Forum support voor Tapatalk op mobiele telefoons?

Started by )p(, May 5, 2010, 13:28:25

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

KillerbeeNL

Nogmaals,  de betaalde versie Tapatalk Pro was vele malen overzichtelijker dan de nieuwe Tapatalk Free.

Als je op het www zoekt naar de gebruikerservaringen van de nieuwe versie klagen de gebruikers  steen en been.
Tools: i1pro en Chromapure Professional -- Audio: JBL SB400 soundbar+SUB -- TV: LG 47PW4500 LED -- Game: PS3 en een Wii voor de jeugd ;-)

LittleNinja

Quote from: KillerbeeNL on May 16, 2015, 08:52:10
Nogmaals,  de betaalde versie Tapatalk Pro was vele malen overzichtelijker dan de nieuwe Tapatalk Free.

Als je op het www zoekt naar de gebruikerservaringen van de nieuwe versie klagen de gebruikers  steen en been.


Ik zie geen pro versie op de iPad..
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

KillerbeeNL

Quote from: LittleNinja on May 16, 2015, 10:35:27
Ik zie geen pro versie op de iPad..

De Pro versie bestaat ook niet meer,  het is nu een Free version.

Als je wilt weten hoe de oude versie eruit ziet probeer dan de gratis XDA app welke EXACT hetzelfde is als de oude versie van Tapatalk

Tools: i1pro en Chromapure Professional -- Audio: JBL SB400 soundbar+SUB -- TV: LG 47PW4500 LED -- Game: PS3 en een Wii voor de jeugd ;-)

Rowdy

Waarom zie ik via Tapatalk niet altijd foto's in de topics, zoals b.v. in de marktsector?

Jeroen de Waal

Heb je voorbeelden van een specifiek topic en de desbetreffende pagina daar van?


Jeroen.


KillerbeeNL

Quote from: Rowdy on July 12, 2015, 06:57:00
Voorbeelden waar ik op de telefoon via Tapatalk geen foto's zie. Zie ze wel op de laptop.

met mijn mobiel en (oudere Pro versie) Tapatalk zie al deze foto's wel ?.
Tools: i1pro en Chromapure Professional -- Audio: JBL SB400 soundbar+SUB -- TV: LG 47PW4500 LED -- Game: PS3 en een Wii voor de jeugd ;-)

Rowdy

Ik heb Windows Phone en gebruik de nieuwe Tapatalk, dit is niet Tapatalk Classic.

jslaman

#108
Iemand een idee waarom de iOS versie van Tapatalk advertentie vrij is en de Android variant ramvol reclame staat? Is praktisch onleesbaar door alle troep die ertussen staat.

W.Otter

Quote from: jslaman on December 24, 2017, 19:59:06
Iemand een idee waarom de iOS versie van Tapatalk advertentie vrij is en de Android variant ramvol reclame staat? Is praktisch onleesbaar door alle troep die ertussen staat.
Inderdaad erg irritant

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

H B

Quote from: jslaman on December 24, 2017, 19:59:06
Iemand een idee waarom de iOS versie van Tapatalk advertentie vrij is en de Android variant ramvol reclame staat? Is praktisch onleesbaar door alle troep die ertussen staat.
Is de tapatalk versie voor IOS een betaalde versie? Zo ja dan snap ik wel waarom er geen reclame inzit je hebt al betaald, er is sinds kort voor android weer een pro versie die is zonder reclame en vanaf het moment dat die pro versie werd gepromoot is het aantal ads toegenomen in de gratis versie.

jslaman

Quote from: H B on December 24, 2017, 21:03:20
Is de tapatalk versie voor IOS een betaalde versie? Zo ja dan snap ik wel waarom er geen reclame inzit je hebt al betaald, er is sinds kort voor android weer een pro versie die is zonder reclame en vanaf het moment dat die pro versie werd gepromoot is het aantal ads toegenomen in de gratis versie.
Nee, ios versie is ook onbetaald. Staat ook wel reclame in, maar niet te vergelijken met de hoeveelheid in de Android app. Vind de ontwikkelaars rare keuzes maken, lees verschillende verhalen van gebruikers met een betaald account die opnieuw de knip hebben kunnen trekken bij het doorvoeren van updates aan de app.

Verstuurd vanaf mijn ZTE A2017G met Tapatalk


activ

Quote from: H B on December 24, 2017, 21:03:20
Is de tapatalk versie voor IOS een betaalde versie? Zo ja dan snap ik wel waarom er geen reclame inzit je hebt al betaald, er is sinds kort voor android weer een pro versie die is zonder reclame en vanaf het moment dat die pro versie werd gepromoot is het aantal ads toegenomen in de gratis versie.

Het is met IOS hetzelfde is nu een pro versie en de hoeveelheid reclame is toegenomen. Er lijkt ook een relatie te zijn met hoe lang je de app al hebt. Ik had hem op mijn iPhone al heel lang en nooit reclame, toen heb ik een keer mijn telefoon helemaal opnieuw geïnstalleerd en ik had direct reclame in de app.

Rusher

De laatste tijd gebeurt het vaak dat ik op een topic druk dat ik wil lezen en vervolgens een ander topic opent!?????? Meestal degene die er onder stond of zelfs daaronder!

Watskeburt?

Siddartha

Heb ik ook inderdaad.
Ook zie ik dan vaak de  topic dubbel staan...
Naim Uniti2 - Focal Electra 1027Be - Marantz TT15S2

RPO

Hier ook.
Teruggaan naar homepage van Tapatalk en HT Forum opnieuw openen lijkt te werken, maar was vroeger zeker geen issue.
Classé SSP-800 + CA-5300, B&W 804S & HTM3S ,PV1 en Kef Q1-tjes. Pioneer LX-6090, Dune HD Max, QNAP 469L.

denoontje

Same here op iphone


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Rusher

Quote from: denoontje on December  8, 2018, 11:10:02
Same here op iphone


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Yes, dat had ik er niet bij verteld: op mijn iPhone!

RPO

Classé SSP-800 + CA-5300, B&W 804S & HTM3S ,PV1 en Kef Q1-tjes. Pioneer LX-6090, Dune HD Max, QNAP 469L.

Trabuca

#119
Ik heb sinds een tijdje dat als ik Tapatalk open en een eerste unread topic open, ik daarna terug in de lijst met alle unread topics, een connection lost melding krijg. Ik krijg geen topics meer te zien, of hele oude, maar openen lukt niet. Uiteindelijk krijg ik een netwerk connection error, zowel op wifi als 4G, en ik heb op dat moment in andere apps gewoon een werkende verbinding.

Na contact met Tapatalk support kreeg ik deze melding:


QuoteThat forum does not have a working Tapatalk plugin running, hence causing the issue. We contacted the forum owner to update their plugin. Please report the same to your forum admin as requests from members are looked into more quickly. 


Chris

Tapatalk Support


Klopt dit en kunnen jullie hier naar kijken?

Android 9
Oneplus 5
Tapatalk versie 8.5.2. ( al eens opnieuw geïnstalleerd en cache gewist maar dit hielp niet)
Denon AVC-X3800h | NCore500mp | Kef R3, R2C | Sony 85X95L | JL Audio 12W6 DIY Sub

TopGun2010

Is er een alternatief voor Tapatalk? Waar je ook dit forum mee kunt bekijken
HT: Yamaha - B&W - LG - Sony - Apple - Synology # Stereo: Denon - B&W - Samsung - Microsoft # PC/MAC: Teac - Audioengine - Sennheiser # Head-fi: Samsung - Sony

For those with an eye for the finer details, we salute you...

J.A.F._Doorhof

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

TopGun2010

HT: Yamaha - B&W - LG - Sony - Apple - Synology # Stereo: Denon - B&W - Samsung - Microsoft # PC/MAC: Teac - Audioengine - Sennheiser # Head-fi: Samsung - Sony

For those with an eye for the finer details, we salute you...

J.A.F._Doorhof

Geen idee
Website werkt op mijn telefoon gewoon goed.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

HarrieA

Ik gebruik de tapatalk app (Iphone) op mijn telefoon om door het forum te gaan. Was ik tevreden over. Helaas de laatste weken steeds vaker problemen.

De app loopt vast. Ik kan misschien een minuutje kijken en dan is het over. De app opnieuw geinstalleerd maakt geen verschil. Meer met hetzelfde probleem?

Sinds een paar dagen is het vastlopen iedere keer.