Tips voor verkoop Apple iMac 21,5"

Started by AnubisNefer, May 19, 2010, 19:31:14

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

HAL

#75
Quote from: Nosoforos on May 26, 2010, 15:24:19
Dat gaat je wel heel erg veel schijfruimte kosten, als je volledige rips bewaart. Ik zelf kijk altijd gewoon de 1080p MKV van de film, vind het een voordeel als er geen menu's te zien zijn, heb ik een hekel aan. Ondertiteling zit gewoon in de MKV en selecteer je binnen je player.

Ik bewaar ze niet. Maar ondanks het feit dat mkv's al heel mooi zijn is een ongecomprimeerde BDrip toch mooier. Ik vind een Mac heel mooi als mediaplayer maar voor dat geld moet hij wel BD's ondersteunen vind ik.

J.A.F._Doorhof

MyMovies ipv DVD profiler.
Omzetten van mails gaat redelijk makkelijk via een programma O2M.
Ik heb daar mijn outlook bestanden binnen een uurtje of 2 mee omgezet (wij bewaren ook alles)
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

fireman

Ben begonnen met een oude powerbook G4. Daar draaide ik iTunes op ( wat ook op de wondhoos PC kan overigens ) en ik was gelijk verkocht.

Ik op mijn windhoos proberen... krgggg, krggggg heel de tijd die harddisk aan het kraken. En onstabiel terwijl ik toch een redelijke PC heb.

Later overgestapt naar de iMac. Staat op mijn eettafel van 220 x 110 en voila...

Rete stabiel, al mijn kids zitten er op incl. moeders :)

Ik zou die 3 weken nog even verlengen.

Edit: 3.06 + 8GB, da's vet hoor!!
NAIM SN3 / NDX2 / Vifa vivace (model 2012) / REGA P3-24-TT-PSU / R1200GSA-LC '17

CineSmurf

Quote from: J.A.F._Doorhof on May 26, 2010, 18:16:23
MyMovies ipv DVD profiler.
Omzetten van mails gaat redelijk makkelijk via een programma O2M.
Ik heb daar mijn outlook bestanden binnen een uurtje of 2 mee omgezet (wij bewaren ook alles)

Thanks. Ik las net dat de nieuwe versie van Office voor de Mac een echte outlook client krijgt die ook PST's kan lezen. Ik denk dat ik daar nog even op wacht. MyMovies ga ik zoeken!
JVC RS50; Marantz AV7702mkII; 5x Emotiva upa1; Ziggo next PVR; Oppo UDP-203; Marantz UD5007; HD Dune 3.0; SVS 25-31PCi (custom tuned to 22Hz) subwoofer; Dali Suite 2.8, C 0.8 & 1.7 en (4 x) 0.7 aan het plafond.