robots blu ray

Started by squeek, April 21, 2010, 20:09:18

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

squeek

gisteren zag ik de bd staan van de animatiefilm robots, vond hem echt wel leuk dus ik dacht ik neem hem mee. op de hoes staat er duidelijk dts~hd master audio maar nu blijkt dat het een gewone dts track is. ik heb elke audio track beluisterd en de bitrate opgevraagd tijdens het spelen en er is geen dts hd track te bespeuren op die disc. niet om verwend over te komen maar ik ben gaan kijken naar de bitrate omdat ik het gevoel had dat het geluid niet zo sprankelend was als bij de meeste films.

nu ja, ik vindt dit wel behoorlijk rip off. je betaalt voor hd beeld EN geluid volgens de hoes, maar je krijgt half hd en half dvd in mijn ogen.

klagen bij 20th century fox zal ook niet veel uitmaken vermoed ik en wat ongelooflijk knullig dat er nu nog een film wordt uitgebracht zonder hd audiotrack. blu ray bestaat nu toch al lang genoeg zou je denken om dergelijke treatment te moeten krijgen.

greetz
Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |