Forum support voor Tapatalk op mobiele telefoons?

Started by )p(, May 5, 2010, 13:28:25

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

VlisChris

Daarnaast heeft dit niets met tapatalk te maken mannen ;)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Jeroen de Waal

Tapatalk geupdate.
Mogelijk werkte het even niet ;-)


Jeroen.

VlisChris

Ik krijg wel een enorm grote mededeling in beeld op mijn telefoon dat er ook een tapatalk app is.
Geen idee of die steeds terugkomt maar die is wel een beetje erg groot in beeld ;)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Jeroen de Waal

Zou je nu geen last meer van moeten hebben.


Jeroen.

Rusher

Weet iemand wat het rode uitroepteken betekent bij Instellingen van de Tapatalk app? Ik kan maar niet ontdekken wat ik verkeerd heb staan of moet aanpassen of updaten?

Alvast bedankt voor jullie inzicht!

Jeroen de Waal

Quote from: Rusher on May 14, 2014, 13:02:07
Weet iemand wat het rode uitroepteken betekent bij Instellingen van de Tapatalk app? Ik kan maar niet ontdekken wat ik verkeerd heb staan of moet aanpassen of updaten?

Alvast bedankt voor jullie inzicht!

Is bij settings je Tapatalk ID in het rood?
Zo ja dan moet je je ID nog activeren/bevestigen.


Jeroen.

Rusher

Zo, das een snelle reactie! Bedankt.

Mijn ID is niet rood. Als ik me goed herinneren heb ik mijn ID inderdaad eens moeten bevestigen, en gedaan.

Jeroen de Waal

Mogelijk een andere setting die rood wordt aangegeven?


Jeroen.

Rusher

Voor de zekerheid heb ik uit- en weer ingelogd op de Tapatalk App. Nu is het rode uitroepteken verdwenen.

Bedankt voor je hulp

Jeroen de Waal


Rusher

#85
Ben ik weer....

In het menu van Tapatalk op de iPhone staat "Deelgenomen". Ik merk dat de nieuwste berichten niet allemaal bovenaan staan; de meeste wel, maar sommigen zie ik pas als ik naar beneden scroll, vervolgens Tapatalk meer berichten ophaalt dan die hij aanvankelijk liet zien....

Ofwel de meeste nieuwe berichten staan bovenaan en andere nieuwe berichten ergens tussen de oude berichten.....

Hoe kan ik dit voorkomen?

Rusher


VTEC_genieter

#87
Dat heb ik ook op m'n Android telefoon.
De nieuwste Tapatalk versie die ik nu gebruik, is op m'n telefoon en op m'n iPad niet echt overzichtelijk.
Slechtste versie ooit!
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

Rusher

Thanks! Ligt dus aan Tapatalk en niet aan mijn instellingen!?

VTEC_genieter

Zojuist hebben ze weer een nieuwe versie/update uitgebracht, omdat ze bij de vorige versie kritiek van de gebruikers kregen [emoji6]
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

mijkie

Focal Alpha 50 * Eversolo DMP-A6

snicky

De vorige versie was inderdaad ruk! Deze is weer fijn :-)
Marantz Cinema 40 / B&W M-1 / B&W ASW CDM

KillerbeeNL

de laatste is weer beter en mooier maar 3 versies terug is veeeeeel prettiger en sneller om mee te werken.

Gelukkig heb ik Android en Titanium Backup.

De oudere versie staat er weer op 😆
Tools: i1pro en Chromapure Professional -- Audio: JBL SB400 soundbar+SUB -- TV: LG 47PW4500 LED -- Game: PS3 en een Wii voor de jeugd ;-)

VTEC_genieter

Inderdaad, 3 versies terug hoefde je niet via de zijkant te navigeren.
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

KillerbeeNL

#94
Quote from: VTEC_genieter on February  1, 2015, 17:10:29
Inderdaad, 3 versies terug hoefde je niet via de zijkant te navigeren.

Less is more ;)
Tools: i1pro en Chromapure Professional -- Audio: JBL SB400 soundbar+SUB -- TV: LG 47PW4500 LED -- Game: PS3 en een Wii voor de jeugd ;-)

VTEC_genieter

Opmerking:

De laatste 2 versies vertonen bij mij (iPad) een bug.
Soms worden woorden niet weergegeven terwijl ik zeker weet dat die woorden in de comments staan. (Op de webweergave/HTML zijn die woorden wel te zien)
Afgebroken zinnen zijn het in de Tapatalk app.

Hebben jullie het ook?
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

mijkie

Focal Alpha 50 * Eversolo DMP-A6

Raphie

Is een tapatalk ios8 probleem, geheugen loopt vol en TT laat dan steken vallen totdat die eruit klapt.
Heb dit probleem trouwens alleen op het htforum, niet op andere tt fora
JBL PRX Power!

advr

Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

LittleNinja

#99
Ik vind het echt een eerste klas ruk app! Wat een gedoe..
De enige reden dat ik het gebruik is om soms een foto te posten vanaf de iPhone of iPad. Zoeken lukt niet, naar het hoofdmenu doe je via een topic, ongelezen reacties begrijp ik nog steeds niet... R*U*K

Zo dat moest er een keer uit..
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"