Sinds gisteren heb ik een probleem met Netflix op mijn Apple TV (4e gen): de app start wel op, ik kan een profiel kiezen, maar vervolgens wordt er geen enkele titel ingeladen en blijf je op alle pagina's alleen meer lege grijze vakjes zien. Wat ik al gedaan heb en wat allemaal niet heeft geholpen:
- uitloggen in de app en opnieuw inloggen
- de Netflix app opnieuw installeren
- de Apple TV opnieuw starten
- andere apps gecheckt, zoals Videoland en Youtube: die doen het gewoon zonder problemen
- de Netflix app met hetzelfde account op andere apparaten in hetzelfde netwerk getest (iPad, iPhone, KPN mediabox): daar werkt het allemaal wel gewoon op
Dus ik heb even geen idee wat het probleem kan zijn, mede aangezien het eerder deze week nog wel gewoon werkte...
Quote from: jasjenl on June 2, 2021, 14:33:43
- de Apple TV opnieuw starten
long shot maar de apple tv een even helemaal van de stroom halen?
Apple tvOS 14.6 staat er al op?
tvOS 14.6 staat er al op ja. Van de stroom halen heb ik nog niet geprobeerd, dat zal ik vanavond eens doen. Maar lijkt me stug dat dat iets gaat uitmaken eerlijk gezegd..
Quote from: jasjenl on June 2, 2021, 19:09:06
tvOS 14.6 staat er al op ja. Van de stroom halen heb ik nog niet geprobeerd, dat zal ik vanavond eens doen. Maar lijkt me stug dat dat iets gaat uitmaken eerlijk gezegd..
Je hebt al een hoop (!) gedaan maar niet even de spanning eraf gehaald voor 30 seconden?
Ook even je mobiel als hotspot instellen sluit ook uit dat het thuisnetwerk roet in het eten gooit
Succes
Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
Nou, geen idee wat het is geweest maar nu doet ie het gewoon weer, zonder iets gedaan te hebben sinds gisteren...
had gister hetzelfde op mijn samsung tv. Allemaal grijze vlakjes zoder afbeeldingen. Dag later ok.
Hm, dan zal het wel een glitch aan de kant van Netflix zijn geweest. Wel gek dan dat het nog wel werkte op bijv. mijn KPN box. Alleen is Netflix daar niet om aan te zien, aangezien dat ding alles op 50 hz uitstuurt...