en 360graden.