Forum support voor Tapatalk op mobiele telefoons?

Started by )p(, May 5, 2010, 13:28:25

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

)p(

Voor de meeste mobiele telefoons is er een Tapatalk app die het lezen van fora een stuk overzichtelijker maakt dan via de browser. Ik zou graag zien dat het htforum deze software ook gaat ondersteunen. Voor het forum is dat gratis. De mobiele app zelf is in een gratis en een pro versie verkrijgbaar.

Zie:
http://www.tapatalk.com/

Plugin voor het forum:
http://www.tapatalk.com/en/plugin


peter

Jeroen de Waal

Beste Peter,

Bedankt voor de tip. We gaan het overleggen in de groep.


Jeroen.

Jeroen de Waal

Ter info. Er is nog geen beslissing genomen, mijn excuses.


Jeroen.

Audiofiel

Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

)p(

Quote from: Jeroen de Waal on June 24, 2010, 12:10:53
Ter info. Er is nog geen beslissing genomen, mijn excuses.


Jeroen.

Dank je voor de update...en ik ben ook nog steeds voor  :-*

Durk

HT-set : Integra- Chord- Sonus Faber - Nordost
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=68749

Jeroen de Waal

Plugin voor Tapatalk is geïmplementeerd en geverifieerd door Tapatalk.

Kan het zelf niet op mijn telefoon testen helaas (SE Satio), dus hoor graag de bevindingen of het juist werkt!
HTForum staat bij de Tapatalk Directory onder Entertainment --> Audio Visual


Jeroen.

Valkyrie

Projectie: JVC DLA-NZ7 | Elite Screens EZframe 2.35:1 CineWhite 125"
Versterking: Arcam AV860 | Arcam P1000 | Arcam P429 Bronnen: Panasonic UB9004 | Lumin D2 | Apple TV 4K
Speakers: KEF Reference 203 | KEF Reference 204c | KEF Reference 201 | KEF KHT2001.3 Subwoofer: Velodyne DD-15
Audiorack: Finite Elemente Pagode Signature SG06 | Spectral CL1550 Kabels/stroom: Gigawatt | Furutech | Inakustik | Monster

Jeroen de Waal


Ro

Classe SSP-800 + CA-5300, Phonar, Velodyne DD15, Dune D1, Humax 5050c, Sony KLD55HX920

Ghosty J

Super weer goed werk van je! :D
Quote from: Jeroen de Waal on June 24, 2010, 16:57:49
Plugin voor Tapatalk is geïmplementeerd en geverifieerd door Tapatalk.

Kan het zelf niet op mijn telefoon testen helaas (SE Satio), dus hoor graag de bevindingen of het juist werkt!
HTForum staat bij de Tapatalk Directory onder Entertainment --> Audio Visual


Jeroen.
Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase

squeek

Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |

ajbeefde

Denon AV Receiver AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE,KEF R5, Kef IQ10, Kef model 100, REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55C8PLA, Rega P3, Siltech, Supra, AQ Forest HDMI

hifiman


)p(


Jeroen de Waal

Je verzoek is uitgekomen )p(  ;)
Iedereen die ervan gebruik wenst te maken veel plezier ermee!


Jeroen.

Durk

HT-set : Integra- Chord- Sonus Faber - Nordost
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=68749

SpeedyAndré

Beetje lastig op mijn SE Satio is dat ik elke keer als ik htforum open (favoriet) eerst een Tapatalk voormelding weg moet klikken  :-\
Aangezien Tapatalk niet werkt op de Satio (S60V5) krijg ik die melding liever niet.
Is dat ergens in te stellen  :dontgetit:
Binnenkort heb ik een X10 dus dan zal dit probleem niet meer spelen denk ik.

André  8)
Northstar Extremo Monster Sigma 2K Xtc + NBS powercords Sphinx PJ8 Straightwire Virtuoso 2x Aragon Palladium Infinity Renaissance 90 Soundaware D100
Onkyo Tx-RZ3100, Panasonic DMR-UBS80, Oppo Udp203 + Bdp83, Shield 4K, Toshiba HD-XE1 PS3, PS4 Pro, Infinity Kappa center B, 4x Kappa Video II, 4x Oreus (height), SVS PB12ISD, Sony Vpl-VW550ES,  Harmony Elite + Companion, TX-P42U10E, LG UJ620V, VU+ Uno 4K SE, Zidoo Z9S+UHD3000, 50TB in DS1515+
2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, Atlantic Ex V3 wpboiler 200l+coil Panasonic MDC07H3E5 warmtepomp

Jeroen de Waal

Ik gebruik op de SE Satio de Opera browser en heb geen last van deze melding.


Jeroen.

SpeedyAndré

Vandaag kreeg ik de melding niet (standaard browser), misschien zit er een tellertje op of een cookie die nu goed werkt?
Het lijkt voorbij te zijn iig :)

André  8)
Northstar Extremo Monster Sigma 2K Xtc + NBS powercords Sphinx PJ8 Straightwire Virtuoso 2x Aragon Palladium Infinity Renaissance 90 Soundaware D100
Onkyo Tx-RZ3100, Panasonic DMR-UBS80, Oppo Udp203 + Bdp83, Shield 4K, Toshiba HD-XE1 PS3, PS4 Pro, Infinity Kappa center B, 4x Kappa Video II, 4x Oreus (height), SVS PB12ISD, Sony Vpl-VW550ES,  Harmony Elite + Companion, TX-P42U10E, LG UJ620V, VU+ Uno 4K SE, Zidoo Z9S+UHD3000, 50TB in DS1515+
2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, Atlantic Ex V3 wpboiler 200l+coil Panasonic MDC07H3E5 warmtepomp

phmeijer

Ik zie dat links achter foto's niet werken, je krijgt dan de hyperlink in tekst te zien en kunt niet doorklikken; is dit een instelling of kan dit gewoon niet in Tapatalk?
www.hifisupply.nl: Amphony, Audio Selection, AudioQuest, Canare, The Chord Company, Dodocus, Fisch, Furutech, Goldkabel, HS Cable, Hidiamond, HiFi-TUNiNG, Inakustik, Kemp, SolidTech, Soundcare, Valhalla Technology, ViaBlue, WBT

maxtrash

ik heb nu een desire (android) en tapatalk geinstalleerd. Het is zeker een stuk sneller als benaderen via een browser. Ik zie wel twee minpunten:
- gebruik via de laptop altijd de optie "toon reacties op jouw berichten". Ik vermoed dat dat in Tapatalk overeenkomt met latest / Participated. Nu werkt deze optie echter niet. Alleen unread en all lijken te werken (al doen ze op het eerste gezicht hetzelfde).

- daarnaast kan ik niet zoeken (hardbutton doet niets). 

Zijn dit problemen van tapatalk of van hoe het forum geconfigureerd is?

Jeroen de Waal

Tapatalk zorgt met een eigen plugin ervoor dat in dit geval htforum leesbaarder wordt voor mobiele apparaten.
De beperking kan dan alleen maar komen doordat de plugin van tapatalk de conversie van onze forumlay-out niet goed kan verwerken.


Jeroen.

s.t.

Werkt echt super op een mobiel. Android Froyo versie. Thanks!

Richi

Gebruik het hier ook op de iPod, maar geef nog steeds de voorkeur aan de web versie
Apple Mac Mini M1 • Roon • Tidal • Philips BDP-9700 • Naim Atom HE • LSA Warp One • Dynaudio Confidence C2 II • IsoAcoustics Gaia II • AudioQuest Hurricane / Niagara 1200 / Monsoon / Pegasus XLR / William Tell ZERO • Focal Elegia / Elear • Cisco Meraki MS220-8P • Blue Jeans Cat 6a