Sanders dedicated stereoset.

Started by Xander32, May 17, 2010, 18:34:56

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Hannibal_

Quote from: Xander32 on September  3, 2022, 11:14:23
Een oudje van Paolo Nutini





en een album van Cornelius, Point



Zal eens kijken of ik die kan vinden...
Kenmze niet...

Ceedeetjes?
Woonkamer: Rega Elicit MK3/Exon 3/Apollo 35th Anniversary Special Edition/P2+,
Mytek Liberty/Farad super 3, Totem Forest, Eversolo DMP-A6 Master Edition, Sonos Magna Connect
Eetkamer: B&O beocenter 8500+Sonos+RL 60.2.

Xander32

Cd's ja, en zojuist ook Sounds gesponsord, er een album van Passenger gekocht, een dubbelaar




Quote from: Hannibal_ on September  3, 2022, 12:52:37
Zal eens kijken of ik die kan vinden...
Kenmze niet...

Ceedeetjes?
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Hannibal_

Quote from: Xander32 on September  3, 2022, 15:11:32
Cd's ja, en zojuist ook Sounds gesponsord, er een album van Passenger gekocht, een dubbelaar



Lekker in aan het kopen!
;D
Woonkamer: Rega Elicit MK3/Exon 3/Apollo 35th Anniversary Special Edition/P2+,
Mytek Liberty/Farad super 3, Totem Forest, Eversolo DMP-A6 Master Edition, Sonos Magna Connect
Eetkamer: B&O beocenter 8500+Sonos+RL 60.2.

Xander32

#7653
... onder het muziek genieten 🎶 wat scrollen door diverse reviews/ tests en de brochure van de e-480.


http://pia-hifi.de/wp-content/uploads/e-480_gf.pdf


http://pia-hifi.de/wp-content/uploads/hifi_test_E-480_Accuphase_Stereo_3-19.pdf


http://pia-hifi.de/wp-content/uploads/hifi_test_E-480_Accuphase_Stereo_3-19.pdf


https://pia-hifi.de/wp-content/uploads/hifi_test_E-480_Accuphase-HMJ_03-2019.pdf

                               
                                                        ::)





Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Vinyl_Fuchs

Nu nog in het zwart verkrijgbaar zijn. Dan zou ik hem overwegen. ;D
Main set: NAT Audio Plasma R (vv) en 2x Se1 mk2 (ev), Marantz ND8006, Sony SCD 555 ES, ASR Basis Exclusive x2 phonoversterker, Transrotor Massimo Nero TMD incl. 12 inch Reed 2G Macassar Ebony met Denon DL-A100, Klipsch La Scala (1998 met ALK mod.)

Xander32

#7655



Voor €2,59 (excl. e-480) ben je helemaal 't mannetje 👌🏻


Quote from: Vinyl_Fuchs on September  9, 2022, 16:45:57
Nu nog in het zwart verkrijgbaar zijn. Dan zou ik hem overwegen. ;D
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Vinyl_Fuchs

Die suggestie heb je reeds eerder gedaan: nee dan wil ik ook Accuphase Black af fabriek.  ;)
Main set: NAT Audio Plasma R (vv) en 2x Se1 mk2 (ev), Marantz ND8006, Sony SCD 555 ES, ASR Basis Exclusive x2 phonoversterker, Transrotor Massimo Nero TMD incl. 12 inch Reed 2G Macassar Ebony met Denon DL-A100, Klipsch La Scala (1998 met ALK mod.)

Xander32

... achter 't deurtje van het tv dressoir oogt ie echt prachtig 👌🏻

Quote from: Vinyl_Fuchs on September  9, 2022, 17:02:57
Die suggestie heb je reeds eerder gedaan: nee dan wil ik ook Accuphase Black af fabriek.  ;)
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Vinyl_Fuchs

Quote from: Xander32 on September  9, 2022, 17:20:21
... achter 't deurtje van het tv dressoir oogt ie echt prachtig 👌🏻
Zoiets moois moet je niet verstoppen. Daarom heb ik ook niks achter dressoirdeurtjes (behoudens kristal servies en bierglazen)verstopt. Mijn vriendin is wat dat betreft (en natuurlijk ook in andere opzichten) een engel met engelengeduld.
Veel vrienden en kennissen van ons kijken vaak meewarig naar mijn audio-altaar in de woonkamer. En dan heb ik het nog niet over LP-kasten in onze slaapkamer. 
Dus: of teveel spullen of te klein behuisd. Ik houd op het laatste. ;)
Main set: NAT Audio Plasma R (vv) en 2x Se1 mk2 (ev), Marantz ND8006, Sony SCD 555 ES, ASR Basis Exclusive x2 phonoversterker, Transrotor Massimo Nero TMD incl. 12 inch Reed 2G Macassar Ebony met Denon DL-A100, Klipsch La Scala (1998 met ALK mod.)

Xander32

... in de kast staat het veilig en redelijk stofvrij. Beide een duidelijke pre voor mij. Ook is die (en de rest van de keten) aan het zicht onttrokken wanneer we niet thuis zijn. In dat opzicht is het jammer dat de Kensingtons niet helemaal stealth zijn  ;D

En ondanks dat ik de Accuphase steeds meer ben gaan waarderen als ontwerp, staat de verlichting incl. de wappers altijd uit, het scherm van de Aries evenzo.

Quote from: Vinyl_Fuchs on September  9, 2022, 18:05:20
Zoiets moois moet je niet verstoppen. Daarom heb ik ook niks achter dressoirdeurtjes (behoudens kristal servies en bierglazen)verstopt. Mijn vriendin is wat dat betreft (en natuurlijk ook in andere opzichten) een engel met engelengeduld.
Veel vrienden en kennissen van ons kijken vaak meewarig naar mijn audio-altaar in de woonkamer. En dan heb ik het nog niet over LP-kasten in onze slaapkamer. 
Dus: of teveel spullen of te klein behuisd. Ik houd op het laatste. ;)
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Vinyl_Fuchs

Zal wel de Calvinistische invloedsfeer en leeftijd zijn.  :devil:
Maar zonder gekheid: het ziet er bij jullie strak uit met deurtjes open of dicht.
Main set: NAT Audio Plasma R (vv) en 2x Se1 mk2 (ev), Marantz ND8006, Sony SCD 555 ES, ASR Basis Exclusive x2 phonoversterker, Transrotor Massimo Nero TMD incl. 12 inch Reed 2G Macassar Ebony met Denon DL-A100, Klipsch La Scala (1998 met ALK mod.)

DofN

#7661
Quote from: Xander32 on September  9, 2022, 16:30:43






Alleen al door de looks zal hij fantastisch klinken :)
You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

Xander32

... op een Marantz georiënteerd forum waar ik ooit actief was, vond men dat versterkers binnen een x bandbreedte allen identiek klonken. Of en in welke mate de looks dat klinken beïnvloedt, geen idee  :hehe:

Quote from: DofN on September  9, 2022, 22:38:48
Alleen al door de looks zal hij fantastisch klinken :)
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Vinyl_Fuchs

Quote from: Xander32 on September 11, 2022, 13:58:51
... op een Marantz georiënteerd forum waar ik ooit actief was, vond men dat versterkers binnen een x bandbreedte allen identiek klonken. Of en in welke mate de looks dat klinken beïnvloedt, geen idee  :hehe:
Hoho. Ik hoorde daar niet bij.  8)
Main set: NAT Audio Plasma R (vv) en 2x Se1 mk2 (ev), Marantz ND8006, Sony SCD 555 ES, ASR Basis Exclusive x2 phonoversterker, Transrotor Massimo Nero TMD incl. 12 inch Reed 2G Macassar Ebony met Denon DL-A100, Klipsch La Scala (1998 met ALK mod.)

JoWa

Quote from: Vinyl_Fuchs on September 11, 2022, 15:53:30
Hoho. Ik hoorde daar niet bij.  8)
#metoo [emoji16]


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
Intel NUC G10 - LMS / Qobuz - Luxman PD-291 - Marantz SA-KI Pearl - Sony UBP-X800M2 - Linn Akurate Katalyst DSM/3 - Dynaudio Focus 30XD - LG 75UN70706LD - Hifiman Ananda BT / B&O Beoplay HX

Xander32

😄

Ik evenmin, maar laat ik het voor jullie nuanceren; diegenen die er het hardst en vaakst schreeuwden, verkondigden de boodschap dat alle versterkers eender klinken.


Quote from: Vinyl_Fuchs on September 11, 2022, 15:53:30
Hoho. Ik hoorde daar niet bij.  8)

Quote from: JoWa on September 11, 2022, 20:07:47
#metoo [emoji16]


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

minplus

Mooi ding, die Accu. 8)
Ik snap niet dat mensen zoiets in zwart willen. Deze kleur is nu juist een van de kenmerkende dingen die ze qua uiterlijk bijzonder maken.
If nothing goes right, go left
If nothing's left, go right

Xander32

Eens, juist diens kleur is karakteristiek voor Accuphase.

Daarnaast ook de wappers, al is dat in mindere mate omdat er meerdere conculega's zijn die deze gimmick ook voeren.

Quote from: minplus on September 12, 2022, 19:00:58
Mooi ding, die Accu. 8)
Ik snap niet dat mensen zoiets in zwart willen. Deze kleur is nu juist een van de kenmerkende dingen die ze qua uiterlijk bijzonder maken.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

brt

Quote from: Xander32 on September 12, 2022, 19:50:43
Eens, juist diens kleur is karakteristiek voor Accuphase.

Daarnaast ook de wappers, al is dat in mindere mate omdat er meerdere conculega's zijn die deze gimmick ook voeren.

Zelf vind ik de Accuphase ook mooi om te zien, maar de champagne achtige kleur is wat minder mijn ding. Dan vind ik de Luxmans mooier. Maar ieder zijn ding!
Focal Sopra 1 | Line Magnetic LM219IA | TEAC UD-701N | Isotek Aquarius Evo | Mac Mini M2 | Roon

Xander32

Eigenlijk zeg je dan "ik hou wel van pindakaas, maar de smaak van pinda's is minder mijn ding, doe mij maar nutella".

😉

Quote from: brt on September 12, 2022, 20:39:38
Zelf vind ik de Accuphase ook mooi om te zien, maar de champagne achtige kleur is wat minder mijn ding. Dan vind ik de Luxmans mooier. Maar ieder zijn ding!
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Mediator

#7670
Eigenlijk interesseert het mij niets hoe een apparaat eruit ziet, het moet vooral klinken. En verder geldt als je maar lang blijft doen wat je doet dan wordt het vanzelf weer mode. Je zou kunnen zeggen dat Accuphase moeiteloos meekan in de vintage rage die al enige tijd gaande is en daarvoor zijn ze gewoon zichzelf gebleven.

brt

Quote from: Xander32 on September 12, 2022, 20:47:21
Eigenlijk zeg je dan "ik hou wel van pindakaas, maar de smaak van pinda's is minder mijn ding, doe mij maar nutella".

😉

Haha, niet helemaal hoor. Ik vind alles er mooi aan behalve de kleur. Een beetje oubollig (sorry). Pindakaas heeft ook verschillende kleuren ;)
Focal Sopra 1 | Line Magnetic LM219IA | TEAC UD-701N | Isotek Aquarius Evo | Mac Mini M2 | Roon

brt

Quote from: Mediator on September 12, 2022, 21:21:56
Je zou kunnen zeggen dat Accuphase moeiteloos meekan in de vintage rage die al enige tijd gaande is en daarvoor zijn ze gewoon zichzelf gebleven.

Dat is absoluut waar, vind het ook een mooi, tijdloos merk!
Focal Sopra 1 | Line Magnetic LM219IA | TEAC UD-701N | Isotek Aquarius Evo | Mac Mini M2 | Roon

Mediator

Quote from: brt on September 12, 2022, 21:48:06
Haha, niet helemaal hoor. Ik vind alles er mooi aan behalve de kleur. Een beetje oubollig (sorry). Pindakaas heeft ook verschillende kleuren ;)

En dan zie ik zojuist dat je zelf een niet zo 'dertien in een dozijn' versterker hebt van Line Magnetic  :colgate:

brt

Quote from: Mediator on September 12, 2022, 22:02:06
En dan zie ik zojuist dat je zelf een niet zo 'dertien in een dozijn' versterker hebt van Line Magnetic  :colgate:

Klopt! Maar wat wil je daarmee zeggen?
Focal Sopra 1 | Line Magnetic LM219IA | TEAC UD-701N | Isotek Aquarius Evo | Mac Mini M2 | Roon