Nieuwe tour Utrecht en Amersfoort eo 24 Augustus

Started by J.A.F._Doorhof, May 12, 2010, 18:04:28

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

J.A.F._Doorhof

Hieronder kunt u inschrijven voor de nieuwe tour Utrecht en omgeving.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

M:iNdO

(ONDER VOORBEHOUD) Hierbij wil ik mij opgeven voor de tour Utrecht en Amersfoort eo. Woonplaats is Utrecht (Het Zand). Het toestel is een Samsung LE-46A656 lcd televisie. Ik neem aan dat alle bronnen meegenomen worden bij de calibratie (Cisco interactieve tv settopbox, PS3, Apple MacMini en Xbox 360).

Samsung Neo QLED QE65QN95A | Jamo S808 subwoofer | Dali Ikon 1 mk1 fronts | Bluesound Powernode N330 | Xbox Series S | Nvidia Shield | Intel NUC D34010WYK | Amino Aria 610

J.A.F._Doorhof

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

M:iNdO

Samsung Neo QLED QE65QN95A | Jamo S808 subwoofer | Dali Ikon 1 mk1 fronts | Bluesound Powernode N330 | Xbox Series S | Nvidia Shield | Intel NUC D34010WYK | Amino Aria 610

J.A.F._Doorhof

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

M:iNdO

Samsung Neo QLED QE65QN95A | Jamo S808 subwoofer | Dali Ikon 1 mk1 fronts | Bluesound Powernode N330 | Xbox Series S | Nvidia Shield | Intel NUC D34010WYK | Amino Aria 610

J.A.F._Doorhof

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

M:iNdO

Samsung Neo QLED QE65QN95A | Jamo S808 subwoofer | Dali Ikon 1 mk1 fronts | Bluesound Powernode N330 | Xbox Series S | Nvidia Shield | Intel NUC D34010WYK | Amino Aria 610

J.A.F._Doorhof

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

M:iNdO

Weet ik maar is nogal onhandig/niet te doen met een 46 inch lcd tv + al mijn apparatuur (ps3, Apple MacMini etc.) in een klein autootje  :-\
Samsung Neo QLED QE65QN95A | Jamo S808 subwoofer | Dali Ikon 1 mk1 fronts | Bluesound Powernode N330 | Xbox Series S | Nvidia Shield | Intel NUC D34010WYK | Amino Aria 610

J.A.F._Doorhof

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

M:iNdO

Quote from: J.A.F._Doorhof on May 15, 2010, 16:05:26
Ze komen wel met 50" langs :D

Hmmm, ik ga het toch maar even onderzoeken. Misschien dat het toch wel gaat passen in mijn MINI  ::)
Scheelt trouwens ook qua kosten alleen het is een  :-X end rijden

Hier kom ik op denk ik wel op terug  :D
Samsung Neo QLED QE65QN95A | Jamo S808 subwoofer | Dali Ikon 1 mk1 fronts | Bluesound Powernode N330 | Xbox Series S | Nvidia Shield | Intel NUC D34010WYK | Amino Aria 610

J.A.F._Doorhof

Vanaf Utrecht is het een kippe-eindje :D
Trouwens het zijn dezelfde afstanden die ik rij :D
Vandaar dat het in Emmeloord goedkoper is.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

radavelaar

Graag wil ik mij opgeven voor de tour Utrecht en Amersfoort eo. Mijn woonplaats is Veenendaal en ik kijk naar een plasma van Panasonic de TX-P50V10E

Met de meest vriendelijke groet,

Richard


bart M

ik wil mij graag aanmelden. heb een pioneer krp500a.
ik woon in leidsche rijn, vleuten.

mvg

Bart

Andre van Rijn

Hallo,

Ik wil mij graag opgeven voor Amersfoort e.o. tour.

Mijn woonplaats is:

  • Bunschoten-Spakenburg

Te kalibreren spullen:

  • Pioneer KRP-600A Plasma televisie (15 maanden oud)
  • Pioneer BDP-LX91 Blu-Ray speler (8 maanden oud)
  • Pioneer  SC-LX82 Versterker (1 maand oud)
  • Sony PS-3 (+/- 3 jaren oud)

Vooraf zou ik graag een prijsopgave ontvangen.
Dank u wel.

Met vriendelijke groet,
Andre van Rijn


donaldk

Quote from: J.A.F._Doorhof on May 15, 2010, 16:05:26
Ze komen wel met 50" langs :D
Tja, met een busje gaat dat ook heel makkelijk, als je de doos maar hebt bewaard. Dan gaat een 85" ook nog vrij makkelijk, pas bij een 103" word het passen en meten en voor groter moet je naar een verhoogde bus of zo'n klein vrachtwagentje. Dan wordt een karretje of een heftruck wel aan te raden, want al dat glas weegt toch nog aardig wat.

Met z'n tweeen ging het crt-je van 56 kilo er ook heel gemakkelijk in vanmiddag.

donaldk

Quote from: M:iNdO on May 15, 2010, 19:15:24
Hmmm, ik ga het toch maar even onderzoeken. Misschien dat het toch wel gaat passen in mijn MINI  ::)
Scheelt trouwens ook qua kosten alleen het is een  :-X end rijden

Hier kom ik op denk ik wel op terug  :D

Je hebt dus niet de bestelversie van de klassieke mini ::).

In een gewone mini lijkt het me inderdaad nogal krap worden.

Gisteren reed er tijdens me avondwandelingetje een zo te zien oudere uitvoering van deze Mega Van me voorbij. http://www.garagevink.nl/mega_van.html

En ik zag net bij een bedrijf waar we voorbij reden de gele voorkant staan die verdomd veel op deze leek, blijkt dus ook een bromtruck (of een electrieke) te zijn. http://www.garagevink.nl/mega_chassis.html

Mini, maar veel laadruimte die je bij BMW nooit zult vinden.


J.A.F._Doorhof

Hi
De prijzen binnen de tours bedragen 225,00 inclusief btw.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Andree van Rijn

Quote from: J.A.F._Doorhof on July 12, 2010, 23:40:52
Hi
De prijzen binnen de tours bedragen 225,00 inclusief btw.

Ok, en dit is dan dus inclusief alle apparaten die gekalibreerd gaan worden, of
komt er een meerprijs bij wanneer meer dan 1 apparaat gekalibreerd word?

En op welke datum begint de tour en hoe weet je wanneer je aan de beurt bent enzo?

Andre van Rijn

Quote from: donaldk on July 12, 2010, 20:28:08
Tja, met een busje gaat dat ook heel makkelijk, als je de doos maar hebt bewaard. Dan gaat een 85" ook nog vrij makkelijk, pas bij een 103" word het passen en meten en voor groter moet je naar een verhoogde bus of zo'n klein vrachtwagentje. Dan wordt een karretje of een heftruck wel aan te raden, want al dat glas weegt toch nog aardig wat.

Met z'n tweeen ging het crt-je van 56 kilo er ook heel gemakkelijk in vanmiddag.

:blink: :wacko:

Ook al had ik 2 straten verder gewoond, dan nog zou ik er niet eens over
nadenken om mijn 60" van de muur te halen. Zelfs al heb ik een verlengde sprinter en 20 extra dozen.
Een 50" in een mini proppen lijkt me nu niet echt een advies dat gegeven moet worden.  :notify:

Nee hoor, kom maar gewoon naar mij toe met die spulletjes  :popcorn:

donaldk

Inderdaad, in een mini moet je zoiets zeker niet doen. De meeste 50" ers staan op de voet, dat scheelt al weer en sommige mensen willen nou eenmaal niet een half jaar wachten, maar ook geen dagtarief betalen, dus gaan ze crossen...

J.A.F._Doorhof

We rekenen voor een display.
Bronnen verschillen onderling voor de calibratie niet of nauwelijks.
Er kan sowieso alleen maar gecalibeerd worden als de bron een dvd/bd kan afspelen.
Bij flatpanels is dat gelukkig geen probleem en kan in veel gevallen gewoon de settings over gezet worden per input.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Andre van Rijn

Quote from: J.A.F._Doorhof on July 13, 2010, 08:21:12
We rekenen voor een display.
Bronnen verschillen onderling voor de calibratie niet of nauwelijks.
Er kan sowieso alleen maar gecalibeerd worden als de bron een dvd/bd kan afspelen.
Bij flatpanels is dat gelukkig geen probleem en kan in veel gevallen gewoon de settings over gezet worden per input.

Ok, wanneer zullen jullie denk je gaan beginnen met de tour?
In één van de eerste posts is gezegt dat er vanaf 3 personen begonnen gaat worden.
Als ik het zo door kijk dan zijn daar onderhand wel denk ik.

J.A.F._Doorhof

Op dit moment is het moeilijk plannen omdat het vakantie tijd is.
Ik ga wel vandaag een datum prikken maar zeker niet deze maand. (24 Augustus)
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 60 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Name:
Email:
Verification:
Please leave this box empty:
Type the letters shown in the picture
Listen to the letters / Request another image

Type the letters shown in the picture:
Wat is de hoofdstad van Nederland:
Onze vlag is blauw, wit en:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview