Sanders dedicated stereoset.

Started by Xander32, May 17, 2010, 18:34:56

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

brt

Die bovenste is First Aid Kit toch? Die hoes daaronder heb ik wel eens gezien maar welke artiest is dat? 
Focal Sopra 1 | Line Magnetic 219IA | TEAC UD-701N | Isotek Aquarius Evo3

Vinyl_Fuchs

Quote from: brt on September 30, 2022, 21:43:52
Die bovenste is First Aid Kit toch? Die hoes daaronder heb ik wel eens gezien maar welke artiest is dat?
Beiden FAK. Mooie zusterband.
Main set: NAT Audio Plasma R (vv) en 2x Se1 mk2 (ev), Marantz ND8006, Sony SCD 555 ES, ASR Basis Exclusive x2 phonoversterker, Transrotor Massimo Nero TMD incl. 12 inch Reed 2G Macassar Ebony met Denon DL-A100, Klipsch La Scala (1998 met ALK mod.)

Xander32

https://youtu.be/cSqb8SOB3oI


"5 dump things audiophiles believe"  ::)

Heerlijk  😏
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Rob46

[ Accuphase E-280 ][ Auralic Altair G1.1 ][ Sonus Faber Minima Amator II ]

Tabcam

Quote from: Xander32 on October  1, 2022, 10:44:40
https://youtu.be/cSqb8SOB3oI


"5 dump things audiophiles believe"  ::)

Heerlijk  😏
Kwam die gisteren op youtube al tegen. Grappige rant alleen wordt het volgens mij iets te gemakkelijk weggezet. De Gouden Oortjes wordt volgens veroorzaakt dat je thuis verschillen beter kan horen dan in vreemde ruimtes waar men in onderzoeken wordt getest en dat je ook "went" aan je thuisgeluid. En DSP/EQ heeft wel degelijk vaak een positief effect, het haalt niet alle problemen weg.
Huiskamerset: PAP Sextet 15 PB, JBL Stage A130,  Arcam 550, Cambridge Audio Edge W, LG CX6LA,, BlueSound Node N130, NVidia Shield TV Pro
Zolderset: Usher Mini Dancer 2 DMD mk II, Anthem I225, Topping D30 Pro, BlueSound Node 2i

Hannibal_

Woonkamer: Rega Elicit MK3/Exon 3/Apollo 35th Anniversary Special Edition/P2+,
Mytek Liberty/Farad super 3, Totem Forest, Eversolo DMP-A6 Master Edition, Sonos Magna Connect
Eetkamer: B&O beocenter 8500+Sonos+RL 60.2.

mmuetst

Quote from: Xander32 on October  1, 2022, 10:44:40
https://youtu.be/cSqb8SOB3oI


"5 dump things audiophiles believe"  ::)

Heerlijk  😏
Zou Ron van New record day ruzie hebben met Danny van GR-Research  ;D
Die laatste is trouwens weer lekker bezig geweest met Klipsch mods.
Geniet van Audio, maar betaal met mate.

Xander32

... ach ja, ik denk dat bijna iedereen hier zich (in het verleden) wel bezig heeft gehouden met iets uit betreffende top 5. Bij velen komen er met de tijd nieuwe inzichten en maken vervolgens andere keuzes, weer anderen blijven er in geloven (en investeren). Prima toch: ::)  :thumbs-up:
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Xander32

#7733
Op mp voor een paar euro's , twee cd's van Teitur (singer-songwriter/ pop, tip in een ander draadje)




Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Xander32







... na jaren eindelijk toegevoegd aan m'n collectie 🎶

Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

twani


Xander32

Wat een heerlijke muziek en geluidskwaliteit 🎶, aanrader 👌🏻 Dankzij een tip van DofN op het spoor gekomen  :thumbs-up:


Quote from: Xander32 on October 18, 2022, 19:59:58
Op mp voor een paar euro's , twee cd's van Teitur (singer-songwriter/ pop, tip in een ander draadje)





Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Xander32

Gisteren werd ik bij herhaling verrast hoe goed Radio Paradise klinkt en hoeveel toffe muziek er voorbij komt 🎶

De set had ik vroegtijdig aangezet met RP via de Aries als bron, zodat deze lekker kon opwarmen, alvorens ik zou gaan luisteren naar m'n albums op de nas. Daar is het niet meer van gekomen. RP heeft er de gehele middag op gestaan. Zelfs hare maje was er blij mee 😅


https://radioparadise.com/home
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

JoWa

Grappig, ik lees je post terwijl ik hier ook RP op heb staan.
RP is zeker een aanrader.

Via de eigen app van RP lekker simpel te bedienen en direct keuze uit meerdere mixen.
Vaak de Main mix opstaan, zo nu en dan wisselen met de Rock mix.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
Intel NUC G10 - LMS / Qobuz - Luxman PD-291 - Marantz SA-KI Pearl - Sony UBP-X800M2 - Linn Akurate Katalyst DSM/3 - Dynaudio Focus 30XD - LG 75UN70706LD - Hifiman Ananda BT / B&O Beoplay HX

Xander32

De RP eigen app staat zelfs op mijn zakelijk toestel, voor de momenten dat ik kantoorgebonden werkzaamheden heb 👌🏻

Quote from: JoWa on November  6, 2022, 15:16:35
Grappig, ik lees je post terwijl ik hier ook RP op heb staan.
RP is zeker een aanrader.

Via de eigen app van RP lekker simpel te bedienen en direct keuze uit meerdere mixen.
Vaak de Main mix opstaan, zo nu en dan wisselen met de Rock mix.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

DofN

Ik luister regelmatig naar de mellow mix van Radio Paradise. Flink wat nummers en hele albums zijn inmiddels toegevoegd aan mijn bibliotheek.

Nu wordt bijvoorbeeld Sensitive Kind van JJ Cale gestreamd. Heerlijk op de zondag. Goed glas whisky erbij. Buiten regen en wind. Ideale zondagmiddag.
You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

Xander32

Levensgenieter 👌🏻

Quote from: DofN on November  6, 2022, 15:41:29
Ik luister regelmatig naar de mellow mix van Radio Paradise. Flink wat nummers en hele albums zijn inmiddels toegevoegd aan mijn bibliotheek.

Nu wordt bijvoorbeeld Sensitive Kind van JJ Cale gestreamd. Heerlijk op de zondag. Goed glas whisky erbij. Buiten regen en wind. Ideale zondagmiddag.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Richi

Quote from: Xander32 on November  6, 2022, 14:44:12
Gisteren werd ik bij herhaling verrast hoe goed Radio Paradise klinkt en hoeveel toffe muziek er voorbij komt 🎶

De set had ik vroegtijdig aangezet met RP via de Aries als bron, zodat deze lekker kon opwarmen, alvorens ik zou gaan luisteren naar m'n albums op de nas. Daar is het niet meer van gekomen. RP heeft er de gehele middag op gestaan. Zelfs hare maje was er blij mee 😅


https://radioparadise.com/home
Eigenlijk heb ik altijd de Mellow Mix op staan. Het wordt me tegenwoordig als snel te druk. Om de een of andere reden dacht ik dat de Main Mix een stuk drukker zou zijn qua muziek, maar dat valt eigenlijk wel mee (op dit moment althans). Dus de Main Mix ook maar eens toegevoegd aan de presets.

Dank voor de tip!

Groet,
Richard
Apple Mac Mini M1 • Roon • Tidal • Philips BDP-9700 • Naim Atom HE • LSA Warp One • Dynaudio Confidence C2 II • IsoAcoustics Gaia II • AudioQuest Hurricane / Niagara 1200 / Monsoon / Pegasus / William Tell ZERO • Grimm SQM • Focal Elegia / Elear • Cisco Meraki MS220-8P • Blue Jeans Cat 6a

Xander32

Het genre muziek maakt soms nog wel een verschil in de Main Mix; soms is er een reeks aan rock muziek. Maar in het algemeen is het afwisselend, zeer divers, maar bijna nooit heel druk.

Wat nog wel een verschil maakt; bij mijn weten is de Main Mix van een hogere kwaliteit dan de andere RP zenders.
Ik zal even kijken of ik dat ergens terug kan vinden 🙄


Quote from: Richi on November  6, 2022, 16:39:17
Eigenlijk heb ik altijd de Mellow Mix op staan. Het wordt me tegenwoordig als snel te druk. Om de een of andere reden dacht ik dat de Main Mix een stuk drukker zou zijn qua muziek, maar dat valt eigenlijk wel mee (op dit moment althans). Dus de Main Mix ook maar eens toegevoegd aan de presets.

Dank voor de tip!

Groet,
Richard
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Xander32

... de Aries geeft aan dat de Electronic, Mellow en Rock- mix 192 kbps zijn en de Main mix 320 kbps.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

DofN

#7745
Bij RP kan ik per genre tussen 4 streams kiezen:

FLAC, interactive, regular
AAC, 320, 128kbs

Ik kies voor mellow altijd interactive FLAC. Dan zegt mijn streamer bijv. 850k VBR, FLAC.
You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

Xander32

Staat RP dan als app op jouw streamer? Hoe werkt dat? Betreffende opties ben ik nog niet tegengekomen.

Quote from: DofN on November  6, 2022, 18:02:47
Bij RP kan ik per genre tussen 4 streams kiezen:

FLAC, interactive, regular
AAC, 320, 128kbs

Ik kies voor mellow altijd interactive FLAC. Dan zegt mijn streamer bijv. 850k VBR, FLAC.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

addesmo

Heb nog wel een tip.....Fip radio!

Faxe

Zowel via Roon als rechtstreeks via de Lyngdorf ontvang ik alle Radio Paradise kanalen in Flac 16-bit/44.1 kHz.
Lyngdorf TDAI 3400 | Linn LP 12 | Primare R35 | Paradigm Persona 3F | Synology DS920+ | Roonlabs | Rhein Z1 Plus | Degritter

Richi

Quote from: Faxe on November  6, 2022, 20:07:46
Zowel via Roon als rechtstreeks via de Lyngdorf ontvang ik alle Radio Paradise kanalen in Flac 16-bit/44.1 kHz.
Hier ook op de Naim Atom HE.
Apple Mac Mini M1 • Roon • Tidal • Philips BDP-9700 • Naim Atom HE • LSA Warp One • Dynaudio Confidence C2 II • IsoAcoustics Gaia II • AudioQuest Hurricane / Niagara 1200 / Monsoon / Pegasus / William Tell ZERO • Grimm SQM • Focal Elegia / Elear • Cisco Meraki MS220-8P • Blue Jeans Cat 6a