Forum support voor Tapatalk op mobiele telefoons?

Started by )p(, May 5, 2010, 13:28:25

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

angelo41

hier werkt tapatalk perfect.

Verstuurd vanaf mijn HD1917 met Tapatalk


HarrieA

Quote from: angelo41 on June  8, 2021, 10:52:25
hier werkt tapatalk perfect.

Verstuurd vanaf mijn HD1917 met Tapatalk

Betaal versie of de gratis?  Ik heb het idee dat het wel eens kan komen als er reklame in beeld komt.

mijkie

#127
Quote from: HarrieA on June  8, 2021, 10:42:35
Ik gebruik de tapatalk app (Iphone) op mijn telefoon om door het forum te gaan. Was ik tevreden over. Helaas de laatste weken steeds vaker problemen.

De app loopt vast. Ik kan misschien een minuutje kijken en dan is het over. De app opnieuw geinstalleerd maakt geen verschil. Meer met hetzelfde probleem?

Sinds een paar dagen is het vastlopen iedere keer.
Hier ook een iPhone en geen centje pijn

Alles vlekkeloos behalve dat foto's uploaden best wat tijd vraagt tegenwoordig

Bijna vergeten, ik gebruik de gratis versie
Focal Alpha 50 * Eversolo DMP-A6

angelo41

Quote from: HarrieA on June  8, 2021, 10:55:56
Betaal versie of de gratis?  Ik heb het idee dat het wel eens kan komen als er reklame in beeld komt.
Betalende.

Verstuurd vanaf mijn HD1917 met Tapatalk


HarrieA

iOS naar 14.6 ge-update, probleem opgelost.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

denoontje

#130
Steeds meer vastlopers van tapatalk en htforum op mijn iphone 7s. Iemand oplossing of goed alternatief?
Telefoon wordt ook heet en typen met vertraging. Ios 15.4.1.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

snicky

Kan het zijn dat je iPhone aan de volle kant zit? Dat kan problemen geven, zo niet.

Je kan een soft reset uitvoeren als je iPhone niet naar behoren werkt, apps vastloopt of je scherm bevriest. Je iPhone herstart dan en je verliest geen gegevens.


1. Druk de zijknop en de volume omlaag-knop ten minste 10 seconden in.

2. Het apparaat zal een zwart scherm weergeven, waarna het Apple logo zich toont.

Als deze volgorde en instructie juist wordt aangehouden zal het apparaat zich herstarten.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Marantz Cinema 40 / B&W M-1 / B&W ASW CDM

denoontje

Quote from: snicky on May  1, 2022, 10:15:00
Kan het zijn dat je iPhone aan de volle kant zit? Dat kan problemen geven, zo niet.

Je kan een soft reset uitvoeren als je iPhone niet naar behoren werkt, apps vastloopt of je scherm bevriest. Je iPhone herstart dan en je verliest geen gegevens.


1. Druk de zijknop en de volume omlaag-knop ten minste 10 seconden in.

2. Het apparaat zal een zwart scherm weergeven, waarna het Apple logo zich toont.

Als deze volgorde en instructie juist wordt aangehouden zal het apparaat zich herstarten.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

zal ik eens doen...zat al te drukken op homeknop en zijknop...(iPad reset way of working).

Hij zit wel vrij vol ook. Maar het lijkt erop dat sinds die enorme (bewegende) ads taptalk zelf ook idioot veel data verstuurd.

JoWa

Tapatalk Pro gebruiken, scheelt veel zooi.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
Intel NUC G10 - LMS / Qobuz - Luxman PD-291 - Marantz SA-KI Pearl - Sony UBP-X800M2 - Linn Akurate Katalyst DSM/3 - Dynaudio Focus 30XD - LG 75UN70706LD - Hifiman Ananda BT / B&O Beoplay HX

TopGun2010

Kan via Tapatalk het forum niet meer op, melding netwerkfout. Wat te doen?
HT: Yamaha - B&W - LG - Sony - Apple - Synology # Stereo: Denon - B&W - Samsung - Microsoft # PC/MAC: Teac - Audioengine - Sennheiser # Head-fi: Samsung - Sony

For those with an eye for the finer details, we salute you...

J.A.F._Doorhof

Even lezen ;)

Tapatalk zijn we nog mee bezig daar zit een fout in. Als iemand kan helpen graag.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

TopGun2010

HT: Yamaha - B&W - LG - Sony - Apple - Synology # Stereo: Denon - B&W - Samsung - Microsoft # PC/MAC: Teac - Audioengine - Sennheiser # Head-fi: Samsung - Sony

For those with an eye for the finer details, we salute you...

Hanky Panky

Kunnen we dan ook gelijk dat totaal overbodige 'verzonden vanaf mijn Weetikveel foon met tapatalk' uitzetten/verbieden. #forumvervuiling

Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

J.A.F._Doorhof

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

TopGun2010

Das gewoon de handtekening in Tapatalk, die kan iedereen zelf aanpassen
HT: Yamaha - B&W - LG - Sony - Apple - Synology # Stereo: Denon - B&W - Samsung - Microsoft # PC/MAC: Teac - Audioengine - Sennheiser # Head-fi: Samsung - Sony

For those with an eye for the finer details, we salute you...

GPO

Ok, dus Tapatalk werkt ook niet kom idd net achter. Gebruikt iedereen zo'n beetje dit niet op z'n telefoon? Ik wel, lijkt me dat dit snel opgelost moet worden?

En meer algemeen: had deze update niet in kleinere fases gekund? Frank, ik hoor je ook vaak zeggen "ik weet niet hoe dit of dat moet"... doe je deze update in je eentje? Wat was de reden van de update?
thuis : Epson EH-TW9300 | iVisions Cinema 4K ALR screen 136" | Samsung The Frame 2022 65" | Denon AVR-X7200WA | Denon DBT-1713UD | Dune BD Prime 3.0 | Klipsch RP-280F - Klipsch RP-450C - Klipsch RP-240S - Klipsch R-115SW | miniDSP 2x4 | QNAP TS-231P2 (2x4 TB) | VdHul/Profigold/Hama kabels | Xbox One | Google TV 4K

auto : Kenwood DDX4018DAB | Focal 165 AS

J.A.F._Doorhof

Je kan dit niet in kleine beetjes doen
Het is of ja of nee.

En nee was geen optie meer.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

jazzy

Heb even meegekeken en denk dat we weten hoe we Tapatalk kunnen fixen. Ben even afhankelijk van anderen om dat voor elkaar te krijgen maar is hopelijk snel weer in de lucht.
Woonkamer: Yamaha RX-V4A - B&W DM630 - B&W HTM62 - Canare 4S11 - Quad L-series 12" sub - Sony KD-65XF9005
Kantoor: Edifier S2000 Pro - Rega P3-24 - Pro-Ject Phono Box S2 - QED Reference Audio 40

TopGun2010

Zou fijn zijn! Werkt op tel wel het beste
HT: Yamaha - B&W - LG - Sony - Apple - Synology # Stereo: Denon - B&W - Samsung - Microsoft # PC/MAC: Teac - Audioengine - Sennheiser # Head-fi: Samsung - Sony

For those with an eye for the finer details, we salute you...

jazzy

Heb even advies gevraagd bij het SMF Support forum maar die zijn blijkbaar niet zo'n fan van Tapatalk. Volgende stap is support bij Tapatalk, daar nu mee bezig.
Woonkamer: Yamaha RX-V4A - B&W DM630 - B&W HTM62 - Canare 4S11 - Quad L-series 12" sub - Sony KD-65XF9005
Kantoor: Edifier S2000 Pro - Rega P3-24 - Pro-Ject Phono Box S2 - QED Reference Audio 40

Harry HT

Quote from: jazzy on January 25, 2023, 17:38:30Heb even advies gevraagd bij het SMF Support forum maar die zijn blijkbaar niet zo'n fan van Tapatalk. Volgende stap is support bij Tapatalk, daar nu mee bezig.
Alvast bedankt  !!

Gegroet,

Harry
De mooiste
HT & DVD links verzameld


Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

jazzy

Vrees dat ik de verwachtingen even moet temperen. Het probleem waar wij tegenaan lopen met de Tapatalk plug-in is al in November 2022 bij Tapatalk gemeld en nog niet opgelost. Inmiddels is er zelfs een nieuwere versie van de plug-in beschikbaar maar daarin is het probleem nog niet opgelost.

Ga er maar even van uit dat Tapatalk niet op korte termijn gaat werken. Weet dat het geen vervanger is, maar de gewone forumwebsite werkt nu op mobiel een stuk beter dan voorheen. De moeite waard om te proberen misschien.
Woonkamer: Yamaha RX-V4A - B&W DM630 - B&W HTM62 - Canare 4S11 - Quad L-series 12" sub - Sony KD-65XF9005
Kantoor: Edifier S2000 Pro - Rega P3-24 - Pro-Ject Phono Box S2 - QED Reference Audio 40

TopGun2010

Balen zeg! Vind de web app echt veel minder. Is er geen alternatief? Meeste mensen werken toch met Tapatalk?
HT: Yamaha - B&W - LG - Sony - Apple - Synology # Stereo: Denon - B&W - Samsung - Microsoft # PC/MAC: Teac - Audioengine - Sennheiser # Head-fi: Samsung - Sony

For those with an eye for the finer details, we salute you...

KillerbeeNL

Quote from: TopGun2010 on January 26, 2023, 17:23:56Balen zeg! Vind de web app echt veel minder. Is er geen alternatief? Meeste mensen werken toch met Tapatalk?

Ik werk inderdaad al heel lang met Tapatalk , posten afbeeldingen plaatsen en overzicht houden in de draadjes,  ik wil niet anders meer en als Tapatalk niet meer gaat werken dan is het forum voor mij klaar, onoverzichtelijk en en niet handig op een mobiel , je wilt niets anders meer als je eenmaal deze app gebruik.

Dus tot ziens of niet......
Tools: i1pro en Chromapure Professional -- Audio: JBL SB400 soundbar+SUB -- TV: LG 47PW4500 LED -- Game: PS3 en een Wii voor de jeugd ;-)

angelo41

Hier ook wel aan het balen eventjes,met dat tapatalk niet werkt.sederd tapatalk niet werkt,bijna niet meer op het forum geweest.