Htforum.nl

ITC Home Theater en studioFD => Producten en diensten van ITC Home Theater => Topic started by: wolsinkpower on August 14, 2004, 20:07:30

Title: MSI Garantie vraagje
Post by: wolsinkpower on August 14, 2004, 20:07:30
Hey,

Ik kan via een vriend goedkoop aan een MSI Megastick komen aangezien geluidsuitgang los zit en dus eigenlijk kapot is. Echter is hij de bon kwijt.

Hij en ik weten beiden dat als je via serienummer aan kan tonen dat hij jonger is dan de gegeven garantie hij als nog gemaakt moet worden door Fabrikant. Alleen wee thij niet meer zeker waar hij hem gekocht heeft.

Ik weet dat het niet bij jullie (ITC) is gedaan maar ik vroeg me af aangeizen jullie distributeur zijn van MSI of ik via jullie het naar MSI kan sturen om het te laten maken. Ik betaal dan (natuurlijk) de verzendkosten richting fabriek.

Ik vind namelijk doodzonde van die speler (en die vriend is gewoon veels te lui.. :P) en ik wil hem dan ook wel overkopen maar wil ik hem wel kunnen laten maken

MVg,
Robert
Title: Re: MSI Garantie vraagje
Post by: J.A.F._Doorhof on August 14, 2004, 21:39:28
Wij zijn dealer van MSI geen distributeur, maar ik kan het altijd voor je proberen.
Title: Re: MSI Garantie vraagje
Post by: wolsinkpower on August 15, 2004, 01:12:11
ey bedankt :) maar het klopt dus wel wat ik zeg? dat als je via serienummer kunt aantonen dat hij jonger is dan de garantie termijn hij alsnog op de kosten van fabrikant gemaakt word?

ik vind trouwens iets heel raar.. op die site van MSI kan ik geen enkel mail adres of telefoon nummer vinden van het bedrijf in nederland... zodat ik het direct aan hun kan vragen
Title: Re: MSI Garantie vraagje
Post by: J.A.F._Doorhof on August 15, 2004, 01:45:18
Dat ligt eraan, in 90% van de gevallen moet het via de distributeur en dat kan de zaak vermoeilijken, maar nogmaals ik wil het PROBEREN voor je.

MvrGr.
Frank
Title: Re: MSI Garantie vraagje
Post by: wolsinkpower on August 15, 2004, 14:19:56
ok :)

Ik heb nu ook contact opgenomen met MSI zelf (beetje dom dat ik email adres niet eerder zag :P) en uitgelegd van dat de bon kwijt is en of het dan via een dealer uit onze buurt zelf kan.

maar als dat kan dan kom ik wel langs :)

ieder geval bedankt :D