Htforum.nl

ITC Home Theater en studioFD => Producten en diensten van ITC Home Theater => Topic started by: J.A.F._Doorhof on November 2, 2002, 00:39:22

Title: Klant tevredenheids onderzoek hier kun je aangeven wat je van ITC vind !!!
Post by: J.A.F._Doorhof on November 2, 2002, 00:39:22
Hoe tevreden ben JIJ met de service en de kwaliteit die ITC Home Theater of ITC Computer Systems levert.

* Service
* Snelheid
* Kwaliteit
* Kennis
* Shop
* Prijzen

ITC is continue bezig om te zoeken naar manieren om de kwaliteit en de service te upgraden en te onderzoeken. Graag horen we dus van jullie wat er goed maar ook wat er fout is aan ITC.

Van te voren kan ik meedelen dat onzinnige postings verwijderd worden, dus goed onderbouwen als je niet tevreden bent, dan kunnen we samen tot een oplossing komen. Dit onderzoek kun jij als klant je voordeel mee doen, gebruik het ook zo.

MvrGr.
J.A.F. Doorhof
Title: Re:Klant tevredenheids onderzoek.
Post by: MrPink on November 2, 2002, 00:54:15
Ik heb alleen een ISF calibratie laten doen, tot volle tevredenheid. :)

Groetjes,
Oscar
Title: Re:Klant tevredenheids onderzoek.
Post by: searcher on November 2, 2002, 15:25:39
Ik ben nu 10 min bezig om iets te verzinnen wat tot een verbetering zou kunnen lijden.
Eerlijk gezegd ik weet het niet, er is maar een nadeel en dat is de afstand tot ITC Almere ehh Emmeloord
Misschien komt er ooit nog eens een tweede filiaal.

Ga zo door zou ik zeggen

m.v.g Searcher
Title: Re:Klant tevredenheids onderzoek.
Post by: J.A.F._Doorhof on November 2, 2002, 16:36:38
Almere zitten we inderdaad nog niet, het is Emmeloord ;).

MvrGr.
Frank
Title: Re:Klant tevredenheids onderzoek.
Post by: searcher on November 2, 2002, 16:45:00
Quote from: J.A.F._Doorhof on November  2, 2002, 16:36:38
Almere zitten we inderdaad nog niet, het is Emmeloord ;).

MvrGr.
Frank

;)

Searcher
Title: Re:Klant tevredenheids onderzoek.
Post by: Robert on November 2, 2002, 17:08:39
We hebben tot nu toe de volgende producten van ITC Computer Systems/ITC Home Theater:

ITC Home Theater

- Sony STR-DB930QS receiver
- ISF calibratie voor mijn Sony KV-28FX65 breedbeeld tv
- Eichmann Digitale Interconnect (1m)

ITC Computer Systems

- Complete pc (Pentium 4 2.2 Ghz, 512 MB RIMM, Geforce 4 Titanium 4600)


- Service: Uitstekend. Er wordt de tijd voor je genomen als klant mede dankzij door een afspraak moeten maken (zeer goede oplossing).
- Snelheid: Absoluut niet traag, maar gewoon zeer snel.
- Kwaliteit: De geleverde producten leveren een verbetering op, zoals beloofd (ISF calibratie, Sony STR-DB930QS en Eichmann).
- Shop: Nog geen ervaringen mee, maar daar zal binnenkort wel AVIA besteld worden ;).
- Prijzen: Op één lijn met de kwaliteit die geleverd wordt.

Minpunten is wel moeilijk om op te noemen in dit geval, want normaal kan ik wel een paar zaken opnoemen.


MvrGr.
Robert
Title: Re:Klant tevredenheids onderzoek.
Post by: JG Smit on January 30, 2003, 23:46:34
De gekochte producten ..Cinematrix pathos eindversterker Ada 6.1 surround processor .Oelbach s video kabel zijn zeer naar mijn tevredenheid.

De klant gerichtheid en de info die je krijg ben ik ook tevreden over, je krijgt altijd andwoordt welke vraag je ook stelt..

JG Smit..
Title: Re:Klant tevredenheids onderzoek.
Post by: jaco on January 31, 2003, 07:58:25
Ik ben ook zeer te spreken over de service. Mijn CRT komt bij ITC vandaan, en is ook door Frank gecalibreerd.
Verder heb ik een PSM-1 gehad in een pioneer 747 via ITC, ook prima geregeld.
Nu dan de Holo3D, en na het oplossen van de lipsync is dat ook allemaal naar volle tevredenheid.

Mijn Meridian is ook geupgrade via ITC. Allemaal prima verlopen.

Ik krijg prima service, alhoewel ik eigenlijk weinig tot geen problemen met apparatuur gehad heb. Enkel zekeringen in APC Line-R units, maar dan krijg je van APC een nieuwe ???
(zekering opsturen lijkt me goedkoper..)

Op de PC afdeling ben ik vaste klant, de laatste 4 PC's die ik gekocht heb komen bij ITC vandaan. Slechts met 1 ooit een probleem gehad: defecte voeding. Is onder garantie verwisseld.
Krijg altijd goed advies over de componenten.

Jaco
Title: Re:Klant tevredenheids onderzoek.
Post by: bmateijsen on January 31, 2003, 11:49:59
Advies voor HT is altijd goed, er wordt veel tijd en aandacht aan de klant besteed!

Overig IT nog weinig ervaring mee... prijzen zijn altijd vrij snel, maar ik ben op dit moment vrij besluiteloos, dus de koop is nog niet gesloten (ivm draadloos internet) toch gaat daar binnenkort verandering inkomen! en dan maak ik maar weer eens een afspraak om ook de 808 eens te zien :D

Groet Bjorn
Title: Re:Klant tevredenheids onderzoek.
Post by: christa on February 1, 2003, 11:43:15
heb eerst mijn breedbeeld tv laten callibreren JEE WAT EEN VERSCHIL nu heb ik een projectie tv die ook laten callibreren
vind de service en uitleg perfect ;D
Title: Re:Klant tevredenheids onderzoek.
Post by: SulTan on February 1, 2003, 23:41:20
Eens kijken, wat heb ik allemaal gekocht ???
PSM-1 inbouw, oktaven, EICHMANN bekabeling ;D

* Service
Perfect! Men gaat beleefd met je om en het wordt ze nooit teveel als je vragen blijft stellen.

* Snelheid
Geen klachten erover.

* Kwaliteit
Is altijd wel top, hier ook geen opmerkingen over

* Kennis
Op HT gebied, want ik kan voorlopig alleen daarover spreken, kan ik alleen maar zeggen dat Frank overkomt als een echte specialist en dat is hij ook.

* Shop
Geen ervaring, misschien doe ik dat nog wel een keer.

* Prijzen
Vind ik ook een belangrijke factor.Niets te klagen, waar het kan, zullen de prijzen ook aangepast worden en men kan erover praten. Ik ken veel winkels die alleen maar verkopen tegen adviesprijzen...........die krijgen mij in ieder geval niet als klant binnen.

Helaas blijft het wel een grote afstand iedere keer(DenHaag naar Emmeloord), maar ik heb het er wel voor over en Frank nog bedankt voor de demo! ;)

Khalid
Title: Re:Klant tevredenheids onderzoek.
Post by: Martin_M on February 2, 2003, 00:44:37
Tja, wat heb ik er niet vandaan?

Speakers,
DVD-speler + PSM1,
Alle bekabeling (Eichmann en voorheen Ohlbach),
Projector en
alle computers + benodigdheden.

Prijzen; prima
Service; perfect (persoonlijker kan gewoonweg niet)
Snelheid; perfect (als het langer duurt dan ligt dat aan externe factoren)

Ik ben een tevreden mens.

Martin M
Title: Re:Klant tevredenheids onderzoek.
Post by: eduard on February 2, 2003, 01:29:59
Een week of 2 geleden heb ik mijn pioneer 737 met psm1 bij Itc ter reparatie aangeboden. De speler had wat problemen met de nieuwe resolutie. ITC heeft zelfs voor het vervoer van de speler gezorgt, de speler werd netjes thuis opgehaald door een packtet dienst.
Vandaag heb ik de speler weer mogen ontvangen, frank heeft er een andere psm1 module ingeplaats. Ik heb nu alweer een paar uur kunnen genieten van mijn speler het is of als ik naar een nieuwe speler zit tekijken.
Dit soort serivce komt je niet vaak tegen. Ik weet nu weer waarom ik een volgende keer weer vanuit Den Haag naar Emmeloord rij wanneer mijn HT moet worden uitgebreid.

Prijs, gratis alles viel onder de garantie ;D.

Title: Re:Klant tevredenheids onderzoek.
Post by: blue-eyes on February 22, 2003, 20:56:49
Quote from: J.A.F._Doorhof on November  2, 2002, 16:36:38
Almere zitten we inderdaad nog niet, het is Emmeloord ;).

MvrGr.
Frank

Almere is direct zover weg, eerst maar in het midden? Lelystad ligt daar volgens mij ;D

On topic.

Gekocht: eichman six, eichman digital, oehlbach banana's (niet te tellen), eichmann one, eichmann express biwire, singlewire.

Service: Erg goed. Eichmann six was kapot, even langskomen en gerepareerd: gewoon service! Klasse.

Kennis: vraag maar raak, altijd een antwoord, zal je niet per definitie zijn eigen producten aanraden, DAT vind ik een punt waaraan je iemand herkend die iemand muziek wil verkopen, en niet puur voor de omzet gaat.
Title: Re:Klant tevredenheids onderzoek.
Post by: Scarp on February 23, 2003, 18:20:03
Een dts plaque, dts muismat en HT Tune Up DVD besteld via webshop.

* Service
Nette snelle reacties van Frank op email.

* Snelheid
Niet zo supersnel. Duurde ff paar dagen eer er werd verstuurd (in ieder geval totdat de NPD langs kwam.
Veel minder te spreken ben ik over het versturen van pakketjes via de NPD. Deze hebben weinig depot's en dus kon ik naar Den Bosch (ik woon in eindhoven) om m'n pakketje op te halen. Ik werk overdag en afgeven bij m'n werk kan ook niet (m'n buurtjes ken ik enzo). Maar goed, je kan tenminste nog ophalen. Bij de TNT kan je NIET ophalen, dus wordt ik genoodzaakt om vrij te nemen voor een pakketje van hun.

* Kwaliteit
Kwaliteit van de producten is prima.

* Kennis
Kennis van Frank is bekend hier. Via de webshop niet echt meegemaakt natuurlijk :)

* Shop
Webshop is simpel maar effectief. Geen problemen.

* Prijzen
Prijzen zijn goed. Zo'n DTS plaque is al duur in amerika en dan valt het nog mee uiteindelijk.

Ik ga er zeker nog eens iets kopen (kabels hoogstwaarschijnlijk), maar dan wel met het verzoek of het via de TPG bezorgt kan worden (eventueel met kleine meerprijs). Scheelt me 60 km rijden.
Title: Re:Klant tevredenheids onderzoek.
Post by: J.A.F._Doorhof on February 23, 2003, 19:08:03
We zijn in overleg met de NPD want dat gaat inderdaad soms wat mis.

MvrGr.
Frank
Title: Re:Klant tevredenheids onderzoek.
Post by: Scarp on February 23, 2003, 19:20:27
Quote from: J.A.F._Doorhof on February 23, 2003, 19:08:03
We zijn in overleg met de NPD want dat gaat inderdaad soms wat mis.

MvrGr.
Frank
Op zich was er niet echt iets mis met de NPD. Ze hebben het wel netjes bezorgt, alleen ben ik dan niet thuis en moet ik het 30km verderop ophalen. TPG heeft veel meer depots, dus bijna elke stad heeft er wel 1. Hier zit er eentje vlakbij. Indien het pakketje niet onder rembours is, dan kan ik het zelfs bij de C1000 op 100m van mijn huis ophalen.
Title: Re:Klant tevredenheids onderzoek.
Post by: Stevie on February 27, 2003, 12:30:18
Hoi,

Ik vind vooral kennis en service erg OK. De producten zijn goed, maar je betaalt wel iets meer. Ik vind dat ook wel terecht gezien de service die wordt geleverd.

Mijn enige probleem is de webshop.
Erg weinig (technische) info over de aageboden producten. Anderen hebben elders op dit forum ook wel meldingen van die strekking gemaakt. Als je precies weet wat je wilt hebben werkt de shop overigens prima.

Een tevreden klant,
Steef
Title: Re:Klant tevredenheids onderzoek.
Post by: Mr. Anderson on April 20, 2003, 14:00:49
Hoi Frank,

Ben zeer tevreden over de bestelde spullen. En de kennis is zeker aanwezig (ik baseer me hierbij op mijn (lees-)ervaring in het forum). Ook service lijkt me helemaal in orde. Belangrijk. En open staan voor welk probleem ook, sjappoo! Op een serieuze en respectvolle manier, maar wel met plaats voor humor en positieve strijd.
Als de tijd daar is dat er een serieuze projector (en bijv. dvd-speler) gaat komen, zal ik zeker Emmeloord bezoeken.

De bezorging is een beetje problematisch, in mijn geval that is. Als je niet thuis bent op het moment dat er spullen aangeboden worden moet je een afspraak maken binnen 5 werkdagen, anders wordt de zending geretourneerd. En je kunt ook geen tijd afspreken. Nu kwam het ditmaal toevallig uit, dat ik thuis kon zijn. Ik ben echter ook vaak langer van huis en overdags is er dan niemand.

Ik begrijp dat ITC voor deze service kiest ook (juist) om de postieve kanten, maar het kan voor mensen zoals ik lastig zijn.

Voor de rest niets dan lof. Ik leer een hoop!


mvrgr
Title: Re:Klant tevredenheids onderzoek.
Post by: J.A.F._Doorhof on April 20, 2003, 21:56:31
Hi,

Op verzoek kunnen we tegenwoordig ook per post versturen.

MvrGr.
Frank
Title: Re:Klant tevredenheids onderzoek.
Post by: Melvin on July 3, 2003, 14:59:45
Ik heb momenteel al via ITC gekocht:
- ISF calibratie van mn TV
- DD plaque
- Hometheatre Tune-up DVD + dB meter

* Service
Prima, niets op aan te merken. Alleen ging er 1 keertje iets mis met de pakketdienst, maar dat was omdat ik op 1 dag 2 pakketjes kreeg van verschillende afzenders. Na een telefoontje lag het pakketje de volgende dag dan ook netjes op zn bestemming.

* Snelheid
Een overschrijving duurt altijd wel wat langer dan met een creditcard betalen, maar als het echt dringend is dan zoek ik wel een lokale winkel in de stad op.

* Kwaliteit
Niets op aan te merken. Spullen altijd netjes verpakt en onbeschadigd verstuurd. Wat Frank verkoopt vertrouw ik ook als zijnde degelijk, dus daar sta ik zelfs niet bij stil.

* Kennis
Daar zegt dit forum wel genoeg over :)

* Shop
Ik vond het de eerste keer niet duidelijk toen ik iets bestelde, omdat orders manueel verwerkt worden. Een automatisch mailtje van "We hebben uw bestelling van produkt x ontvangen en wordt nu verder verwerkt" zou handig zijn.

* Prijzen
Niet altijd de goedkoopste, maar omdat je met al je vragen gratis op dit forum terecht kunt (of bij Frank prive via PM of email) wil ik graag dat extra betalen. Al koop ik wil nooit echt grote zaken via een webshop (speakers, receivers, amps), het blijft meer bij kleine dingen als DVD's, tools en kabels.
Title: Re:Klant tevredenheids onderzoek.
Post by: pdxnet96 on July 13, 2003, 08:58:45
Ik had zaterdag 12 juli een afspraak tussen 11.30 en 12.30 maar kwam om 13.00 aanzetten.. (mijn vriendin was mee, voor de centjes.. ;D )het was rustig dus ik was meteen aan de beurt...

Ik kwam mijn Marantz DV 8300 ophalen, die ik via de email bij Frank besteld had,
volgens mij heb ik die vorige week zondag of misschien maandag besteld, en hij was dinsdag al in huis..
Annewiek hielp mij door de verkoop, en leverde meteen de HT test DVD erbij met een DB meter.. allemaal dingen die eigenlijk wel wilde hebben, maar gewoon weg even vergeten was....
Ondertussen zag ik nog een paar leuke touwtjes hangen, en informeerde naar de prijs
zagen er heel prof uit.... (interlinks heten ze hier geloof ik )

265 euro (ohw :o :-[) das een beetje overkill voor mijn versterker denk ik , ik ga wel even opzoek naar iets minder....

Normaals bedankt Annewiek....

Toen kwam het moment van afrekenen , en brak er toch wel lichtelijk paniek uit aan onze kant, het saldo was toereikend, maar hij wilde niet afschrijven... Maximum Bereikt

Ik kon wel ff door de grond, dus ik druk bellen , naar de bank (kantoor dicht stelletje prutsers bij de rabobank !! ) dus wij nog een paar losse pinpogingen bij de ABN en ook de rabobank in het mooie emmeloord...
Na deze pogingen kwamen we nog 164 euro te kort , die s,avonds bij thuiskomst meteen via de rabo internet bankieren heb overgemaakt....

Bedankt voor de uitstekende service....


Title: Re: Klant tevredenheids onderzoek.
Post by: B. Kuiper on April 17, 2004, 15:56:19
ITC is dus sinds dit jaar mijn "hofleverancier" voor grote HT aanschaffen, mijn X1 komt er weg en is er gecalibreerd. Vandaag mijn Marantz DV6400 en component kabel aangeschaft. Overigens geweldige service dat mijn eerder aangeschafte VGA kabel zonder vragen kon worden omgeruild voor de component. Dat is Service met een hoofdletter S mijn vrienden.

Hiervoor mijn toenmalige BBtv laten calibreren en me beperkt tot enkele kleinere aanschaffen zoals DD en DTS plaques, HT tuneup DVD en db meter en natuurlijk niet te vergeten de Denon1600 met PSM1 en ITC mods die ik gekocht en inmiddels verkocht had...

Ja het is 250 km heen en terug rijden, en ja je betaald misschien ietsje meer. Maar goede service, advies en een OnNederlandse aftersales support is het geld dubbel en dwars waard.
Title: Re: Klant tevredenheids onderzoek.
Post by: Grindtegel on April 17, 2004, 16:25:07
Ik heb ook al heel wat gekocht bij ITC, waaronder een dvdspeler, HTPC en diverse Eichmann kabels.

Op zich ben ik best tevreden maar ik heb wel wat opmerkingen.

Ten eerste heeft Frank het zo druk dat ie tot twee keer toe (1 keer dvdspeler en 2e keer de pc) bijna geen tijd voor me nam, wat ik wel erg jammer vond aangezien ik helemaal uit Oss kwam om mijn spullen op te halen. Frank heeft wel een heel aardige moeder waar ik gezellig mee heb gekletst.

Ten tweede was ik iets minder blij met het telefoontje wat ik enkele weken geleden kreeg van Frank's vrouw Annewiek (als ik het goed heb...). Die vroeg me waarom ik een stel Eichmann kabels nogsteeds niet had betaald die ik al drie maanden geleden had besteld via de internetshop (en ook al heel lang binnen had gekegen). Ik had de kabels echter allang betaald, nl. 1 dag nadat ik ze had besteld. Ik heb er toen niks van gezegd tegen Annewiek, maar ik kreeg het idee dat ze me een beetje te confronterend vroeg hoe het kwam dat het geld nog steeds niet was betaald, zonder aan te geven dat het misschien ook wel haar fout kon zijn en dat ze de betaling niet zo snel terug kon vinden. Na haar verteld te hebben wanneer het geld bij mij was afgeschreven kreeg ik het idee dat ze het nog niet helemaal vertrouwde, maar ik heb niks meer vernomen tot nu toe. Wellicht is dit meer de stukheid van een Noorderling die ik als Brabander niet helemaal begrijp, maar Annewiek had het iets subtieler aan mogen pakken wat mij betreft. Niemand vind het leuk om als wanbetaler te worden aangesproken (al heeft ze dit natuurlijk nooit letterlijk gezegd).

Voor de rest is alles prima in orde, alles wat ik heb gekocht werkt nog  ;) en dit forum zegt genoeg over de service.

Title: Re: Klant tevredenheids onderzoek.
Post by: J.A.F._Doorhof on April 17, 2004, 18:09:02
Mijn exusses als dat zo is overgekomen Grindtegel.
We hebben wat echt HELE irritante dingen lopen met "wanbetalers" en mischien werkt dat door.
Alles is echter netjes geregeld.

Ik PROBEER altijd veel tijd vrij te maken dat mensen me ook persoonlijk kunnen spreken maar soms gaat dat echt niet, mijn exusses daarvoor, ik hoop dat je goed bent opgevangen.

En ik maak het nog wel een keer goed.

MvrGr.
Frank
Title: Re: Klant tevredenheids onderzoek.
Post by: J.A.F._Doorhof on April 17, 2004, 18:46:45
Even Annewiek aan haar staart getrokken ;D, het was Cisca die je aan de telefoon hebt gehad die heeft alle openstaande posten nagebeld en direct uitgezocht of mensen ja/nee betaald hebben.
We hebben een software update gehad begin van dit jaar en daarbij zijn sommige posten open blijven staan, vandaar dat sommige mensen ten onrechte een telefoontje hebben gehad, maar dit was zeker niet negatief bedoelt hoor.

MvrGr.
Frank
Title: Re: Klant tevredenheids onderzoek.
Post by: Grindtegel on April 17, 2004, 19:04:22
Ach, ik ben nog steeds heel tevreden hoor, ik begrijp ook wel dat het af en toe erg druk kan zijn, heb ik zelf ook wel eens last van.

En excuses aan Annewiek voor de valse beschuldiging  ;).
Title: Re: Klant tevredenheids onderzoek.
Post by: J.A.F._Doorhof on April 17, 2004, 19:14:12
Zal ik vertellen als het gips er af mag ;D.
Title: Re: Klant tevredenheids onderzoek.
Post by: B. Kuiper on April 18, 2004, 01:09:19
En voor zo'n total bodycast staat toch al gauw 6 weken......;D
Title: Re: Klant tevredenheids onderzoek.
Post by: Mandragore on April 23, 2004, 23:44:34
In 2003 ben ik voor het eerst in contact gekomen met ITC nadat ik ergens gelezen had over ISF calibraties. Daarnaast verwees Garmt mij op een ander forum op ITC als het ging om het leveren en implementeren van HT oplossingen. Daar was ik naar op zoek nadat ik werd gegrepen door het HT virus.

Na de calibratie, waardoor mijn Pana TV tot leven kwam, ben ik in Emmeloord gaan luisteren naar de oktaven speakers van ITC i.c.m. Marantz apparatuur en Eichmann bekabeling. Naar aanleiding van mijn wensen raadde Frank mij die combinatie aan, omdat hij daar goede ervaring mee heeft. Vooralsnog kan ik hem geen ongelijk geven.

Voor mijn wensen (SACD, DVD-A en 7.1) en situatie (grote open ruimte) was het vervolgens wachten tot hij de Marantz SR7400 en DV6400 samen met de rest kon leveren. Vorige week was het eindelijk zover en werd alles geleverd, geinstalleerd, weggewerkt en afgeregeld. Meer info kan je vinden in http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=16466.2865.

Ik kan niet anders zeggen dat ik heel tevreden ben over de mate van kennis en het niveau van dienstverlening.
Title: Re: Klant tevredenheids onderzoek.
Post by: Erik on April 26, 2004, 20:35:14
Een beetje laat mijn reactie.
Twee maanden terug een keer een laptop besteld, ging allemaal wel snel en goed. Aardig te woord gestaan aan de telefoon en ze reageerden ook snel op mijn betaling, had op 3 weken gerekend, maar binnen een week werd de bestelling verstuurd.

Klein minpuntje was voor mij dat er telefonisch vooraf werd gezegd dat bezorgen geen probleem was. Als je er niet thuis was werd het een andere keer bezorgd na afspraak wanneer. Toen de bestelling verstuurd ging worden werd er gevraagd om een adres waar ik 7 dagen pw, 24 pd te bereiken (ik overdrijf ;D ).
Dat werd lastig want ik moet werken,  dus gevraagd om afleverdag, dan nam ik wel vrij. Dat was helaas niet aan te geven, kon elke dag zijn ind ie week of twee weken.
Dus uiteindelijk maar op mijn werk laten bezorgen en mijn hele afdeling, de postkamer, de balie en de bewakingsdienst ruim van te voren ingelicht voor als ik in niet bereikbaar zou zijn. Zodat het pakket niet verdween of werd geweigerd.

Na al die moeite, kreeg ik netjes ruim van te voren een mailtje van ITC. Op woensdag wordt uw bestelling bezorgd, bonk....
Had dus gewoon thuis kunnen laten bezorgen.  :-*

Erg? nee hoor, kon er wel om lachen, maar of ik de volgende keer weer het hele circus door wil.
Wat is nou de normale procedure?  dat je de afleverdag twee dagen van tevoren te horen krijgt, of dat je de hele week thuis moet blijven? dat laatste lijkt me niet erg klantvriendelijk
Title: Re: Klant tevredenheids onderzoek.
Post by: J.A.F._Doorhof on April 29, 2004, 15:51:42
Verzenders zijn vaak niet echt flexibel, we zijn nog steeds op zoek naar de perfecte :D.
Title: Re: Klant tevredenheids onderzoek.
Post by: BOUBOU on May 3, 2004, 20:50:16
Aantal maanden geleden een aantal eichmann four interlinks besteld via de email, werden aangeleverd via DHL.
Ik kon ze via hun niet op een ander adres laten afleveren.
En kon ook wegens grote drukte op mijn werk niet thuis blijven om het op te wachten.
Ik heb eerst contact gehad met de pakket diens over een nieuw adres.
Het was voor hun niet mogelijk om het adres te wijzigen zonder toestemming van ITC.
Ik heb toen via de email contact gehad met Frank, over een alternatief adres.

Ik heb het nieuwe aflever adres doorgeven aan Frank.
Hij heeft toen via de fax de pakketdiens ingelicht over het nieuwe adres.
Daar werd het op de afgesproken dag afgeleverd.

Een zeer correcte, nette en snelle afhandeling van Frank  :D

MvGr. BOUBOU
Title: Re: Klant tevredenheids onderzoek.
Post by: searcher on May 11, 2004, 18:12:22
Aangeschaft ;

PSM-Toshiba
Eichmann Bekabeling
ISF Calibratie Projector

Goliath
Scanner
DVD ROM speler
en "kennis" ;D

Ik ben tevreden over de snelle reply's op mijn e-mails en dat waren er in het begin heel wat.


Men probeert bij ITC altijd ook in persoonlijke omstandigheden een oplossing te zoeken.
Het enige nadeel vind ik de afstand een goede koerier zou voor mij een geweldige oplossing zijn.

Naar mijn mening heeft ITC baanbrekend werk verricht op HT gebied en schuwt het de kritiek niet door destijds het HT forum te starten.



                                                                                                        MvrGr Searcher
Title: Re: Klant tevredenheids onderzoek.
Post by: hr15 on September 24, 2004, 15:21:50
Na een klein misverstand wat betreft betaling verder gewoon een topservice (mailtjes die 's avonds in de late uurtjes nog worden beantwoord hulde :D)

Product (Epson TW200 en Beamaxscherm) werd netjes thuisbezorgd op de beloofde data.

En zoals al vaker gezegd de afstand is wat ver (vanuit Zeeland een aantal uurtjes rijden:P)
Title: Re: Klant tevredenheids onderzoek.
Post by: searcher on September 24, 2004, 17:20:50
Quote from: hr15 on September 24, 2004, 15:21:50
Na een klein misverstand wat betreft betaling verder gewoon een topservice (mailtjes die 's avonds in de late uurtjes nog worden beantwoord hulde :D)

Product (Epson TW200 en Beamaxscherm) werd netjes thuisbezorgd op de beloofde data.

En zoals al vaker gezegd de afstand is wat ver (vanuit Zeeland een aantal uurtjes rijden:P)

Frank z'n winkel is volgens mij aardig gegroeid om een 2e filiaal te openen.

Ze willen bij ons het centrum opknappen. ;D

                                                                                Searcher
Title: Re: Klant tevredenheids onderzoek.
Post by: searcher on October 27, 2004, 08:44:38
Vorige week heb ik mijn BenQ 8700+ opgehaald.
Omdat ik van mening ben dat als klant ook kunt bijdragen aan een soepele samenwerking ben ik gezien het drukke programma van ITC om 06:15 gaan karren.

Om 09:20 werd ik welkom geheten door Annewiek met een bak koffie die smaakte.
Leendert onderzocht mijn Goliath meteen en er werd een keurig rapportje gemaakt.

Omdat we elkaar inmiddels wat beter kennen werd er gebabbeld.
Het e.a nam wat tijd in beslag en Annewiek loste dit op om wat HVT's te overhandigen.

Een zeer nette oplossing,ver kwam ik niet omdat Frank mij kon ontvangen. :D

Zeker als je van ver komt is het prettig om snel geholpen te worden en dit streeft ITC ook na.
De BenQ stond keurig opgesteld en de ISF calibratie kon beginnen.

Hierbij werd weer ruim de tijd genomen.

Ik heb weinig toe te voegen en ik hoop dat ITC deze weg blijft vervolgen.
Juist door kritische vragen te stellen wat vindt u als klant ervan en waar liggen de verbeter mogelijkheden kun je groeien als bedrijf.

                                                                                      Bedankt en Succes Searcher
Title: Re: Klant tevredenheids onderzoek.
Post by: Mieghie on November 22, 2004, 08:09:46
Vorige zaterdag afspraak met Frank voor calibratie van men tv,  ik met men autooke naar Emmeloord (ik kom van België dus dat was om en bij de 250km) en ja hoor, men afstandsbediening vergeten  :P  Frank heeft echt ALLES geprobeert om men tv alsnog te kunnen calibreren (bellen, pronto programmeren,...) maar helaas.  De tijd en moeite die jij in je klanten steekt is UNIEK, nogmaals bedankt!  Al bij al was het leuk eens in je winkel geweest te zijn en hebben we (ik en mijn vriendin) er nog een leuke dag van kunnen maken.  Volgende week een andere afspraak en deze keer kom ik wel met AB  >:D

kortom: BESTE SERVICE OOIT!

greetz,
Jeroen de domme Belg
Title: Re: Klant tevredenheids onderzoek.
Post by: Audiofiel on November 22, 2004, 09:22:26
Oh wat zonde, Jeroen!
En thumbs up voor de service!
Title: Re: Klant tevredenheids onderzoek.
Post by: Mieghie on November 26, 2004, 08:47:41
Morgen tergu een afspraak,  mag ik aan iedereen die dit leest vragen om een gebedje voor me te doen zodat ik men AB weer niet vergeet?  ;D ::)
Title: Re: Klant tevredenheids onderzoek.
Post by: BOUBOU on November 26, 2004, 09:51:31
Quote from: Mieghie on November 26, 2004, 08:47:41
Morgen tergu een afspraak,  mag ik aan iedereen die dit leest vragen om een gebedje voor me te doen zodat ik men AB weer niet vergeet?  ;D ::)

Ik zal voor je duimen  ::)  ;)

MvGr. BOUBOU
Title: Re: Klant tevredenheids onderzoek.
Post by: jaco on November 26, 2004, 17:42:50
Ja neem die AB mee, zonde van die lange rit....

Jaco
Title: Re: Klant tevredenheids onderzoek.
Post by: Mieghie on November 28, 2004, 09:47:30
Het is gelukt  ;D ;D

*happy happy*
Title: Re: Klant tevredenheids onderzoek.
Post by: B. Kuiper on March 9, 2005, 18:12:52
Tot nu toe de volgende producted van jullie betrokken.

Een ISF calibratie voor mijn TV
DD/DTS bordjes voor mijn HT
Denon DVD1600 met PSM1
Infocus X1 met calibratie
Marantz DV6400
Bekabeling
200 uurs hercalibratie + aanschaf filter
Vervanging filter na Catattack :D

- Service, uitstekend.....alle tijd voor mij als klant individueel zelfs binnen een toer.
- Snelheid, geheel volgens verwachting......zie boven
- Kwaliteit, beloftes worden nagekomen. Het geleverde product levert de verbetering waarover zoveel gesproken is. (ISF calibraties)
- Shop, de online shop wel te verstaan. Makkelijk in gebruik
- Prijzen, conform de kwaliteitsproducten die geleverd worden

Al met al ben ik zeer tevreden met ITC als adviseur en leverancier...Al loopt Nederland over met zgn HTspecialisten, kom nu vanaf 2002 bij Frank's ITC en het is elke keer de rit waard.

Tijd voor een vaste klanten Tshirt Frank? I'll take a xlarge black w/ logo :D O0
Title: Re: Klant tevredenheids onderzoek.
Post by: MarcelS on July 23, 2005, 20:27:05
op 18-07 een mail gestuur met betrekking op de tw200h van epson.  tot mn stomme verbazing 1 minuut later al reactie via mail.  :o
na een paar mailtjes over en weer  heb ik de tw200h besteld.  eind van de week ongeveer zou ie verstuur worden.

Zat te hopen dat ie er vrijdag of zaterdag was, maar helaas.  zal wel maandag ofzo worden  ;)

- Service. 10/10  prima en supersnel geholpen via de mail.  toppie
- Snelheid. 9/10  gewoon uitstekend. vlotte afhandeling. kan niet beter.  tis nog ff afwachten op de levering, maar heb daar ook alle vertrouwen in.
- Kwaliteit. 9/10  Kan ik nog niet veel over zeggen omdat ik hem nog niet ontvangen heb. maar zo te lezen zit dat ook wel goed.
- Shop. 7/10  Besteld via de online shop.  eenvoudig, makkelijk te volgen.  gewoon goed.  misschien wat meer productinfo erbij en een plaatje van het product.
- Prijzen.  9/10 Prijs van de beamer was gewoon uitstekend.  en de service die erbij zit.  (200 en 1000 uur ISF Callibraties is super)

Kortom 1 van de betere zaken waar je iets kunt bestellen.   ;D
Title: Re: Klant tevredenheids onderzoek.
Post by: J.A.F._Doorhof on July 23, 2005, 20:48:08
Je hebt hem woensdag, we hebben geprobeerd hem donderdag weg te krijgen maar ik was te laat met de calibratie :(.
En we willen niet dat projectoren in een weekend in een depot staan dus we verzenden hem dinsdag, mijn exusses voor de verlate levering, maar depots hebben we HELE slechte ervaringen mee in weekenden.
Title: Re: Klant tevredenheids onderzoek.
Post by: MarcelS on July 24, 2005, 00:00:13
das dan nog vlot hoor  ;)  neem aan dat ie door TPG word bezorgd (noord nederland)  ben niet thuis, maar mn ouders hopelijk wel hehe. en anders heb ik vriendelijke buren  :P

tja depots :(  heb idd al vaker een slechte ervaring daarmee gehad.  nou moek zeggen dat ik ook niet zo'n hoge dunk heb van de bezorgers.  Het word meestal maar achterin die bus gegooit zonder dat ze erbij nadenken dat er kwetsbare spullen in kunnen zitten.

zal er voor zorgen dat ie woensdag met open armen word ontvangen  ;) ;D
Title: Re: Klant tevredenheids onderzoek.
Post by: sjakieswitch on June 14, 2009, 09:54:25
Eind 2004 mijn projector gekocht bij ITC. Na 4,5 jaar zat ik pas aan de 1000 uur (ik kijk maar zo'n 2 a 3 films per week) dus het was tijd voor de 1000 uur hercalibratie. Afspraak gemaakt (werd snel gereageerd op email) en projector mee onder de arm en op naar Emmeloord.
Toen Frank eenmaal klaar was met calibreren vermelde hij wel dat zodra ik m thuis weer had aangesloten dat ik een memory moest laden. Zo gezegd, zo gedaan. Thuis alles aangesloten, memory geladen, dvdtje aan... mmm, wat zijn die gezichten rood. Beetje rooie waas... Vreemd dacht ik. Ik nog eens kijken of ik wel een memory geladen had, andere memories even laden, misschien zit daar iets in, maar de rode waas bleef. Maar weer even contact opgenomen met Frank en wat bleek, ik had niet het memory geladen maar opgeslagen. Dom dom dom, natuurlijk, maar de orginele afstandbediening gebruik ik dan ook nooit (heb een Logitech harmony). Gelukkig kon ik weer langskomen bij Frank en hij heeft m'n projector opnieuw gecalibreerd. Meteen maar even een test-dvdtje opgezet bij Frank en de gezichten waren nog steeds een beetje rood. Gelukkig heeft Frank dat nog even bijgestelt. Al met al toch weer een uur bezig geweest op een vrijdagavond, en dat geheel kosteloos.

En dit is nou de reden dat ik mijn volgende projector ook bij ITC ga kopen, de service en de kennis die daar zit is het wel waard om wat extra neer te leggen voor je projector. Je wil toch niet 3000 euro neerleggen voor een projector bij een 1 of andere dozenschuiver en dat je ddan wel een aardig beeld hebt (terwijl er veel meer uit te halen valt!).

Nogmaals bedankt Frank!
Title: Re: Klant tevredenheids onderzoek.
Post by: Icarus314 on June 14, 2009, 09:58:37
Ja je krijgt zelfs op kerst antwoord op je email vragen. Hebben ze daar ooit vrij?
Title: Re: Klant tevredenheids onderzoek.
Post by: J.A.F._Doorhof on June 14, 2009, 10:48:24
Vrij ?
Zonder gekheid, ik heb de policy dat we minimaal 2x per dag de mails controleren en antwoorden, maar meestal is dit veel vaker.
Ik heb er zelf een bloedhekel aan als ik een mail stuur en gewoon niets terug hoor.
Alleen bij offertes of uitzoek werk kan het soms langer duren maar ook dan reageren we direct als een klant iets vraagt waar we wel een antwoord op hebben, het is een net2.0 wereld dus snel antwoorden is van levensbelang.
Title: Re: Klant tevredenheids onderzoek hier kun je aangeven wat je van ITC vind !!!
Post by: Nusret on May 1, 2011, 23:33:41
Ik heb alleen een ISF calibratie laten doen op mijn Pioneer KRP500 en het verschil was niet meteen heel groot maar na paar dagen werd het beeld steeds beter,ik weet niet hoe dat komt maar het was de juiste keuze om het te laten doen na twee jaar.
Bedankt nog Frank voor de service en de uitleg. :clapping:
Groeten
Title: Re: Klant tevredenheids onderzoek hier kun je aangeven wat je van ITC vind !!!
Post by: XanaduNL on August 1, 2011, 15:36:58
Ik heb een Epson TW-3200 bij ITC gekocht, met name vanwege de 4 calibraties die je erbij krijgt voor een nette "meerprijs" in vergelijking met andere shops zonder deze calibraties.
Deze is na een weekje binnengekomen, en ik vind het beeld werkelijk schitterend!
Ik moet de fabrieksinstellingen nog proberen eigenlijk uit nieuwsgierigheid naar het verschil. :p
Title: Re: Klant tevredenheids onderzoek hier kun je aangeven wat je van ITC vind !!!
Post by: J.A.F._Doorhof on August 1, 2011, 21:57:26
Let wel dat je even een genen en laad voor het eerste gebruik. Standaard willen ze soms terug springen de eerste keer.  Staat ook op het meegeleverde formulier ;)
Title: Re: Klant tevredenheids onderzoek hier kun je aangeven wat je van ITC vind !!!
Post by: wupsie on November 15, 2011, 19:07:48
Contact:top
Informatie: top
Verkoop/demonstratie : top
Aftersales: top

shop: ouderwest computerwinkel uitstraling:) top
Heb een epson tw3200 beamer gekocht, met een kp scherm, en bn  zeer tevreden.
Ouderwetse vriendelijkheid en service, niet te vergelijken met zaken als saturn/mediamarkt.
Title: Re: Klant tevredenheids onderzoek hier kun je aangeven wat je van ITC vind !!!
Post by: ArnoldV on December 21, 2011, 10:02:19
Gister bij ITC de TW6000W opgehaald. Was ook mijn eerste bezoek (toch 1 1/2 uur rijden...)

Erg vriendelijk ontvangen door Annewiek  :pompom:
Beamer stond al klaar in de demo ruimte, zodat ze, zoals die ochtend nog afgesproken, een korte demo kon geven.
De demo ruimte van ITC is een zaaltje aan de zijkant in de winkel. Zeker geen hoogstaand geheel, maar juist een gezellige huiskamersfeer.
Misschien zou het allemaal net wat netter/strakker kunnen, maar de huidige opzet is precies wat bij Annewiek als persoon past.
Kan wel indenken dat mensen die verwachten een winkel aan te treffen zoals een hifi zaak/mediamarkt/bcc dat het amateuristisch oogt.
Echter ben ik heel blij met de ongedrongen sfeer bij ITC. Alles is te vragen, alles wordt verteld, ook de dingen die minder goed zijn aan een product.

Als demo kreeg ik een stuk Final Destination 3D te zien via media player en de Epson demo disk.
TW6000 heeft blijkbaar wel wat last van de communicatie met de afstandsbediening als hij in 3D staat, hopelijk is dat in mijn thuisopstelling straks wat beter...

3D scene van Final Destination was erg netjes, beter dan ik had verwacht!
Bril die bij de projector zit is voor mij goed en ook niet te zwaar, maar thuis vond m'n vriendin hem wat aan de (te) grote kant.
Voor nu is het nog wat onbekend of er ook andere brillen compatible zijn, maar anders tegen die tijd een kleinere erbij halen...

Projector was door Frank van het weekeind gecalibreerd, en bij een scene van Gladiator was ik ZEER verbaasd over de enorm realistische kleuren!
Mijn huidige TV (5 jaar oud...) vond ik het nooit echt verkeerd doen, maar dit was gewoon in mijn ogen PERFECT! :inlove: Frank :inlove: ;)

Ben ook expres niet naar een demo van de HW30 of TW9000 gaan kijken, dat geld kon/wil ik nu nog niet uitgeven en zou de beleving van deze projector verpesten...


Grote nadeel... mijn huis is nog niet klaar, dus het duurt nog zo'n 1 1/2 tot 2 maanden (!) voor ik er zelf van kan genieten...  :unhappy: :unhappy:
Zou nu eventueel op een muur (aaargh!) kunnen projecteren, maar dat is gewoon zonde. Ga in m'n huidige woning ook geen gaten meer boren om scherm op te hangen voor die korte tijd. Dus alles blijft nog even lekker in de doos.


Overall:

Ben zeer goed geholpen in de aanloop naar de aanschaf van scherm + beugel + projector.
Prijzen zijn (zeker inclusief de calibraties voor en na de aankoop) gewoon netjes. 0

Op een schaal van 1 tot 10 komen we dan uit op:

* Service: 9
* Snelheid: 7
* Kwaliteit: 8
* Kennis: 9
* Shop: 6
* Prijzen: 8

Nu heb ik niet maandelijks een nieuwe projector nodig (ha!), maar ik zal anderen zeker aanraden om hier te bestellen!

Wat misschien trouwens leuk zou zijn is om een rode loper neer te leggen vanaf de deur naar de projectieruimte.
Kost bijna niets, maar geeft iets meer beleving naar die ruimte toe.
Title: Re: Klant tevredenheids onderzoek hier kun je aangeven wat je van ITC vind !!!
Post by: skyfox on December 22, 2011, 11:42:35
Ik heb bij ITC nog niets gekocht, maar ik heb wel 2x gebruik gemaakt van het voortraject. De eerste keer heb ik geinformeerd naar een beamer die bij mijn situatie past en een daarbij passend scherm. Toen ik uiteindelijk besloot niet nieuw maar 2e hands te kopen heb ik nogmaals bij ITC geinformeerd, maar toen voor een muurbeugel, een scherm en een hdmi oplossing ivm een afstand van +/- 15m.

In beide gevallen heeft Annewiek mijn vragen duidelijk en redelijk vlot (binnen 2 dagen reactie, vaak al binnen 1 dag) beantwoord. Mijn complimenten hiervoor!

Hoewel ik uiteindelijk voor andere producten heb gekozen, zal ik uiteindelijk bij een volgende aankoop absoluut weer ITC overwegen.

Om het in heerlijk subjectieve cijfers uit te drukken:
* Service: 9
* Snelheid: 8
* Kwaliteit: 9
* Kennis: 9 1/2
* Shop: nvt
* Prijzen: 9
Title: Re: Klant tevredenheids onderzoek hier kun je aangeven wat je van ITC vind !!!
Post by: Springbank on June 24, 2012, 14:58:35
Sinds twee weken een Epson EH-TW9000 in bezit, gekocht bij ICT in Emmeloord. In de orienterende fase (waar ik oorspronkelijk voor een TW6000 kwam) werd ik persoonlijk en prettig geholpen. Op al mijn vragen (en ook kritische) werd een goed en helder antwoord gegeven. Er werd ook met mij meegedacht en mij advies op maat gegeven in mijn situatie en setup. M.a.w. ik als klant werd centraal gesteld en er werd oprecht meegedacht. Ik heb dit weleens anders ervaren.

Uiteindelijk toch een Epson EH-TW9000 gekocht  ;D  De nog betere specs, + de lensshift deden mij dit besluiten.

Ook de hele afhandeling heb ik als zeer prettig ervaren, en nog bedankt voor het snelle calibreren nadat de projector binnen was, zodat ik de 9000 al meteen in het weekend kon gaan gebruiken!  ;)

Jullie zien mij terug!