Heb je de iPad al ?

Started by J.A.F._Doorhof, May 29, 2010, 09:32:12

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Heb jij de iPad al ?

Ja
23 (20.5%)
Ga hem halen zodra hij hier uitkomt
18 (16.1%)
Zie ik wel als hij er is
24 (21.4%)
Nee, ik hoef hem niet!
47 (42%)

Total Members Voted: 112

danielo

Quote from: Erik on July 24, 2010, 20:12:18
Snap trouwens niet dat iedereen zoveel loopt te zeuren over het gewicht, hoe zwaar kan dat ding nou zijn. Op 538 noemden ze het gekscherend de gordon onder de gadgets. Neem een rugzak oid.

Ongeveer 700gram. Dat is niet veel aan de andere kant is het 5 a 6 keer zo veel als een iPhone. Het effect is dat je hem eigenlijk wel moet laten rusten op iets om lange tijd te werken. Het is dus even een paar dagen zoeken naar de standjes zeg maar :)

Ik vind de Apple-case niet super mooi maar merk wel dat die er handig is omdat je de iPad dan in meer standen kan gebruiken dit type ik nu op de bank.

Daniel
denon avp/poa, b&w 802d2 - htm2d, jvc x500, dvdo vp50pro, apple, rel.

J.A.F._Doorhof

Zelf verkopen we en gebruik ik zelf een griffin leren vouw ettui.
Werk super als bescherming en handig om even snel open te klappen. Geeft het nog meer het digitale boek idee.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

aMUSEd

Weet iemand waarom de ipad nog niet in de apple internet-store te koop staat?
De nieuwe mac mini stond er direct op.

reMC


Job

#129
Vind hem ook best zwaar als je er wat langer mee zit te werken. Maar te doen.
Heb zo'n Sena Folio zwart leren hoes gekocht. Erg chique, al zeg ik het zelf. En te duur, maar dat deed er gisteren even niet toe.

ajbeefde

Quote from: Job on July 25, 2010, 09:45:31
Erg chique, al zeg ik het zelf. En te duur, maar dat deed er gisteren even niet toe.


Beter duur dan niet te koop....  ;)
Denon AV Receiver AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE,KEF R5, Kef IQ10, Kef model 100, REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55C8PLA, Rega P3, Siltech, Supra, AQ Forest HDMI

danielo

Quote from: Job on July 25, 2010, 09:45:31
Vind hem ook best zwaar als je er wat langer mee zit te werken. Maar te doen.
Heb zo'n Sena Folio zwart leren hoes gekocht. Erg chique, al zeg ik het zelf. En te duur, maar dat deed er gisteren even niet toe.


Opzich mooi maar ik wil ook een ingebouwde stand/manier om hem in een kleine hoek (zeg 30graden te zetten).

Snap niet zo goed waarom iedereen vooral een hoge stand maakt (60 graden of meer) ipv een lage als :

http://images.textopus.nl/iPadPlanet/cdn/wp-content/uploads/2010/04/ipadcase2.jpeg

Dit is veel handiger bij typen, in de trein, liggend en zelfs op de bank want je kan je hand ertussen doen en hem makkelijker laten 'hangen' (sorry geen beter woord voor). Als ik hem naakt gebruik heb ik meer een opletten dat ik hem niet laat vallen gevoel.

Maar goed er zullen de komende maanden wel meer opties komen.

Daniel.
denon avp/poa, b&w 802d2 - htm2d, jvc x500, dvdo vp50pro, apple, rel.

Job

Quote from: danielo on July 25, 2010, 12:56:23
Opzich mooi maar ik wil ook een ingebouwde stand/manier om hem in een kleine hoek (zeg 30graden te zetten).
Goed punt. In alle stores zie ik die iPads op zo'n ronde ring uitgestald, ook precies om zo'n kleine hoek te maken.

peterrr

o.k na even spelen met zo`n ding heb ik er maar eentje besteld.. de 32gig editie.

Alleen wachten de verwachte leveringsdatum is 11-08. (dit jaar  :P)

( goh,.. grote ipod Pap)

grt Peterr
Primaluna Dialogue Two, Pro-ject 2Xperiance,Sonus Faber Cremona Auditors. RelT2

DUCky

Ik krijg net mijn Ipad 3g 64 GB binnen die als hoofdtaak heeft om de N810 als controler voor mijn Linn DS te vervangen. Meteen Chorus HD geinstalleerd. Letterlijk in een kwartiertje ben je muziek aan het luisteren. Eerste indruk is goed. Het wordt voor mij geen ebook, want de electronische inkt van mijn Kindle leest toch echt vele malen rustiger.

Eens kijken of ik wat filmpjes van mijn Ripnas naar de Ipad kan streamen.

Lennart
Lavardin IT, Linn Akurate DS, Offrande signatures, Lavardin CMR150 netkabel, 'Statement One' netkabel, Lavardin CLR83 interlink, JMR speakerkabel, Vibex reference power block

Mooiste geluid: uit de uitlaat van mijn Ducati M1000

bmateijsen

Als controller voor een DS is een Ipad echt gaaf.... Voor degene die dat eerst willen zien, wij hebben de Ipad liggen voor Linn DS en Meridian Sooloos.

Groet,

Bjorn