Sanders dedicated stereoset.

Started by Xander32, May 17, 2010, 18:34:56

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Hannibal_

Je gaat toch niet....

Nee, toch?

Nee....
Woonkamer: Rega Elicit MK3/Exon 3/Apollo 35th Anniversary Special Edition/P2+,
Mytek Liberty/Farad super 3, Totem Forest, Eversolo DMP-A6 Master Edition, Sonos Magna Connect
Eetkamer: B&O beocenter 8500+Sonos+RL 60.2.

Xander32

 :nowink:

Ik hou het bij het origineel  ;)

Buiten dat, ik ben er content mee en heb momenteel mijn set ook gefinetuned op basis van de Kensingtons. Al ben ik er ook van overtuigd dat m'n bron en versterker evengoed matchen met andere speakers.


Quote from: Hannibal_ on May 20, 2022, 15:03:17
Je gaat toch niet....

Nee, toch?

Nee....
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Hannibal_

Quote from: Xander32 on May 20, 2022, 15:30:55
:nowink:

Ik hou het bij het origineel  ;)

Buiten dat, ik ben er content mee en heb momenteel mijn set ook gefinetuned op basis van de Kensingtons. Al ben ik er ook van overtuigd dat m'n bron en versterker evengoed matchen met andere speakers.

Pffffffttttt.... Gelukkig!

Ik was al bang dat er weer een tevreden luisteraar onrust ging krijgen.
En ik had je set nog niet gehoord
Woonkamer: Rega Elicit MK3/Exon 3/Apollo 35th Anniversary Special Edition/P2+,
Mytek Liberty/Farad super 3, Totem Forest, Eversolo DMP-A6 Master Edition, Sonos Magna Connect
Eetkamer: B&O beocenter 8500+Sonos+RL 60.2.

Xander32

Je krijgt de set in de huidige config echt nog wel te horen, die wijzigt niet zo snel meer  ;)

Quote from: Hannibal_ on May 20, 2022, 15:49:28
Pffffffttttt.... Gelukkig!

Ik was al bang dat er weer een tevreden luisteraar onrust ging krijgen.
En ik had je set nog niet gehoord
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Xander32

#7504
https://youtu.be/mQ6RXHPNJaw

Bewegende beelden van de nieuwe Fyne Audio lijn  ::)
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

twani


Xander32








+/- 30.000 pond per paartje ...



Quote from: Xander32 on May 20, 2022, 05:39:43
Je zou denken Tannoy Prestige, maar nee, het is een nieuwe lijn speakers van Fyne Audio. Nice 👌🏻




https://www.whathifi.com/news/fyne-vintage-speakers-promise-retro-looks-and-cutting-edge-technology
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Bertus69

Voor 30.000 Pond zou ik een hele nieuwe audioset met speakers kunnen uitzoeken  ;D
Marantz PM11s3 / BS Node 2 / Denon DCD 1500AE / Monitor Audio Gold GS20 / Synology DS216 2x 3TB

Dura

#7508
Quote from: Xander32 on May 20, 2022, 05:39:43
Je zou denken Tannoy Prestige, maar nee, het is een nieuwe lijn speakers van Fyne Audio. Nice 👌🏻

Interessant! Vooral die van 4000,-, ben benieuwd naar de luisterverslagen en de vergelijking met de Tannoy equivalenten.
Harbeth P3ESR, Powernode N330, LG G3 55' less is more.

Rowdy

Quote from: Xander32 on May 21, 2022, 13:46:41







+/- 30.000 pond per paartje ...
Mooi, de combinatie van Rega en Fyne Audio.

Hannibal_

Geinig inderdaad...
Hoop rega op die fine audio's inderdaad.

Vraag me wel af, met al dat rega geweld dat er staat, waar de buisjes voor gebruikt werden?
Is dat de pre, rega de eindversterkerking?

Woonkamer: Rega Elicit MK3/Exon 3/Apollo 35th Anniversary Special Edition/P2+,
Mytek Liberty/Farad super 3, Totem Forest, Eversolo DMP-A6 Master Edition, Sonos Magna Connect
Eetkamer: B&O beocenter 8500+Sonos+RL 60.2.

Pjotr27

Quote from: Hannibal_ on May 22, 2022, 05:34:15
Geinig inderdaad...
Hoop rega op die fine audio's inderdaad.

Vraag me wel af, met al dat rega geweld dat er staat, waar de buisjes voor gebruikt werden?
Is dat de pre, rega de eindversterkerking?

Vaak heeft dat te maken met een financiële bijdrage. Een andere fabrikant betaald een beetje mee aan de standkosten. Het is niet perse de beste combinatie...
Sansui Au-8500, Spring Audio 2a3 versterker, Pel luidsprekerkabels, Ocos kabels, Pel Interlinks, AudioMaat stekkerblok, Aurel Bryan field coil speakers, Spring Audio 1540 dac, M-Way netkabels, Ilusi Audio hoofdtelefoonversterker, Audio Technica ATH-W1000X hoofdtelefoon.

Hannibal_

Quote from: Pjotr27 on May 22, 2022, 09:35:46
Vaak heeft dat te maken met een financiële bijdrage. Een andere fabrikant betaald een beetje mee aan de standkosten. Het is niet perse de beste combinatie...

Lol....

Ik vroeg me vooral af of de buisjes als pre ingezet werden of als eindtrap.

Misschien stond het er wel voor de show en alleen mooi te wezen  ;D
Woonkamer: Rega Elicit MK3/Exon 3/Apollo 35th Anniversary Special Edition/P2+,
Mytek Liberty/Farad super 3, Totem Forest, Eversolo DMP-A6 Master Edition, Sonos Magna Connect
Eetkamer: B&O beocenter 8500+Sonos+RL 60.2.

addesmo

Die " buisjes" iseen Unison Research. Zou zo maar kunnen dat die dat Rega spul dehoek in speelt ;)

Vinyl_Fuchs

Een Unison Research Sinfonia 25th Anniversary geïntegreerde buizenversterker.
Main set: NAT Audio Plasma R (vv) en 2x Se1 mk2 (ev), Marantz ND8006, Sony SCD 555 ES, ASR Basis Exclusive x2 phonoversterker, Transrotor Massimo Nero TMD incl. 12 inch Reed 2G Macassar Ebony met Denon DL-A100, Klipsch La Scala (1998 met ALK mod.)

Hannibal_

Quote from: addesmo on May 22, 2022, 13:00:55
Die " buisjes" iseen Unison Research. Zou zo maar kunnen dat die dat Rega spul dehoek in speelt ;)

Zou kunnen...

Maar de vraag was of en hoe het samen speelde
Woonkamer: Rega Elicit MK3/Exon 3/Apollo 35th Anniversary Special Edition/P2+,
Mytek Liberty/Farad super 3, Totem Forest, Eversolo DMP-A6 Master Edition, Sonos Magna Connect
Eetkamer: B&O beocenter 8500+Sonos+RL 60.2.

Huub-13

Quote from: Vinyl_Fuchs on May 22, 2022, 14:19:16
Een Unison Research Sinfonia 25th Anniversary geïntegreerde buizenversterker.

Die heeft maar 4 KT88 eindbuizen (2 per kanaal).
Op de foto staat een Unison Research Performance (3 x KT88 per kanaal), hun top buizenversterker.
Denon DBP4010UD | Hifi Rose 250A | Lyngdorf TDAI-3400 | Magnepan 3.7i | Stax SR-009 + 006t buizenversterker

Vinyl_Fuchs

#7517
Je hebt volkomen gelijk. Alhoewel de Absolute 845 het absolute topmodel is. :)
Main set: NAT Audio Plasma R (vv) en 2x Se1 mk2 (ev), Marantz ND8006, Sony SCD 555 ES, ASR Basis Exclusive x2 phonoversterker, Transrotor Massimo Nero TMD incl. 12 inch Reed 2G Macassar Ebony met Denon DL-A100, Klipsch La Scala (1998 met ALK mod.)

Huub-13

Quote from: Vinyl_Fuchs on May 22, 2022, 22:31:03
Je hebt volkomen gelijk. Alhoewel de Absolute 845 het absolute topmodel is. :)

Die staat inderdaad nog één trapje hoger.   :inlove:
Denon DBP4010UD | Hifi Rose 250A | Lyngdorf TDAI-3400 | Magnepan 3.7i | Stax SR-009 + 006t buizenversterker

Xander32



Buiten een goede geluidskwaliteit 🎶 is de bediening van een streamer ook van belang. Auralic voert met enige regelmatige subtiele verbeteringen door middels software updates. Zij blijven zich voortdurend ontwikkelen. En ook hun producten die allang uit de verkooplijsten zijn verdwenen, worden nog steeds voorzien van updates. Zo hoort dat.

Er een fraai stukje hardware er neerzetten is één, dat betreft een gedegen basis, maar wanneer de aansturing ervan achter blijft is het eindresultaat navenant.

De update van de afgelopen week, maakt de bediening net weer een stukje vlotter, soepeler 👌🏻. Snappier zoals men dat pleegt te noemen.


Oersaai 🥱, maar ik ben nog steeds super tevreden met de set. Ongeacht of de content van een cd, internetradio of een cd ripp in flac afkomstig is, het is allemaal naar m'n smaak 🎶
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Hannibal_

Fijn!

Een hoop tevreden mensen op het forum (die ontevreden zijn over hun tevredenheid  ;D)

Bediening is inderdaad belangrijk voor een streamer.
Mooi dat het weer beter werkt.

Mijn highres streamertje laatst ook ge-update en lijkt wat stabieler op de chromecast verbinding.
Maar het de weg kwijt raken bij grote playlist is denk ik een feature, doet ie nog steeds
Woonkamer: Rega Elicit MK3/Exon 3/Apollo 35th Anniversary Special Edition/P2+,
Mytek Liberty/Farad super 3, Totem Forest, Eversolo DMP-A6 Master Edition, Sonos Magna Connect
Eetkamer: B&O beocenter 8500+Sonos+RL 60.2.

Xander32




... er valt prima te dealen met m'n tevredenheid hoor  ;) En er blijft meer geld over voor andere liefhebberijen.
Momenteel gaan er nog enkel euro's op aan cd's 🎶 Binnenkort maar eens omzien naar een nieuwe nas, maar dat kan eigenlijk ook nog wel ff wachten.

Tannoy doet het domweg erg lekker op Accuphase. Die combi kom je dan ook veelvuldig tegen op Tannoy dan wel Accuphase georiënteerde fora. En de combinatie van een  Auralic bron op Accuphase versterking (en dac) eveneens.


Quote from: Hannibal_ on July  9, 2022, 10:12:47
Fijn!

Een hoop tevreden mensen op het forum (die ontevreden zijn over hun tevredenheid  ;D)

Bediening is inderdaad belangrijk voor een streamer.
Mooi dat het weer beter werkt.

Mijn highres streamertje laatst ook ge-update en lijkt wat stabieler op de chromecast verbinding.
Maar het de weg kwijt raken bij grote playlist is denk ik een feature, doet ie nog steeds
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

AudioEnZo

Quote from: Xander32 on July  9, 2022, 09:34:55
Oersaai 🥱, maar ik ben nog steeds super tevreden met de set. Ongeacht of de content van een cd, internetradio of een cd ripp in flac afkomstig is, het is allemaal naar m'n smaak 🎶
Heerlijk toch die rust? Geniet ervan  :clapping:

Hannibal_

Quote from: Xander32 on July 10, 2022, 08:44:35



... er valt prima te dealen met m'n tevredenheid hoor  ;) En er blijft meer geld over voor andere liefhebberijen.
Momenteel gaan er nog enkel euro's op aan cd's 🎶 Binnenkort maar eens omzien naar een nieuwe nas, maar dat kan eigenlijk ook nog wel ff wachten.

Tannoy doet het domweg erg lekker op Accuphase. Die combi kom je dan ook veelvuldig tegen op Tannoy dan wel Accuphase georiënteerde fora. En de combinatie van een  Auralic bron op Accuphase versterking (en dac) eveneens.

Lekker.
Nee, was meer gericht op het "oersaai"...
Meer set draadjes hebben dat momenteel, tevreden spinnende audiofiele eigenaren.

Mooi toch inderdaad?
Zou wat zijn als na zorgvuldig spullen uitzoeken en beoordelen er nog steeds nooit een einde zou komen aan ontevredenheid of onrust.

En inderdaad fijn dat je in andere dingen kunt investeren
Woonkamer: Rega Elicit MK3/Exon 3/Apollo 35th Anniversary Special Edition/P2+,
Mytek Liberty/Farad super 3, Totem Forest, Eversolo DMP-A6 Master Edition, Sonos Magna Connect
Eetkamer: B&O beocenter 8500+Sonos+RL 60.2.

frank2

Heb er ook " last" van. Het is goed... klinkt goed...

Misschien ooit eens beginnen met een andere speakerkabel, maar is t nodig? Nee voorlopig niet ...
Stereo: EV: Plinius 103A/ VV-DAC: Auralic Altair G2.1/ SPEAKERS: Focal spectral 40th anniversary
Surround:Yamaha rv A4A /Usher 525 center / Usher X7-708 /Pioneer LX58 / LG C2 oled
kabel: LS: Stockfish ttc pro / johan interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: mono kristal met rodium connectoren