Even een vraagje, hopelijk weet iemand een oplossing
Ik heb in de woonkamer twee Sonos play 1's staan i.c.m. met een beam. Deze gebruik ik voor muziek te luisteren en voor het tv kijken. Ze staan dus in een groep aangemeld. Op het moment dat ik een play1 verplaats naar de tuin om muziek te luisteren, doet deze het niet meer.
Ik ging er eigenlijk vanuit dat ik hem gewoon kon verplaatsen en dat dit geen verschil zou uitmaken?
Iemand een idee hoe dit wel zou moeten?
Je hebt wel bereik in de tuin?
Volgens mij is dit inderdaad bereik, ik kan mijn sonos perfect verplaatsen.
Er is een Sonos Boost als oplossing hiervoor
Indien Sonosnet is gebruikt bij de initiële set-up is er een mesh netwerk en kan je dus oplossen door de andere Play:1 ook een stuk richting tuin te verplaatsen alszijnde repeater.
Als de 2 speakers als stereo of surround zijn gekoppeld aan de beam is de rechter Play:1 leading aan de linker.
Dus Sonosnet gaat van de Beam naar L surr. gevolgd naar R surr.
Welke verplaats je ?
Er is zeker bereik in de tuin. Het probleem doet zich namelijk pas voor sinds hij in een "theater" opstelling staat. (tot vorige week had ik er maar één)
Quote from: xlr8 on July 1, 2019, 16:01:31
Indien Sonosnet is gebruikt bij de initiële set-up is er een mesh netwerk en kan je dus oplossen door de andere Play:1 ook een stuk richting tuin te verplaatsen alszijnde repeater.
Als de 2 speakers als stereo of surround zijn gekoppeld aan de beam is de rechter Play:1 leading aan de linker.
Dus Sonosnet gaat van de Beam naar L surr. gevolgd naar R surr.
Welke verplaats je ?
Ik verplaats linksachter, deze staat los op de kast. Rechtsachter staat op een standaard. Bereik is zeker het probleem niet.
de speaker uit de groep halen?
Gebruik je nu wifi of gebruik je sonosnet?
Ik gebruik wifi....
Wat bedoel je met speaker uit je groep halen? Steeds als ik hem verplaats hem uit de groep verwijderen?
Quote from: raMniv on July 2, 2019, 08:04:32
Ik gebruik wifi....
Wat bedoel je met speaker uit je groep halen? Steeds als ik hem verplaats hem uit de groep verwijderen?
Ja, dan werkt hij wel zei je, of is/vind je dat lastig?
Het zal te maken hebben met de theater opstelling.
Waarom bel je de hulplijn van sonos niet? die helpen je meteen en kunnen op afstand zien wat er aan de hand is.
https://www.sonos.com/nl-nl/contact