Sig ledje op behringer ep1500 PA

Started by mark1978, April 24, 2010, 09:15:45

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

mark1978

Hoi,

Onkyo tx-sr707 aangesloten op PA versterker Behringer ep1500. Nu brand het Sig lampje de hele tijd van de PA versterker. Dit zou duiden op een te zwak signaal van de onkyo. Wat kan ik hieraan doen?

mvg

Mark1978

Dirk

kan je de signaaluitgangen (het "level" dus) niet afzonderlijk regelen voor de pre-out uitgangen van de Onkyo ?
in dat geval is het toch enkel maar een kwestie van die output(s) te verhogen in je instellingen...zou ik denken.
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

mark1978

ja de subuitganglevel van de onkyo staat maximaal nou.
specs:
-subwoofer kabel enkelpolig 10 meter
-splitter naar de 2 ingangen van de behringer.

Dirk

Quote from: mark1978 on April 24, 2010, 09:15:45

Nu brand het Sig lampje de hele tijd van de PA versterker. Dit zou duiden op een te zwak signaal van de onkyo.

Ik volg niet helemaal, dat signaallampje geeft volgens mij toch gewoon aan dàt er een signaal aanwezig is, niet dat het te laag is ?
volgens mij is er dus helemaal geen probleem, althans niet wat je signaal betreft dat te laag zou zijn.
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

mark1978

ok, ja dan werkt het allemaal goed. thx