Forum support voor Tapatalk op mobiele telefoons?

Started by )p(, May 5, 2010, 13:28:25

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Jeroen de Waal

Ter info:

Tapatalk update 0.9.14

Update note:

1. fix search may not work issue on android phone
2. fix pm character decode issue
3. add user avatar in pm message details page
4. add board status in fourm list
5. add user avatar and action for online user page
6. add API level 3 related functions support


Jeroen.

Jeroen de Waal

Tapatalk update 1.1.0

Notes:

1. add goto first unread support
2. add get thread by post support
3. add basic bbcode support for thread and PM (B,U,I,COLOR)
4. add user online status for PM part
5. add sticky topic unread status for topic view
6. add mark single forum as read support
7. fix user reply post view short content issue


Jeroen.

maxtrash

zou het wel willen proberen maar jammer genoeg is er geen gratis versie meer voor mijn android telefoon. Of mis ik iets?

Jeroen de Waal

Klopt inderdaad, de Android versie kost een paar euro.


Jeroen.

Ahoud

Ben een enthousiaste gebruiker geworden van Tapatalk (iPhone); werkt echt uit de kunst :thumbs-up:

Wat mij betreft een aanrader, en de (kleine) investering meer dan waard!

1969mach1

Sinds een paar dagen komen er bij mij geen berichten meer te staan onder de tab 'ongelezen'.
Meer mensen die hier last van hebben?

Rob

Jeroen de Waal

Gebruik zelf geen Tapatalk maar heb een wijziging aangebracht die mogelijk voor dit probleem kan zorgen.
Nieuwste Tapatalk versie is eind april geïnstalleerd.


Jeroen.

blueray

Ik krijg nog maar 4 ongelezen berichten te zien, ookal zijn het er meer. Ik heb mn account gewist en opnieuw aangemeld bij tapatalk maar dat werkt niet. Lijkt een probleempje dus ja. (tapatalk op ipod touch)
Revel m105/adi rme 2 dac/ncore iom amp/Nuc i3 Roon server

1969mach1

Het zal vast met de update te maken hebben.
Wel jammer want ik gebruikte tapatalk dagelijks voor dit forum.

Jeroen de Waal

Navraag gedaan bij Tapatalk.
Het is een "probleem" wat bekend is bij Tapa en waar aan gewerkt wordt.
Enigste oplossing is downgraden van de plugin. Dit ga ik echter niet doen, gezien dat veiligheidsrisico's met zich mee brengt.
Hopelijk wordt het snel opgelost!


Jeroen.

1969mach1


Softpower

Tot afgelopen vrijdag werkte taatalk perfect op zowel iphone als ipad. Nadat volgens mij het forum down is geweest heb ik problemen met tapatalk. oftwel sommige post zijn leeg terwijl ze op het forum zelf wel informatie bevatten. Is er ergens wat mis? of doe ik iets verkeerd?

Classe Audio CA-5100, CA-2200, SSP-800, CDP-300
B&W 805d (F), CMC (C), CM1 (R), PV1 (alles in wit)
Marantz UD7006, Rotel RC1070, Control4 HC300, Synology DS710+, DS207+, Axis 215PTZe
Audioquest Carbon/Chocolate (HDMI), King Cobra (XLR), Rocket 88 (LS, F/C), Type4 (LS R)
Pana 42VT30E

Jeroen de Waal

Heb een aanpassing gedaan.
Is het nu beter?


Jeroen.

Softpower

We gaan het proberen. De posts die niet goed over kwamen blijven leeg maar volgens mij komen er geen lege posts bij. Dat zou inhouden dat het opgelost is. Ik hou het in de gaten.

Dank voor de snelle actie...

Edit:typo's
Classe Audio CA-5100, CA-2200, SSP-800, CDP-300
B&W 805d (F), CMC (C), CM1 (R), PV1 (alles in wit)
Marantz UD7006, Rotel RC1070, Control4 HC300, Synology DS710+, DS207+, Axis 215PTZe
Audioquest Carbon/Chocolate (HDMI), King Cobra (XLR), Rocket 88 (LS, F/C), Type4 (LS R)
Pana 42VT30E

Softpower

Helaas heeft het niks opgelost. Heb ook verzoek bij tapatalk ingediend..

Bijgaande foto's laten zien wat ik zie.. Eerste is shot zonder info en als ik dan citaat neem van lege post staat in het citaat ineens de post..

Ik had dat ook met een pm.. Daar stond  1 regel tekst in maar er was meer. Nl toen ik repliede kwam in de reply de rest van de tekst..

Het lijkt wel of het misgaat met enters oid



Classe Audio CA-5100, CA-2200, SSP-800, CDP-300
B&W 805d (F), CMC (C), CM1 (R), PV1 (alles in wit)
Marantz UD7006, Rotel RC1070, Control4 HC300, Synology DS710+, DS207+, Axis 215PTZe
Audioquest Carbon/Chocolate (HDMI), King Cobra (XLR), Rocket 88 (LS, F/C), Type4 (LS R)
Pana 42VT30E

Softpower

Constateer nu dat het alleen op de ipad is en niet op de iphone... Grrr. En nog geen reactie van Tapatalk
Classe Audio CA-5100, CA-2200, SSP-800, CDP-300
B&W 805d (F), CMC (C), CM1 (R), PV1 (alles in wit)
Marantz UD7006, Rotel RC1070, Control4 HC300, Synology DS710+, DS207+, Axis 215PTZe
Audioquest Carbon/Chocolate (HDMI), King Cobra (XLR), Rocket 88 (LS, F/C), Type4 (LS R)
Pana 42VT30E

Softpower

Krijg net een melding dat er misschien voor t forum een nieuwe plugin is voor tapatalk. Draait het forum al met de laatste versie van de plugin? Wie weet zitten daar mijn problemen...
Classe Audio CA-5100, CA-2200, SSP-800, CDP-300
B&W 805d (F), CMC (C), CM1 (R), PV1 (alles in wit)
Marantz UD7006, Rotel RC1070, Control4 HC300, Synology DS710+, DS207+, Axis 215PTZe
Audioquest Carbon/Chocolate (HDMI), King Cobra (XLR), Rocket 88 (LS, F/C), Type4 (LS R)
Pana 42VT30E

Jeroen de Waal

Tapatalk update 1.2.0 --> 2.0.0 uitgevoerd.


Jeroen.

Softpower

Lijkt nu opgelost te zijn. Wel is het gedrag van de app op de laatste ongelezen anders. Nu laat ie alles laatste ongelezen zien waar ie eerst alleen deelgenomen liet zien. Volfebs mij nu geen last meer van schijnbaar lege posts!

Dank
Classe Audio CA-5100, CA-2200, SSP-800, CDP-300
B&W 805d (F), CMC (C), CM1 (R), PV1 (alles in wit)
Marantz UD7006, Rotel RC1070, Control4 HC300, Synology DS710+, DS207+, Axis 215PTZe
Audioquest Carbon/Chocolate (HDMI), King Cobra (XLR), Rocket 88 (LS, F/C), Type4 (LS R)
Pana 42VT30E

rexp

Quote from: Softpower on September 16, 2011, 18:36:07
Lijkt nu opgelost te zijn. Wel is het gedrag van de app op de laatste ongelezen anders. Nu laat ie alles laatste ongelezen zien waar ie eerst alleen deelgenomen liet zien.

Gelukkig is er wel een aparte tab voor de Participated topics. Jammer dat dat niet de default is.
Yamaha - Oppo - Focal - BK - Epson

LittleNinja

Mensen,

Toen de tapatalk app net uit was werd ik een tijd lang iedere keer geplaagd door een popup van deze app. Ik wil die app namelijk niet gebruiken.

Nu is het een tijdje stil geweest, maar nu is het weer zo ver.. Iedere freaking scheet die ik laat hier op het forum wordt vooraf gegaan door dezelfde uitermate irritante melding dat er een app voor bestaat!! Hoe kan ik dit uitzetten????
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

Ejorne

Quote from: )p( on May  5, 2010, 13:28:25
De mobiele app zelf is in een gratis en een pro versie verkrijgbaar.

Is er nog steeds een free versie beschikbaar? Ik kan alleen een betaalde versie vinden en zou toch eerst eens even willen testen of ik het wel wil gaan gebruiken.
Gewoon via de browser gaat het forummen ook goed en de speaciale apps die sommige fora zelf aanbieden vind ik niet direct een verbetering. Op zich navigeert het wel makkelijk zo'n app maar ik vind het lastige dat je de browser moet verlaten en een aparte app moet openen om 'verder' te gaan...

johan d

Ik heb tapatalk aangekocht voor op de android phone.
Ik heb oa dit forum account erin gezet. ik kan nu alle topics bekijken, maar vind niet waar ik via tapatalk nieuwe topics kan opstarten.
Weet iemand hoe?

donron

Als je in de linker navigatiekolom naar forums gaat, en het betreffende subforum selecteert, krijg je rechts bovenin een knop met 3 puntjes.

johan d

#49
nergens te bespeuren?