Htforum.nl

Stereo => Overig stereo => Topic started by: Teleflubbie on January 20, 2020, 09:26:28

Title: Vreemde ervaring winkelbezoek
Post by: Teleflubbie on January 20, 2020, 09:26:28
Had afgelopen weekend een zéér merkwaardige ervaring in een 'gerenomeerde' Hifi/Audio winkel.

We zijn op zoek naar nieuwe luidsprekers. Eigenlijk hebben we al een zekere voorkeur, maar zijn toch nog wat aan het rondluisteren/vergelijken voor een beetje bevestiging en wellicht een verrassend alternatief.

Doorgaans worden we zeer correct en kundig geholpen, maar afgelopen zaterdag stonden we na korte tijd weer buiten met een 'what the F..." erlebnis.

Wat gebeurde er:

Ik leg onze situatie en wensen uit. Zijn eerste vraag: "welke versterker heb je?". Ik geef aan dat we sinds kort een Lyndorf hebben i.v.m. roomakoustiek. Kort samengevat was zijn antwoord: "Die ken ik niet. Dan moet je maar eens terugkomen en je versterker meenemen".

Ik geef aan dat dat m.i. altijd nog in een later stadium kan, maar of hij mij eerst iets kan vertellen over zijn assortiment (was m.n. geinteresseerd in het Audiovector assortiment die hij had staan.).

Zijn antwoord: "dat heeft geen zin zonder de bijbehorende versterker, want de matching tussen luidsprekers en versterker is allesbepalend."

Ik geef aan dat m.i. de mate van invloed als volgt bepaald wordt door (in volgorde van impact):
Nou daar had ik blijkbaar helemaal niets van begrepen!!

Inmiddels konden we ons niet aan de indruk ontrekken, dat deze beste man ons asap de winkel uit wilde hebben. Na nog wat kort gekeuvel, zijn we daarom maar snel vertrokken.

Maar toen we buiten stonden keken we elkaar aan met de vraag: "zijn wij nou gek?! What the F... happened here?!". :blink:




 
Title: Re: Vreemde ervaring winkelbezoek
Post by: Kjelt on January 20, 2020, 10:13:22
Goh wat gek dat zoveel winkels de deuren moeten sluiten  ;D
De verkopers maken vaak een inschatting wat veel tijd kost en weinig oplevert en wie er meteen komt afrekenen, lullig maar zo werkt het vaak wel.
Waarschijnlijk kwam er die dag een grote vaste klant even luisteren ofzo, de echte verkoper geeft je toch een goed gevoel als hij je de winkel uitwerkt, maar deze meneer heeft er kennelijk nog niet veel verstand van.

Ik heb lang geleden in een computerwinkel gewerkt in de TD en op een gegeven moment was het zaterdags superdruk en moest ik in de winkel meehelpen.
"Wie is er aan de beurt ?" De beste meneer heb ik netjes geholpen, was een huisarts heel verhaal over wat hij wilde etc. was dik kwartier bezig om gepast advies gegeven komt de winkelmanager naar me toe, "kan ik je even spreken?" Neemt me apart en zegt keihard, het is te druk, niet meer dan 4 minuten per klant besteden anders moeten ze een andere keer doordeweeks maar terugkomen.  :blink:
Een huisarts die de hele week fulltime werkt, moet dan maar op een door de weekse dag terug komen ?  :nowink:
Ik ben terug gegaan heb hem nog  een paar minuten geholpen en ge-excuseerd dat het zo druk was , hij begreep het of ik wel tijd had om de opdracht te noteren oftewel de koop te sluiten.
Ja dat had ik natuurlijk dan wel weer tijd voor  ;D Twee top PC's compleet met alles er op en eraan en had de grootste order van die dag.
Komt de winkelmanager later terug, goed gedaan hoor maar de volgende keer niet meer dan 4 minuten per klant en vooral de apparatuur met een prijskaartje eindigend op ,95 verkopen (code voor daar maken we de meeste winst op). Echt niets voor mij dat soort werk.
Title: Re: Vreemde ervaring winkelbezoek
Post by: Tabcam on January 20, 2020, 10:20:28
Ergens heeft de verkoper gelijk in het moet matchen met de versterker. Er zijn er genoeg die je zo een setje niet matchende luidsprekers zouden willen aansmeren :nopompom:.

Hij heeft het alleen niet handig aangepakt want hij kijkt het nu alleen vanuit wat je direct kan beslissen en niet dat jij je nog aan het oriënteren bent. Vaak is de sfeer erg bepalend wie je de order gunt. Tevens is tegenwoordig de online handel zodanig dat de vakhandel wordt misbruikt voor goed advies en dan wordt er online besteld.
Title: Re: Vreemde ervaring winkelbezoek
Post by: Jack_D on January 20, 2020, 11:32:26
Komt mij helaas niet geheel onbekend voor..... :wacko:

Beste en relaxte vind ik het om een luisterafspraak te maken, dan weet je dat ze tijd voor je hebben. En dan bij voorkeur ook nog in een aparte luisterruimte(al heeft niet iedere hifi winkel deze).

En het is natuurlijk wel zo dat een verkoper niet heel zijn drukke zaterdagmiddag onaangekondigd aan 1 klant kan besteden. Weekends is het meestal het drukste en als je dan niet op een doordeweekse dag kan is een luisterafspraak vaak een goede optie voor het weekend, kan de verkoper dit ook in zijn personeelsbezetting en planning meenemen.

Maar in jullie geval was de verkoper wel erg kort door de bocht als ik het verhaal zo lees. Das dan ook weer lomp van hem want dat kan een boel negatieve reclame opleveren. Jij was nog zo beleeft om zijn naam hier niet te noemen, heeft ie mazzel bij....


Quote from: Teleflubbie on January 20, 2020, 09:26:28
Had afgelopen weekend een zéér merkwaardige ervaring in een 'gerenomeerde' Hifi/Audio winkel.

We zijn op zoek naar nieuwe luidsprekers. Eigenlijk hebben we al een zekere voorkeur, maar zijn toch nog wat aan het rondluisteren/vergelijken voor een beetje bevestiging en wellicht een verrassend alternatief.

Doorgaans worden we zeer correct en kundig geholpen, maar afgelopen zaterdag stonden we na korte tijd weer buiten met een 'what the F..." erlebnis.

Wat gebeurde er:

Ik leg onze situatie en wensen uit. Zijn eerste vraag: "welke versterker heb je?". Ik geef aan dat we sinds kort een Lyndorf hebben i.v.m. roomakoustiek. Kort samengevat was zijn antwoord: "Die ken ik niet. Dan moet je maar eens terugkomen en je versterker meenemen".

Ik geef aan dat dat m.i. altijd nog in een later stadium kan, maar of hij mij eerst iets kan vertellen over zijn assortiment (was m.n. geinteresseerd in het Audiovector assortiment die hij had staan.).

Zijn antwoord: "dat heeft geen zin zonder de bijbehorende versterker, want de matching tussen luidsprekers en versterker is allesbepalend."

Ik geef aan dat m.i. de mate van invloed als volgt bepaald wordt door (in volgorde van impact):

       
  • Akoestiek
  • Karakter luidsprekers
  • Karakter versterker + matching
Nou daar had ik blijkbaar helemaal niets van begrepen!!

Inmiddels konden we ons niet aan de indruk ontrekken, dat deze beste man ons asap de winkel uit wilde hebben. Na nog wat kort gekeuvel, zijn we daarom maar snel vertrokken.

Maar toen we buiten stonden keken we elkaar aan met de vraag: "zijn wij nou gek?! What the F... happened here?!". :blink:





Title: Re: Vreemde ervaring winkelbezoek
Post by: thepioneer on January 20, 2020, 11:45:54
Ik had eens zo'n ervaring toen ik een streamer wilde gaan kopen. Ik kwam bij een audiozaak en ik vroeg informatie over Linn streamers. Met name de instap streamer, aangezien ik toen €1350 best al een stevige prijs vond voor iets wat je met een sqeezebox ook kon doen.

In de winkel vroeg ik uitleg en ik vertelde dat ik nieuw ben in de wereld van Streaming maar wel iets moois zocht voor in mijn set. Het eerste wat mij verteld werd was dat de 1350 euro kostende streamer wel redelijk was maar indien ik iets wilde ik minimaal de 2500 euro kostende streamer moest kopen. Ik gaf aan dat ik nog niet wist of ik dat wilde uitgeven  maar zeker wel een streamer wilde, moest ik eerst maar eens gaan nadenken.

Ik dacht, dat is vreemd. Maar kun je mij ook de bediening laten zien zoals dat bij Linn werkt. Er werd letterlijk een paar keer voor mij geswiped en dat was het. Niets zelf proberen, niets laten horen.

Buiten had ik ook even zo'n momentje.  >:D

Ik reed naar een dealer waar ik eerder al eens een voorversterker had gekocht en vroeg daar naar Streaming opties. Toen hoorde ik dat Meridian ook een instap streamer had van 2750 euro. Gezien het fijne contact, en de uitleg over het systeem heb ik toen de beslissing genomen om die streamer te bestellen.

Sindsdien erg blij aangezien ik niet zonder Meridian spullen zou willen. Nadien nog vele andere Meridian spullen gekocht en allemaal bij dezelfde dealer.

Het had ook zomaar Linn kunnen zijn maar ik kom na die ervaring nooit meer bij die andere zaak. Wat een rare lui zijn dat.
Title: Re: Vreemde ervaring winkelbezoek
Post by: Teleflubbie on January 20, 2020, 12:34:20
Quote from: Jack_D on January 20, 2020, 11:32:26
..... dat een verkoper niet heel zijn drukke zaterdagmiddag onaangekondigd aan 1 klant kan besteden....
Helemaal mee eens. En daar heb ik natuurlijk alle begrip voor.
Maar als verkoper, kan je dat ook netjes uitleggen: "Goh, meneer ik wil u graag helpen, maar ....... kan ik u op een later moment helpen?".

Dan ga je in ieder geval met een positief gevoel de winkel uit.
En dat is volgens mij essentieel om als retailer te overleven. Dat is de meerwaarde die je kan bieden, waarvoor ik best wat meer zou willen betalen boven de online prijzen. Bovendien, kan je met de gemiddelde retailer best "wat onderhandelen", waardoor het prijsverschil doorgaans meevalt.

(BTW: ik was echter de enige klant op dat moment, dus dit was niet het geval. Ik kreeg meer de indruk dat hij in 1 oogopslag had vastgesteld, dat wij niet tot zijn 'doelgroep' behoren en er dus geen tijd in wilde stoppen)



   
Title: Re: Vreemde ervaring winkelbezoek
Post by: DB628 on January 20, 2020, 12:42:32
Zelf ook meegemaakt.
Bij een niet nader te noemen winkel bij mij redelijk in de buurt begonnen we met het kijken naar een streamer (wij waren ook nieuw in deze wereld).
Ondanks dat de eerste ontmoeting goed ging liep deze toch heel raar af.
Het merk waar we voor kwamen en waar zij ook dealer van zijn werd helemaal afgekraakt. Kan.
Dus laat dan maar alternatieven zien/horen, laat de mogelijkheden maar zien. Kon allemaal en was zeker geen probleem.
Diezelfde dag zelfs een model mee mogen nemen naar huis om thuis op de eigenset te kunnen beluisteren.
Helemaal prima eerste ervaring. Helaas was het (instap) model niet wat we thuis zochten en hebben dit gemeldt in de winkel.
De eigenaar haalde er de "verkoper" voor streamers erbij.
Wat ons opviel is dat hij in een bepaalde prijsklasse bleef met de apparatuur. Dit terwijl wij hadden aangegeven wat we zochten en de prijs op dit moment nog niet uitmaakt.
Wij hebben namelijk de instelling thuis als iets goed klinkt voor 1000 euro prima, maar kost het 10.000,= euro ook prima. Daarna beslissen we wel of wij het er voor over hebben.
Toen ik vroeg waarom hij niet de duurdere apparaten aan ons liet zien/horen, was het antwoord dat hij in de prijsklasse zocht van het model dat wij hadden geleend van ze.
Raar want wij hadden toch gezegd dat de prijs ons niet uitmaakt, als het maar aan bepaalde eisen voldoet (meer dan 1 usb ingang zodat er meerdere hdd aangesloten kunnen worden, degelijk en een goed geluid).
Daarnaast gaven wij te kennen dat de streamers die hij heeft laten horen allemaal niet aan onze eis betreffende het kunnen aansluiten van meer dan 1 hdd via usb voldeden.
Dit is overigens iets waar veel merken, mijn inziens, de mist ingaan en maar 1 ingang aanbieden.
Wij gaven aan dat er minimaal 1 is die dit wel heeft, maar ondanks dat zij dus dealer zijn van dit merk wilde ze deze niet aanvragen en op voorraad als demo hebben omdat deze, volgens hun "gebruikers onvriendelijk zou zijn".
Inmiddels hebben wij dit apparaat al enige jaren in huis staan en wij vinden dit 1 van de meest gebruiksvriendelijke apparaten die wij ooit zijn tegengekomen, maar dat even daar gelaten.
Nadat wij dus hadden aangegeven dat wij zeker ook in de andere merken (lees duurdere merken zoals Melco, Auralic, Lumin) interesse hadden die zij verkochten en dat we erg vrolijk werden van het geluid dat uit de speakers kwam, werd er gezegd: "Gaat u zich er maar eens eerst wat beter in verdiepen, wij zoeken ook wel even verder en laten het weten als we iets hebben gevonden.".
Nu een paar jaar later hebben ze nog niet gebeld.
Stom want in de tussen tijd hebben we onze hele stereo vervangen voor een aanzienlijk bedrag, gewoonweg omdat de winkel waar we uiteindelijk terecht kwamen, wel naar ons luisterde en ons niet als "je kan dit toch niet betalen" klant heeft weggezet.
Title: Re: Vreemde ervaring winkelbezoek
Post by: op eigen verzoek verwijderd. on January 20, 2020, 17:13:19
Quote from: TabCam on January 20, 2020, 10:20:28
... het moet matchen met de versterker...

Wat moet er 'matchen' dan?
Title: Re: Vreemde ervaring winkelbezoek
Post by: Peerless Monster on January 20, 2020, 17:52:05
Quote from: Baardmannetje on January 20, 2020, 17:13:19
Wat moet er 'matchen' dan?

Het huwelijk.
Je kan niet zomaar 2 mensen bij elkaar zetten, laten trouwen en dan maar hopen dat het werkt...
Zijn zelfs tv series over...
Title: Re: Vreemde ervaring winkelbezoek
Post by: op eigen verzoek verwijderd. on January 20, 2020, 18:11:09
Naast muzikaal zijn apparaten tegenwoordig ook al humaan..?

:blink:  :alien:
Title: Re: Vreemde ervaring winkelbezoek
Post by: Tabcam on January 20, 2020, 18:16:19
Quote from: Peerless Monster on January 20, 2020, 17:52:05
Het huwelijk.
Je kan niet zomaar 2 mensen bij elkaar zetten, laten trouwen en dan maar hopen dat het werkt...
Zijn zelfs tv series over...
Hahaha, krijgen we dan ook vechtscheidingen en "In goed overleg is wedrzijds afgesproken..." :devil:
Title: Re: Vreemde ervaring winkelbezoek
Post by: Stef on January 20, 2020, 18:16:44
Had 20 geleden een luister afspraak voor set B&W 805 bij een grote zaak in Brussel.  Kom netje op tijd toe.  Sorry mijnheer maar we vinden 1 van de bijhorende stands niet.  Geen probleem... een hulpje van de zaak die 1 speaker omhoog hield  :D Run.... RUN.....  :)
Title: Re: Vreemde ervaring winkelbezoek
Post by: Teleflubbie on January 20, 2020, 18:26:37
Was ie in ieder geval goed "ontkoppeld" van de vloer ;D
Title: Re: Vreemde ervaring winkelbezoek
Post by: Peerless Monster on January 20, 2020, 19:24:56
Quote from: Baardmannetje on January 20, 2020, 18:11:09
Naast muzikaal zijn apparaten tegenwoordig ook al humaan..?

:blink:  :alien:

Mijn vrouw noemt het ook mijn porno 😋
Title: Re: Vreemde ervaring winkelbezoek
Post by: Rob_Dingen on January 21, 2020, 00:05:36
Quote from: Baardmannetje on January 20, 2020, 17:13:19
Wat moet er 'matchen' dan?
Zowel technisch als klankmatig.
Bij een buizen versterker met weinig vermogen hang je geen moeilijk aan stuurbare speaker aan.
Je hebt versterkers die wat frisser klinken en ook speakers die dat doen dat kan samen dan te veel zijn en dat geld ook naar de andere kant toe.
Maar het belangrijkste is de impedantie verloop van de speaker en de versterker die daar goed bijpast.
Niet alle versterkers kunnen alles zo maar klakkeloos aansturen.

Rob
Title: Re: Vreemde ervaring winkelbezoek
Post by: op eigen verzoek verwijderd. on January 21, 2020, 07:35:59
Quote from: Peerless Monster on January 20, 2020, 19:24:56
Mijn vrouw noemt het ook mijn porno 😋

Ik doe liever aan pron mét mijn vrouw...

;D
Title: Re: Vreemde ervaring winkelbezoek
Post by: op eigen verzoek verwijderd. on January 21, 2020, 07:45:08
Quote from: Rob_Dingen on January 21, 2020, 00:05:36
Zowel technisch als klankmatig.

Bij techniek zou ik het geen matchen willen noemen, eerder basisregels.

En een frisse versterker is gewoon kapot.

;D
Title: Re: Vreemde ervaring winkelbezoek
Post by: pieper on January 21, 2020, 08:21:23
Ik woon 600 m in vogelvlucht van H&C makkelijk betrouwbaar maar o zo slecht voor de portomonee. ;D
Title: Re: Vreemde ervaring winkelbezoek
Post by: Peerless Monster on January 21, 2020, 10:41:23
Quote from: Baardmannetje on January 21, 2020, 07:35:59
Ik doe liever aan pron mét mijn vrouw...

;D

😂
Title: Re: Vreemde ervaring winkelbezoek
Post by: Hanky Panky on January 21, 2020, 13:28:08
Quote from: Teleflubbie on January 20, 2020, 12:34:20

(BTW: ik was echter de enige klant op dat moment, dus dit was niet het geval. Ik kreeg meer de indruk dat hij in 1 oogopslag had vastgesteld, dat wij niet tot zijn 'doelgroep' behoren en er dus geen tijd in wilde stoppen)


Als je dat groene pak uit je avatar aanhad dat kan ik mij die houding enigszins voorstellen  :D :D
Title: Re: Vreemde ervaring winkelbezoek
Post by: Teleflubbie on January 21, 2020, 13:34:18
Quote from: Hanky Panky on January 21, 2020, 13:28:08
Als je dat groene pak uit je avatar aanhad dat kan ik mij die houding enigszins voorstellen  :D :D
Nee zelfs dat niet  ;D ;D (want die zat in de was die dag)
Title: Re: Vreemde ervaring winkelbezoek
Post by: RonG on January 21, 2020, 13:42:55
Misschien hebben ze de ervaring dat er vaak mensen met zulke vragen komen en ze daarna thuis toch ergens online bestellen.
Title: Re: Vreemde ervaring winkelbezoek
Post by: Teleflubbie on January 21, 2020, 15:20:46
Quote from: RonG on January 21, 2020, 13:42:55
Misschien hebben ze de ervaring dat er vaak mensen met zulke vragen komen en ze daarna thuis toch ergens online bestellen.
Dat zal zeker het geval zijn!
Denk dat het business model van dit soort bedrijven steeds moeilijker wordt.

Er zal maar een klein percentage van alle bezoekers daadwerkelijk tot aankoop overgaan.
Deels door de online concurentie (kijken, elders kopen), maar ook gewoon omdat elke retailer maar een beperkt assortiment heeft en jij nou net dat andere merk wat mooier vind.

Enig wat je kan doen is je onderscheiden in service en de persoonlijke relatie (gun factor).

Title: Re: Vreemde ervaring winkelbezoek
Post by: minplus on January 21, 2020, 19:07:56
Ben je misschien een jaar of 20 a 40? Want mensen van die leeftijd kijken vaak in de winkel en kopen vervolgens op internet, heb ik vernomen (voor wat dat waard is).
Ouwetjes als ik kijken op internet en kopen indien die het kan leveren in de lokale winkel voor dezelfde prijs of soms iets meer of soms zelfs iets minder.
Title: Re: Vreemde ervaring winkelbezoek
Post by: Teleflubbie on January 21, 2020, 19:49:20
Quote from: minplus on January 21, 2020, 19:07:56
Ben je misschien een jaar of 20 a 40?
Zat ik inderdaad ook aan te denken. Maar nee hoor, ben begin 50 en zou dus in zijn 'doelgroep' moeten vallen. 
Title: Re: Vreemde ervaring winkelbezoek
Post by: Robiwan on January 26, 2020, 09:26:23
ik koop tegenwoordig, op basis van reviews, alleen nog in goede webshops, nooit geen gezeik.
Title: Re: Vreemde ervaring winkelbezoek
Post by: Dirk on January 26, 2020, 10:40:05
Quote from: Robiwan on January 26, 2020, 09:26:23
ik koop tegenwoordig, op basis van reviews, alleen nog in goede webshops, nooit geen gezeik.
eens een andere webshop proberen dan? :dry:
Title: Re: Vreemde ervaring winkelbezoek
Post by: chansig on January 26, 2020, 12:21:43
Of de reviews beter lezen ?

Gr. Hans
Title: Re: Vreemde ervaring winkelbezoek
Post by: Rowdy on January 26, 2020, 12:29:03
Nooit geen gezeik = dubbele ontkenning, dus gezeik
Title: Re: Vreemde ervaring winkelbezoek
Post by: Tabcam on January 26, 2020, 12:42:07
Quote from: Robiwan on January 26, 2020, 09:26:23
ik koop tegenwoordig, op basis van reviews, alleen nog in goede webshops, nooit geen gezeik.
Hangt sterk af van wat ik wil kopen. Soms kan je niet kiezen, sims is het prijsverschil het risico waard, soms zijn er te weinig reviews.

Neemt niet weg dat als er keus is, ik voor minder dan 20% vaker een gewone winkel de voorkeur geef. Blijven ze ook in de buurt levensvatbaar :angel:.
Title: Re: Vreemde ervaring winkelbezoek
Post by: Bama on January 26, 2020, 12:55:32
Helaas zelf ook recent mindere ervaring met een winkel. Geen goede demo in de winkel en daarna houden ze zich niet aan de afspraak voor een thuisdemo. Ze belden niet terug op de afgesproken datum en de afspraak die we hadden was nu ineens 2 weken later. Maar gezegd dat ze niet meer hoeven te komen.
Ik mis BB&G nu al ;)
Title: Re: Vreemde ervaring winkelbezoek
Post by: minplus on January 26, 2020, 16:08:00
Natuurlijk heb je winkels met hopeloze eigenaars/personeel. Die meed ik in de jaren 70 ook al.
Title: Re: Vreemde ervaring winkelbezoek
Post by: astrobart on March 26, 2020, 12:23:22
Quote from: Teleflubbie on January 20, 2020, 09:26:28
Had afgelopen weekend een zéér merkwaardige ervaring in een 'gerenomeerde' Hifi/Audio winkel.

We zijn op zoek naar nieuwe luidsprekers. Eigenlijk hebben we al een zekere voorkeur, maar zijn toch nog wat aan het rondluisteren/vergelijken voor een beetje bevestiging en wellicht een verrassend alternatief.

Doorgaans worden we zeer correct en kundig geholpen, maar afgelopen zaterdag stonden we na korte tijd weer buiten met een 'what the F..." erlebnis.

Wat gebeurde er:

Ik leg onze situatie en wensen uit. Zijn eerste vraag: "welke versterker heb je?". Ik geef aan dat we sinds kort een Lyndorf hebben i.v.m. roomakoustiek. Kort samengevat was zijn antwoord: "Die ken ik niet. Dan moet je maar eens terugkomen en je versterker meenemen".

Ik geef aan dat dat m.i. altijd nog in een later stadium kan, maar of hij mij eerst iets kan vertellen over zijn assortiment (was m.n. geinteresseerd in het Audiovector assortiment die hij had staan.).

Zijn antwoord: "dat heeft geen zin zonder de bijbehorende versterker, want de matching tussen luidsprekers en versterker is allesbepalend."

Ik geef aan dat m.i. de mate van invloed als volgt bepaald wordt door (in volgorde van impact):

  • Akoestiek
  • Karakter luidsprekers
  • Karakter versterker + matching
Nou daar had ik blijkbaar helemaal niets van begrepen!!

Inmiddels konden we ons niet aan de indruk ontrekken, dat deze beste man ons asap de winkel uit wilde hebben. Na nog wat kort gekeuvel, zijn we daarom maar snel vertrokken.

Maar toen we buiten stonden keken we elkaar aan met de vraag: "zijn wij nou gek?! What the F... happened here?!". :blink:





een Lyndorf  zegt mij ook niks ;-) maar ik snap na google dat het iets bijzonders moet zijn.

een beetje verkoper moet hier handiger mee om gaan.
Title: Re: Vreemde ervaring winkelbezoek
Post by: toetertje on March 26, 2020, 12:44:48
Maar, nu weten we nog niet welke audiovectors dat waren.  :D