Probleem met Netflix op Apple TV

Started by jasjenl, June 2, 2021, 14:33:43

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

jasjenl

Sinds gisteren heb ik een probleem met Netflix op mijn Apple TV (4e gen): de app start wel op, ik kan een profiel kiezen, maar vervolgens wordt er geen enkele titel ingeladen en blijf je op alle pagina's alleen meer lege grijze vakjes zien. Wat ik al gedaan heb en wat allemaal niet heeft geholpen:
- uitloggen in de app en opnieuw inloggen
- de Netflix app opnieuw installeren
- de Apple TV opnieuw starten
- andere apps gecheckt, zoals Videoland en Youtube: die doen het gewoon zonder problemen
- de Netflix app met hetzelfde account op andere apparaten in hetzelfde netwerk getest (iPad, iPhone, KPN mediabox): daar werkt het allemaal wel gewoon op

Dus ik heb even geen idee wat het probleem kan zijn, mede aangezien het eerder deze week nog wel gewoon werkte...
Marantz SR8002 / Parasound 2205AT / Denon HEOS Link HS2 / 2x Quadral Aurum 7 / 2x Quadral Phonologue Pico / Quadral Base Prestige / Samsung UE40H6200AW / Epson TW9400W / Oppo BDP 83 / Apple TV / PS5

RonG

Quote from: jasjenl on June  2, 2021, 14:33:43

- de Apple TV opnieuw starten


long shot maar de apple tv een even helemaal van de stroom halen?

BenW

Arcam AVR550, Samsung 65QN93B, PS5 Disk Edition, Dune HD Real Vision 4K met iFi iPower X, Apple TV 4K (3rd generation), Auralic Altair G1, B&W CM10s2, B&W M1 Mk2, CM Centre s2, SVS SB-2000 Pro en AudioQuest bekabeling.

jasjenl

tvOS 14.6 staat er al op ja. Van de stroom halen heb ik nog niet geprobeerd, dat zal ik vanavond eens doen. Maar lijkt me stug dat dat iets gaat uitmaken eerlijk gezegd..
Marantz SR8002 / Parasound 2205AT / Denon HEOS Link HS2 / 2x Quadral Aurum 7 / 2x Quadral Phonologue Pico / Quadral Base Prestige / Samsung UE40H6200AW / Epson TW9400W / Oppo BDP 83 / Apple TV / PS5

KillerbeeNL

Quote from: jasjenl on June  2, 2021, 19:09:06
tvOS 14.6 staat er al op ja. Van de stroom halen heb ik nog niet geprobeerd, dat zal ik vanavond eens doen. Maar lijkt me stug dat dat iets gaat uitmaken eerlijk gezegd..
Je hebt al een hoop (!) gedaan maar niet even de spanning eraf gehaald voor 30 seconden?

Ook even je mobiel als hotspot instellen sluit ook uit dat het thuisnetwerk roet in het eten gooit

Succes

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk

Tools: i1pro en Chromapure Professional -- Audio: JBL SB400 soundbar+SUB -- TV: LG 47PW4500 LED -- Game: PS3 en een Wii voor de jeugd ;-)

jasjenl

Nou, geen idee wat het is geweest maar nu doet ie het gewoon weer, zonder iets gedaan te hebben sinds gisteren...
Marantz SR8002 / Parasound 2205AT / Denon HEOS Link HS2 / 2x Quadral Aurum 7 / 2x Quadral Phonologue Pico / Quadral Base Prestige / Samsung UE40H6200AW / Epson TW9400W / Oppo BDP 83 / Apple TV / PS5

denoontje

had gister hetzelfde op mijn samsung tv. Allemaal grijze vlakjes zoder afbeeldingen. Dag later ok.

jasjenl

Hm, dan zal het wel een glitch aan de kant van Netflix zijn geweest. Wel gek dan dat het nog wel werkte op bijv. mijn KPN box. Alleen is Netflix daar niet om aan te zien, aangezien dat ding alles op 50 hz uitstuurt...
Marantz SR8002 / Parasound 2205AT / Denon HEOS Link HS2 / 2x Quadral Aurum 7 / 2x Quadral Phonologue Pico / Quadral Base Prestige / Samsung UE40H6200AW / Epson TW9400W / Oppo BDP 83 / Apple TV / PS5