"V"

Started by Dirc, June 1, 2010, 09:06:07

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Ronin79

Wel eens een stuk van gezien, maar persoonlijk vind ik het niet heel bijzonder.
Maar dat is natuurlijk per persoon verschillend.

Zelf kijk ik oa. ook naar: Dexter, The Vampire Diaries, True Blood, No Ordinary Family, The Walking Dead, Lost Girl, en nog meer van zulke series.
Ik heb ook wel series zoals; Justified, The Event, Hawaii Five 0 en oa. Boardwalk Empire, .. maar die moet ik nog allemaal gaan kijken.

Ziffix

Quote from: SillentWolf on April 26, 2011, 22:31:44
Wel eens een stuk van gezien, maar persoonlijk vind ik het niet heel bijzonder.
Maar dat is natuurlijk per persoon verschillend.

Zelf kijk ik oa. ook naar: Dexter, The Vampire Diaries, True Blood, No Ordinary Family, The Walking Dead, Lost Girl, en nog meer van zulke series.
Ik heb ook wel series zoals; Justified, The Event, Hawaii Five 0 en oa. Boardwalk Empire, .. maar die moet ik nog allemaal gaan kijken.

Dat wordt straks nog bijna een full time job als we niet opletten, als ik dat zo zie volg jij nog een pak meer dan ik  :blush:

Ronin79

#27
Ik volg idd. aardig wat series, de andere helft heb ik nog niet genoemd  ;D

Maar dat is toch heerlijk; geen reclames, in HD (mits op BR of gedownload), met NL Subs ... en je kunt zo lang of kort kijken als je wilt.
Dat is wel anders als je een serie probeert te volgen op een Veronica of SBS6  ;)

Ziffix

#28
Quote from: SillentWolf on April 26, 2011, 22:41:22
Ik volg idd. aardig wat series, de andere helft heb ik nog niet genoemd  ;D

Maar dat is toch heerlijk; geen reclames, in HD (mits op BR of gedownload), met NL Subs ... en je kunt zo lang of kort kijken als je wilt.
Dat is wel anders als je een serie probeert te volgen op een Veronica of SBS6  ;)

Je neemt me de woorden uit mijn mond. Tegenwoordig is het bijna onmogelijk om 'live' een programma te volgen op TV.
Het lijkt meer op serie tussen de reclame, dan omgekeerd.
Heerlijk als je gewoon de 'netto' serie kan kijken, in één ruk door.
Die HD kwaliteit (meestal 720p) en surround geluid valt echt te pruimen vind ik  8)

Ronin79

Zo is dat.

Enkele keren kijk ik nog wel eens een CSI of een NCIS mee. Maar wat jij ook al aangaf; om de 10 minuten zo'n 7 a 8 minuten reclame.
Als je tegenwoordig een goede serie koopt of download, duren ze vaak een uur lang. Eerder had je altijd series van 35 minuten, en daar 15 stuks of meer van.
Nu heb je veel van een uur, en daar ongeveer 10 a 12 van (uitgezonderd Fringe en The Vampire Diaries, die hebben er meer). Kwaliteit boven kwantiteit.
Vind ik een goede zaak  ;)

Ziffix

Klopt  :P

Je merkt zo wanneer de kwantiteit de bovenhand neemt, dan herken je duidelijk de 'format' die men voor de serie hanteert.
Hoe beter de kwaliteit, hoe meer je afgeleid wordt van die vaste 'format'.

Gelukkig zijn wij als kijkers kritisch genoeg om puike series te omarmen en foute series links te laten liggen.
De stem van het publiek heet dat  :pompom:

Greetz

Roger Black

Gisteren S02S01 gekeken en ik vind het wel weer leuk. Wat is die Laura Vandervoort toch heerlijk  :)



Xstream

Laura is een leuk chicky idd.
Echter ben ik na 4 eps dacht ik in S2 afgehaakt met deze serie.

S1 was niet top, maar wel vermakelijk en met potentie.
S2 is echter dramatisch slecht vind ik. Echt zo kneuterig en kleinschalig. Lompe verhaallijnen, plots en emoties maakten de serie voor mij onkijkbaar. Ik heb zelden (nooit?) een serie tijdens een afl. uitgezet, maar bij deze is 't ze gelukt ;) De meest acteurs komen op mij ook niet geloofwaardig over. Gewoon matig acteerwerk, al helpen de settings en verhaallijnen e.d. dan ook niet. Tijd voor wat anders voor mij.
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

Ronin79

#33
@ Roger Black

Anna , die haar moeder speelt (Morena Baccarin ), ziet er ook niet verkeerd uit.
Als je haar op Google of YouTube opzoekt, blijkt het een hele aardige en charmante vrouw te wezen.
Maar Laura vanderVoort mag er inderdaad ook wezen  ;)

Xstream

Quote from: SillentWolf on May 11, 2011, 14:08:22
@ Roger Black

Anna , die haar moeder speelt (Morena Baccarin ), ziet er ook niet verkeerd uit.
Als je haar op Google of YouTube opzoekt, blijkt het een hele aardige en charmante vrouw te wezen.
Maar Laura vanderVoort mag er inderdaad ook wezen  ;)

Die vind ik idd nog lekkerder, maar dan wel zoals in FireFly ;) Dat kale koppie is dan toch zonde vind ik :D
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub