Sanders dedicated stereoset.

Started by Xander32, May 17, 2010, 18:34:56

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

JeroenGRT

Past mooi in jullie interieur!
Stereo: Naim SuperNait 2, Naim ND5XS2, Harbeth Monitor 30.1, MJ Acoustics Ref 100 MKII, Audiolab 8000CDE, Nvidia Shield TV, Sonos Play 1, Lehmann Black Cube Statement phono, Rega RP1
HT: Denon AVC-X3700H, Klipsch RP260F, Klipsch RP450C, Klipsch RP240S, Klipsch RP500 SA, Klipsch RP140SA, BenQ W2700 4K DLP, BK Monolith plus, Vero 4K+, LG UBK90 Ultra HD Blu-Ray Player, Apple TV 4K (2021)

Xander32

Quote from: maz on May 11, 2014, 23:07:08
Gelukkig heb ik geen vloerstaande anders zou ik balen.
De harbeths staan nu ook op costum marmer stands. Dus blijf bij de marmer ondergrond.
Beste ondergrond voor een snel en strak afzet van de conus..
... en het staat ook nog eens chique!


Quote from: Raymond187 on May 12, 2014, 09:04:44
Ik vind ze mooi staan hoor .. Klassiek  :thumbs-up:

Marantz en Tannoy samen is dus wel een goeie combi.
Dank :thumbs-up:, ik zal jouw reply ook even aan vriendinlief laten zien ;D.


Quote from: JeroenGRT on May 12, 2014, 11:05:50
Past mooi in jullie interieur!
Dat is ook mijn eigen bescheiden mening :).
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Xander32

Quote from: Xander32 on April 20, 2014, 11:51:05
... hoe moeilijk kan het zijn een mooi kleed te vinden, op maat, binnen een x-budget :sarcasm:.

Vanmiddag op de weg terug, van Nijmegen richting huis, even de afslag Beuningen gepakt om bij CarpetRight naar binnen te lopen. Daar heb ik wel wat geschikts gezien voor een redelijke prijs. Nu nog een x samen met hare maje terug ::)


Wordt vervolgd  8).
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Eddye

Geen designer koeievel dus?  ;D
Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

Peerless Monster

Quote from: Xander32 on May 10, 2014, 20:44:53
... deze had je nog tegoed, zijn echter met m`n smartphone geschoten, dus niet de allerbeste kwaliteit ;) ...

Jeetje wat een joekels! Maar echt heel mooi!
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

Xander32

Quote from: Eddye on May 16, 2014, 19:41:06
Geen designer koeievel dus?  ;D
... nope, vriendinlief is meer van de tijgerprints :-X.


Quote from: Peerless Monster on May 16, 2014, 20:21:48
Jeetje wat een joekels! Maar echt heel mooi!
Dank u, en dan te bedenken dat dit nog maar de baby Glennies betreffen  :omg:.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Eddye

Tijgerprint en joekels, dacht even op een ander soort forum te zitten   :ohmy:
Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

Actionhost

Marantz PM-15s2 Limited Edition/Marantz SA-15s2 Limited Edition/Monitor audio RX6 (wit hoogglans)/Acoustic Signature WOW met Ortofon 2M Blue/ Van den Hul 3T "The Rock"/Van den Hul CS122/ Wireworld Stratus 5

Sonos Connect met Magna Ultimo Mod/Externe DAC: Marantz SA-15s2 Limited Edition/Synology DS213

John Wx

Quote from: Xander32 on May 10, 2014, 20:44:53
... deze had je nog tegoed, zijn echter met m`n smartphone geschoten, dus niet de allerbeste kwaliteit ;) ...






















Rust zelf zonder dat ze aan staan  :thumbs-up:
Versterking: TEAC  /  Bron: Xiaomi tv box - Pro-Ject - PC
Luidsprekers: Chario  /  Kabels: Norstone / Oehlbach / Silent Wire / In-Akustik / Monster
Software: Spotify - YouTube Music - Internet
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

twani

Loopt de kamer achter de zitplek nog ver door?

Xander32

Quote from: twani on May 17, 2014, 15:15:55
Loopt de kamer achter de zitplek nog ver door?
... twee meter nog wat ...
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Peerless Monster

Quote from: Eddye on May 16, 2014, 21:17:51
Tijgerprint en joekels, dacht even op een ander soort forum te zitten   :ohmy:

Nee nee. Ik had het over speakers. Staat echt heel mooi vind ik.
Ben wel verliefd denk ik... ;D
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

Xander32

Quote from: Actionhost on May 17, 2014, 11:27:45
Mooie opstelling zo!
Dank. Ben er ook content mee :thumbs-up:.

Echter, wanneer er visite komt (huiskamer vol) dan schuif ik ze naar de achterwand. En dankzij de meubelglijders onder de marmeren platen, gaat dat zeer eenvoudig.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Xander32

Quote from: John Wx on May 17, 2014, 14:02:57
Rust zelf zonder dat ze aan staan  :thumbs-up:
Dank John; kan je eens een goed gesprek met mijn ega hebben, die ziet het toch ietwat anders ::).


Quote from: Peerless Monster on May 18, 2014, 13:43:23
Nee nee. Ik had het over speakers. Staat echt heel mooi vind ik.
Ben wel verliefd denk ik... ;D
Dank P. ; kan je eens een goed gesprek met mijn ega hebben, die ziet het toch ietwat anders ::).
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

rovinggecko

Had ik al gezegd dat ze er mooi bij staan zo?
Detecteer ik een beperkt enthousiasme bij de rest van het gezin?

Als ik foto 5 bekijk dan is er wel sprake van enige dominantie :)
HT: Linkwitz LX521.4 || Meridian G68, HD621 || sMS-200 SOtM & Singxer SU-1 || 13 x Hypex UCD180||  Scanspeak A4 monitor rears & center
Stereo: Linkwitz' Pluto's || RPI met Pi2 Design Tube Hat ||  Roon nuc streamer
Roving Gecko's Woonkamer

Xander32

Quote from: rovinggecko on May 19, 2014, 21:08:13
Had ik al gezegd dat ze er mooi bij staan zo?
Detecteer ik een beperkt enthousiasme bij de rest van het gezin?

Als ik foto 5 bekijk dan is er wel sprake van enige dominantie :)
... m'n vriendin is idd. wat minder gecharmeerd van de speakers. Die ziet het liefst een Bose setje ::). En dat begrijp ik, de Glennies zijn enigzins aanwezig in het interieur :). Desondanks gunt ze het mij, kan ze er mee (de Glennies) leven.


Die dominatie betreft compensatiegedrag ;).
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Xander32

#2191
Quote from: Xander32 on May 16, 2014, 19:35:49
Vanmiddag op de weg terug, van Nijmegen richting huis, even de afslag Beuningen gepakt om bij CarpetRight naar binnen te lopen. Daar heb ik wel wat geschikts gezien voor een redelijke prijs. Nu nog een x samen met hare maje terug ::)


Wordt vervolgd  8).
Vier kleurstalen liggen hier; vriendinlief heeft al een keuze gemaakt, ik sta op straat :(.









NOT.   :)


Eind deze week maar eens tot bestelling van een kleed over gaan.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

motorfret

Misschien een tip; Al bij de tapijthal in Cuijk geweest?  Daar heb je vaak hetzelfde,  maar dan zo'n 30 procent goedkoper.
equipment: just a bunch of stuff i like....

frank2

Carpet right is zeker geen goedkope firma al stunten ze wel zo, maar ze zijn wel goed aan de prijs. (niet echt goedkoop dus)
Voor zover ik het weet is alleen Ikea betaalbaar, maar daar is de collectie wollen kleden niet erg groot.
Stereo: EV: Plinius 103A/ VV-DAC: Auralic Altair G2.1/ SPEAKERS: Focal spectral 40th anniversary
Surround:Yamaha rv A4A /Usher 525 center / Usher X7-708 /Pioneer LX58 / LG C2 oled
kabel: LS: Stockfish ttc pro / johan interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: mono kristal met rodium connectoren

Xander32

Quote from: motorfret on May 21, 2014, 18:29:23
Misschien een tip; Al bij de tapijthal in Cuijk geweest?  Daar heb je vaak hetzelfde,  maar dan zo'n 30 procent goedkoper.
Dank voor de tip, allicht dat ik er komende vrijdag nog een kijkje neem. Echter vond ik het in Beuningen nog meevallen; het was al in de aanbieding van 69,- voor 34,- en nu tijdelijk daar ook nog 20% korting op ... Dan kom ik uiteindelijk op een nette prijs, incl. het maatwerk.


Quote from: frank2 on May 21, 2014, 18:59:24
Carpet right is zeker geen goedkope firma al stunten ze wel zo, maar ze zijn wel goed aan de prijs. (niet echt goedkoop dus)
Voor zover ik het weet is alleen Ikea betaalbaar, maar daar is de collectie wollen kleden niet erg groot.
Dank Frank, maar zie ook mijn bovenstaande reply. Voor wol ga ik sowieso niet; mij veel te prijzig.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

lynch1979

Quote from: Xander32 on May 21, 2014, 19:14:59


Dank Frank, maar zie ook mijn bovenstaande reply. Voor wol ga ik sowieso niet; mij veel te prijzig.

Wol schijnt wel het beste te zijn, ik heb er vast overheen gelezen maar wat is je budget?

Ik stuur je een pm welke ik heb liggen er zeer tevreden over ben.

Xander32

Quote from: lynch1979 on May 21, 2014, 20:18:05
Wol schijnt wel het beste te zijn, ik heb er vast overheen gelezen maar wat is je budget?

Ik stuur je een pm welke ik heb liggen er zeer tevreden over ben.
Dank voor het meedenken :thumbs-up:.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

lynch1979


Xander32

Quote from: Xander32 on May 21, 2014, 07:06:57
Vier kleurstalen liggen hier; vriendinlief heeft al een keuze gemaakt ...
Eind deze week maar eens tot bestelling van een kleed over gaan.

Done :).
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

lynch1979